Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Respect to GRETTA DUISENBERG!!!

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
06-01-2003, 18:44

Salaammalikoum allemaal Toennet zag ik op het nieuws dat de Palestijnen weer zijn aangevallen na de zelfmoordacties van gister in Israel. Gretta Duisenberg is er meteen naartoe gegaan en die zat letterlijk te huilen in de camera... Ik heb echt veel respect voor haar zij probeert al maanden lang aandacht te vragen voor de problemen in Palestina... En ze vind het absoluut niet kunnen dat Israel zomaar haar gangetje kan gaan... Ze heeft uit respect voor de Palestijnen rond april 2002 ook een vlag op haar balkon geplaatst http://arjanelfassed.mediamonitors.org/images/duisenberg.jpg http://www.arabcomint.com/gretta_1120.jpg Ze is echt een toppertje :goedzo: Bent Dagila

Liloesh
06-01-2003, 18:50
goed meid :goedzo: maar ze moet niet alleen huilen ,ze moet wat meer proberen, maar een vlag plaatsen is al een begin hé

Corleone
06-01-2003, 18:50
greta is the women ik vind het heel goed wat zij doet RESPECT p.s. jammer dat ze zelf geen moslim is maar haar strijd: super

emsoem
06-01-2003, 18:53
die vrouw durft te leven ;) respecttttt :D =emsoem=

BentDagilia
06-01-2003, 18:56

Suggerbabe.. ze heeft heel veel gedaan maar ze moet de massa achter haar krijgen ik bedoel alleen kan ze weinig .... Bent Dagilia

Miss_Banana
06-01-2003, 18:58
Inderdaad heb ook ik respect voor deze vrouw. Ze is 1 van de weinigen die haar mond open durft te trekken over deze hele situatie! Suggerbabe: Niet huilen en wat meer proberen??? Kom op, man. Heb jij een vlag aan je balkon hangen? Ben jij in de Gaza-strook om die mensen te bezoeken? Nee??? Dan moet je wat meer proberen! En ik denk dat als je klaar bent met proberen en daar ook bent, dat die tranen vanzelf wel komen!

Wal
06-01-2003, 19:04
JA GEWOON ZWAARE RESPECT!! ZED URFT DIE MENSEN MOETEN GEWOON VREDEN MAKEN http://pic4.picturetrail.com/VOL53/820773/1464393/17919876.jpg

emsoem
06-01-2003, 19:07
Origineel gepost door Emshoom niet alleen deze vrouw is super maar ook de "reactie" van haar man, Wim Duisenberg :D toen journalisten begonnen te "zeiken" tegen Mr Duisenberg, over het gedrag van zijn vrouw antwoorde hij doodleuk ; " ....mijn vrouw heeft recht op een eigen mening .... en ik bezit haar niet..." , eigenlijk liet hij doorschemeren dat hij achter haar staat ! dit vind ik zo moedig van hen beide, per slot van rekening is Wim een hoog geplaats en "invloedrijke" persoon ! en , ja zoals te verwachten werd Greta beschuldigd van anti -semitisme , pfffff :melig: wel een grappige man heeft zij :melig: =emsoem=

BentDagilia
06-01-2003, 19:07
Ja emshoom ik hoorde haar man ook een reactie geven op dit hele gebeuren hij zei ook zo van dit is wat ze wil doen dus ik houd haar niet tegen... En ze doet het Fantastisch... en Miss Banana ik ben het helemaal met je eens :goedzo: Bent Dagilia

Wal
06-01-2003, 19:12
NIET MET MIJ DAN??

BentDagilia
06-01-2003, 19:19
Vrede is iets wat iedereen wil maar wat ik wil is dat israel de palestijnen hun land teruggevev en dat ze dus wegtrekken uit die gebieden... en vrede?? moet er niet aan denken dat sharon en Arafat samen gaan stappe of zo... maar ja zijn allebei schoften mischien doen ze dat nu al dat samen stappe ;) Bent Dagilia

Miss_Banana
06-01-2003, 19:21
Origineel gepost door Bent Dagilia Ja emshoom ik hoorde haar man ook een reactie geven op dit hele gebeuren hij zei ook zo van dit is wat ze wil doen dus ik houd haar niet tegen... En ze doet het Fantastisch... en Miss Banana ik ben het helemaal met je eens :goedzo: Bent Dagilia Thx :D

sahira
06-01-2003, 19:25
Origineel gepost door Emshoom niet alleen deze vrouw is super maar ook de "reactie" van haar man, Wim Duisenberg :D toen journalisten begonnen te "zeiken" tegen Mr Duisenberg, over het gedrag van zijn vrouw antwoorde hij doodleuk ; " ....mijn vrouw heeft recht op een eigen mening .... en ik bezit haar niet..." , eigenlijk liet hij doorschemeren dat hij achter haar staat ! dit vind ik zo moedig van hen beide, per slot van rekening is Wim een hoog geplaats en "invloedrijke" persoon ! en , ja zoals te verwachten werd Greta beschuldigd van anti -semitisme , pfffff Alweer haal je de woorden uit mijn mond Emshoom.. :D Achter elke sterke man, staat een sterke vrouw en in dit geval dus visa versa....wat dat betreft passen deze twee personen heel goed bij elkaar is mijn bescheiden mening, menig echt-paar zal hen hierom benijden, deze mensen weten hun naam prima te gebruiken, hebben het besef dat zij omdat zij in een bijzondere positie verkeren anderen kunnen helpen of te mobiliseren wat Mevr. Duisenberg eigenlijk ook probeert. Dit vind ik zeker een sterke vrouw, wat mij betreft mag Sharon zijn nobelprijs inleveren bij Fam. Duisenberg! Beslama..Sahira.... :zwaai:

Liloesh
06-01-2003, 20:39
Origineel gepost door Miss_Banana Inderdaad heb ook ik respect voor deze vrouw. Ze is 1 van de weinigen die haar mond open durft te trekken over deze hele situatie! Suggerbabe: Niet huilen en wat meer proberen??? Kom op, man. Heb jij een vlag aan je balkon hangen? Ben jij in de Gaza-strook om die mensen te bezoeken? Nee??? Dan moet je wat meer proberen! En ik denk dat als je klaar bent met proberen en daar ook bent, dat die tranen vanzelf wel komen! i just seen her on tv , je hebt gelijk, haar woorden,haar blik het was zo... :tranen: ps: sorry dat ik vooroordeelde :(

xsalwa
06-01-2003, 22:18

Ik vind haar echt een goed mens. Ze durft haar mening te geven, en dat is tegenwoordig erg gewaagd, haar tegenstanders proberen ook rechtzaken tegen haar, maar dat kan gewoon niet, ze doet wat ze wil en dat mag ze doen en ik hoop dat ze het blijft doen!

Pagina's : [1] 2 3