Bekijk originele versie : Aankomen!!
Wie weet een goede shake ( goedkoop) waar je mee kan aankomen? Geen Fenegriek aub, want die had ik besteld die capsules. Moest ervan overgeven bijna. Help me, want ik wil graag wat aankomen bij me benen en billen!!
Is er niemand die mij kan helpen? :(
xxChaimaexx
07-09-2011, 18:01
uppppp ,, wil ook weten??
tawaya3etch_
07-09-2011, 21:19
ooh meid stond ik maar in je schoenen ik moet afvallen:haha:
Jij wil helemaal niet in haar schoenen staan, want zij heeft exact hetzelfde probleem als jou, alleen dan andersom.
ikki1982
18-09-2011, 15:11
als je bomezwi heeft dan kom je nooit aan moet eerst van dat af daarna kun je aankomen en bomezwi dat is pijn bij je navel of tmit in het barbars
Bachelorette
18-09-2011, 15:19
gewoon natuurlijke shakes ??? ik ben aangekomen door dagelijks avocadoshake (met suiker en amandelen) te drinken
FATIMAZOHRA85
18-09-2011, 15:32
gewoon natuurlijke shakes ??? ik ben aangekomen door dagelijks avocadoshake (met suiker en amandelen) te drinken
precies meiden probeer het op en gezonde manier. geen shakes en pillen waar allerlei troep in zit waar je wel van aankomt maar die schade toebrengt in de rest van je lichaam. waar je nu geen last van krijgt maar mischien in de toekomst wel.
koester je gezondheid en je schoonheid die je van allah heb gekregen
inshalah zullen degen die willen afvallen afvallen op een gezonde manier en die willen aankomen idem dito
desnoods schakel je een dietiste in om je op weg te helpen.
ghair inshalah
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.