Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "De Fatale Afgang"

Pagina's : [1] 2 3 4

Corleone
06-01-2003, 16:18

nou ik zal jullie een van mijn grootste afgangen vertellen ik hoop dat jullie ook iets van jullie afgangen vertellen (dit is eigenlijk voor schut maar ****.it) :D ok het was op een mooie zomersedag. Ikmoet in utrecht zijn bij de kanaalstraat voor een ticket naar marokko (marokkaanse reisbureau). ik was niet heel erg bekend in utrecht (dus kon de kanaalstraat niet 1, 2, 3 vinden, ook al ging ik op het geur af). Maar had daar een vriend in utrecht op school zitten op de 5 meiplein volgens mij kennen de meeste marokkaanen dat wel. dus ik kom aan in utrecht ik kijk :cool: om mij heen en pak de tram naar de 5 meiplein. tram rijdt tjoekoetjoek ik kom aan en stap uit. En daar stond ze :Iluvu: loubna mijn droomvrouw (daar kom ik zo op terug). ik bel mijn vriend op nadat ik ben uitgestapt en vroeg hem ff naar de de tram te komen, maar hij kon pas over een kwartier want hij had nog les. ik dacht ik wel dus wel ff dan gaan we samen naar de kanaalstraat en loop ff naar de bijgelegen centrum waar ZIJ stond. toen dacht ik bij mezelf een kwartier is dat niet een beetje lang zal ik HAAR niet gewoon aanspreken en vragen waar de marokkaanse reisbureau ligt in de kanaalstraat. :D dus ik zucht ....uhhhhh... en verzamel al mijn moed en stap op haar af om haar te vragen hoe ik bij de marokkaanse reisbureau kom in de kanaalstraat. :sjans: Daar komt ie: ik: hey, zou ik jou misschien wat mogen vragen? ZIJ: (spontaan) ja tuurlijk :) ik: weet jij misschien waar hier een de buurt een marokkaanse UITZENDBUREAU ligt ...........eeehhhh.... ik bedoel marokkaanse reisbureau ligt :o ZIJ: lachen en zei je moet bij de westplein uitstappen bla bla ik: dank je wel :goedzo: toen ik bij haar weg liep kreeg ik het best warm en voelde me voor schut. :o ik heb er nu nog nachtmerries over dit is een ware trauma "MIJN FATALE AFGANG"

Miss_Banana
06-01-2003, 16:20
Hahaha, die dacht zeker ook: weer zo'n illi die werk moet hebben!

mimi_tangaouia
06-01-2003, 16:20
je leeft nog zo te horen dus zo erg is het niet

Corleone
06-01-2003, 16:25
kadir ik ben geen gangsta ik ben van de Cosa Nostra

BentFes
06-01-2003, 16:25

Zo zo valt nog wel mee, ik wou dat ik zoiets als jou zou meemaken. Als ik over mijn blunders vertel, pffffffffffffffffffffffff ik zal er beter niet over beginnen. Te erg man. Greetz T:D

JustAgirl
06-01-2003, 16:30
Origineel gepost door Corleone nou ik zal jullie een van mijn grootste afgangen vertellen ik hoop dat jullie ook iets van jullie afgangen vertellen (dit is eigenlijk voor schut maar ****.it) :D ok het was op een mooie zomersedag. Ikmoet in utrecht zijn bij de kanaalstraat voor een ticket naar marokko (marokkaanse reisbureau). ik was niet heel erg bekend in utrecht (dus kon de kanaalstraat niet 1, 2, 3 vinden, ook al ging ik op het geur af). Maar had daar een vriend in utrecht op school zitten op de 5 meiplein volgens mij kennen de meeste marokkaanen dat wel. dus ik kom aan in utrecht ik kijk :cool: om mij heen en pak de tram naar de 5 meiplein. tram rijdt tjoekoetjoek ik kom aan en stap uit. En daar stond ze :Iluvu: loubna mijn droomvrouw (daar kom ik zo op terug). ik bel mijn vriend op nadat ik ben uitgestapt en vroeg hem ff naar de de tram te komen, maar hij kon pas over een kwartier want hij had nog les. ik dacht ik wel dus wel ff dan gaan we samen naar de kanaalstraat en loop ff naar de bijgelegen centrum waar ZIJ stond. toen dacht ik bij mezelf een kwartier is dat niet een beetje lang zal ik HAAR niet gewoon aanspreken en vragen waar de marokkaanse reisbureau ligt in de kanaalstraat. :D dus ik zucht ....uhhhhh... en verzamel al mijn moed en stap op haar af om haar te vragen hoe ik bij de marokkaanse reisbureau kom in de kanaalstraat. :sjans: Daar komt ie: ik: hey, zou ik jou misschien wat mogen vragen? ZIJ: (spontaan) ja tuurlijk :) ik: weet jij misschien waar hier een de buurt een marokkaanse UITZENDBUREAU ligt ...........eeehhhh.... ik bedoel marokkaanse reisbureau ligt :o ZIJ: lachen en zei je moet bij de westplein uitstappen bla bla ik: dank je wel :goedzo: toen ik bij haar weg liep kreeg ik het best warm en voelde me voor schut. :o ik heb er nu nog nachtmerries over dit is een ware trauma "MIJN FATALE AFGANG" Was dat het.... :confused:

