Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : insha Allah zwanger

Pagina's : [1] 2

zwangermeisje
28-10-2004, 11:04

salaam dames ik ben zwanger en ben daar heel erg blij mee ik ben het ongeveer 6 weken wie is ook een korte tijd zwanger en heeft tips voor mij wat ik beter wel ofniet kan doen ik wil het trouwens alleen nogmaar aan mijn ouders vertellen en niet aan andere mensens omdat ik het nog even wil aanzien tot dat ik drie maanden ben insha Allah

misstomatisch
28-10-2004, 11:14
:) Van harte gefeliciteerd meid. Tip: geniet van je zwangerschapsperiode & je kraamtijd. :)

zwangermeisje
28-10-2004, 11:30
dank je wel miss ik doe trouwens wel gewoon aan de ramadan de dokter zei dat dit geen kwaad kan alleen dat ik wel extra goed moet eten in de nacht en de avond...in de nacht eet ik eigenlijk nooit maar in de avond wel ik probeer het elke dag gewoon en hou ik het niet vol dan eet ik

Samar00212
28-10-2004, 11:58
Mabrouk met je zwangerschap:goedzo: Ik ben zelf ook een mama en waar je op moet letten is dit: Gebruik geen medicijnen meer zonder overleg met de huisarts. Maak geen kattenbak schoon, werk niet in de tuin zonder handschoenen en eet geen rauw vlees en sommige franse kaassoorten. InshAllah zul je een voorspoedige zwangerschap en bevalling krijgen Amien :)

tazaghiniagirl
28-10-2004, 16:02

mabroek....:D

Miss_Wafae
28-10-2004, 16:43
Mabrouk! Geniet Er Van..!

OUIDAD1
28-10-2004, 17:05
hoi meid, van harte. Ik ben ook 6 weken zwanger, Dus we zijn even ver. maar als je wil praten met andere zwangere meiden, dan moet je gezellie erbij kopen op de topic zwangerenlijst. Daar vind je alle ervaringen tips ed. ik zit daar ook regelmatig. ik zie je daar wel.

samira1979
29-10-2004, 11:38
Van Harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Hou voldoende rust als je je niet lekker voelt en eet goed. Ik krijg ook kriebels in mijn buik, wil ook een kindje. Maar eerst trouwen volgend jaar insha allah!!!!

Johanna
29-10-2004, 16:42
Mabrouk, ben zelf ook zwanger en zit nu in mijn vijfde week. Ik kwam er achter door zelf een test te doen, maar kan pas volgende week met mijn huisarts praten omdat ik geen vrij krijg van mijn werk.

Leila1982
30-10-2004, 20:54
Zorg voor voldoende rust en drink veel water. Ook kun je nu al je borsten gaan stimuleren voor de borstvoeding. Ik had platte tepels, maar ik heb er geen moment aan gedacht dat ik daar problemen mee zou krijgen. Hierdoor heb ik mijn kindje maar 6 weken gevoed. Ik moest dag en nacht kolfen en dat ging niet meer. Anyway geniet van je slaap, want na je zwangerschap kun je het voorlopig wel vergeten. Je kunt ook een boek bestellen over zwangerschap waarin je echt alles kunt lezen, superhandig, want tegenwoordig heb je niet veel aan die verloskundigen en dokters. check ook eens www.kindjeopkomst.nl of www.zwangerenzo.nl of www.oudersvannu.nl www.babybox.nl. Vanaf de vijfde maand ga je je kindje ook voelen en dat is echt sooooooooooooooo een mooi gevoel, onbeschrijflijk gewoon, geniet ervan!!!

firdaus116
31-10-2004, 14:49
Mabrouk en geniet er van ;)

zwangermeisje
01-11-2004, 14:27
dank je wel voor jullie reactie's!!!

btisaaam
01-11-2004, 22:17
van hartelijk madame ik ben ook bijna 2 maanden zwanger maar ik geniet niet er van wegen problemen thuis ik wens je veel geluk met aanstand kindje

btisaaam
01-11-2004, 22:20
:nerd: :traan1: :traan1: :traan1:

zwangermeisje
02-11-2004, 10:17

van hartelijk madame ik ben ook bijna 2 maanden zwanger maar ik geniet niet er van wegen problemen thuis ik wens je veel geluk met aanstand kindje salaam meid wat vervelend voor je dat je juist nu problemen moet hebben ik hoop dat alles goed komt veel sterkte ermee

Pagina's : [1] 2