Corleone
haha kadir beter opletten in het vervolg :hihi: en bentfes vertel jij eens over je ergste blunder deel het met ons hier op yasmina ik zou het graag willen horen ;)

Nadiah
Origineel gepost door Kadir Aite Maar ik ga je vertellen hoe ik me voorschut zette, ik was met zon b*tch weet je. We hadden honger, dus ginge we ergens wat eten. Ik kom zo naar binnen, ik zeg ej, 2 patatjes, hij zegt, in gebroken nederlands, pizza? Ik zeg nee patat, en het bleef maar zo doorgaan, heeeeeeeeeel lang, totdat die b*tch me opeens vertelt dat het een pizzeria was:( hahahahahahahaahah goed voor je.. ik loop hier echt te lachen voor mijn scherm hahahaha. :giechel: :giechel: .. je hebt mijn dag weer gelijmd :zwaai:

Corleone
06-01-2003, 16:32
just a girl vind je dat niet genoeg dan

BentFes
06-01-2003, 16:44
Origineel gepost door Corleone haha kadir beter opletten in het vervolg :hihi: en bentfes vertel jij eens over je ergste blunder deel het met ons hier op yasmina ik zou het graag willen horen ;) hahahah ik sta dagelijks voorschut, met jullie delen? Nerie dan deel ik het met half marokko. Nou omdat je het zo aardig vraagt. Dit is echt zo erg. Ik word niet alleen rood als ik er aan denk, word helemaal paars. Nou kijk. Waar ik woon in Marokko is een klein tuintje. Dus een park. Enne we gingen (juist ja gingen! Na die blunder heb ik er nooit meer een voet durven zetten) er altijd heen en zaten daar op de bankjes totdat het avond werd. Op een dag moest ik mee, maar eigenlijk wilde ik niet omdat al die kleintjes meegingen. Had dus eigenlijk geen zin om op ze te letten. Oke, nou ik zat daar zo saai voor me uit te staren. De kinderen maakte me gek, de hele tijd maar om mij heen rennen. Het werd al aardig donker en dan word het gras besproeid (ze3ma besproeid. De tuinslang word midden in het gras gelegd, dus als je die niet ziet lig je zo op je bek. En het raakt voel met grote plassen.) Mijn neefje die was gevallen en had een wond op zijn knie. Dus de hulptroepen werden ingeschakeld. The Ginue Force!>>>>>>IK DUS 'Ga snel water halen om zijn wond schoon te maken.', zegt mijn tante :rolleyes: Ik dus rennen, rennen, rennen en rennen en opeens............... BAAAAAAAAAAAAM FLIKFLAK ....................OP MIJN BEK PATSSSSSS DOOR AL DIE MODDER HEEN FFFFFFFFFFSSSSSSS LEKKER BOBSLEEEN! snif....snif :tranen: leek net een klein biggetje. En ik was al chagerijnig moest er nodig een opmerking gemaakt worden. (shoef, shoef 3la khanza hahahha) Ik kon die jongen wel wurgen. Enne ik voelde me wel stoer van ik schold hem uit. Ja ja ik schold hem uit hoor. 'El hmaaar khanza hiya mak!' Nou hoop dat je nu tevreden bent, want ik voel me weer rood worden. Jou blunder is niks vergeleken met dit hahahahaha. I swear ik zal dit nooit vergeten. :(

Corleone
06-01-2003, 16:51
whahaahhahahahahahah :lol: dit is best voor schut ja haha maar zo te zien ben je er wel bovenop gekomen ik nog niet ook al is het anderhalf jaar geleden

BentFes
06-01-2003, 16:55
best?? Best?? Willie stel je voor dat jij zo door die modder op je buik gleed? Nerie en ik ben er dus echt niet overheen. :o

Corleone
06-01-2003, 17:00
hahahahaa ben je al bij een psychiater geweest misschien kan dat je wel helpen

BentFes
06-01-2003, 17:03
hahahaha hello ik ben niet geestelijk gestoord! :ego: hahaha Ik vind het alleen een grote afgang hahaha en trouwens, volgens mij moet jij die maar eens opzoeken, want jij bent nog niet over zo iets kleins heen. Heb je nog een blunder?

Corleone
06-01-2003, 17:15

nou een tijdje geleden werkte ik in een winkel. heel leuk bla bla. ze verkopen daar kinderkleding en kleding voor volwassenen. dus ik sta in de winkel komen er klanten binnen een man en een vrouw en ze hadden een kindje bij hun. ik stap er op af en vraag of ik de mensen ergens mee van dienst kan zijn. en zij wouden nog ff rondneuzen. ik zeg is goed mocht u vragen hebben dan roept u maar. een paar minuten laten wil de man een broek passen en help de man de met een broek en zijn vrouw en kind gaan vlakbij de kleedkamers zitten. en je weet in een winkel moet je een beetje netjes zijn en een gesprek zien te beginnen dus ik eenbeetje met die mensen en gesprek en toen gingen kwamen we op eens bij kinderen. (jemoet je voorstellen je hebt een hele tijd een goed gesprek en het kindje is een meisje met een pet op). en opeens vraag ik aan de vrouw hoe oud is hij nou. zij hij, het is een zij en ik kreeg me toch een rood hoofd en wist eigenlijk niets meer te zeggen. gelukkig heb ik hieraan geen trauma's aan over gehouden hoor maar ik vond het een grote blunder

Pagina's : [1] 2 3 4