Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 meter bij 0,5 meter zijn ze NIET eens waard.

Hamas_C
27-10-2004, 21:48

Haat? Haat? Haat? Waarom? Waarom? Waarom? Na dat ik die 2 delen van de Ummah film heb gezien. Deel 1 http://www.abualbukhary.org/video/S...mah%20Part_1.rm Deel 2 http://www.abualbukhary.org/video/S...0Ummah%20Part_2[1].rm Is echt een aanrader. Bedankt Nimr, hij heeft ze geplaatst. Als ik deze zie, en er is 1 jood die tegen mij zegt dat Israel goed zit, ik sloop hem en zijn moeder. Haat is niet het juiste woord, zoek maar eens een woord uit, of bedenk een nieuw woord, dat erger is dan Haat, en dat woord mag je gebruiken. Hoe ze met die vrouwen doen, die kinderen, wat hebben zij gedaan? Waar zijn die Kanker laffe moslims, nou, alleen maar een grote mond, branden zullen jullie, je bij woord Moslim noemen, en niks doen wat Allahje verplicht heeft. Jullie zullen gebruikt worden, en dat is ook wat jullie verdienen. Moslims? Rot toch op, ieder normaal mens, zal dit afkeuren, dat het je eigen broeders en zusters zijn, die samen met jou 1 God aanbidden, samen met jou deze heilige maand vasten, die net als jij 5 keer per dag bidden naar de zelfde god. En ze worden daar afgemaakt, en jij zit hier lekker veilig de kont van deze joden telikken. Branden is nog tegoed voor jullie. En jullie nemen afstand van de mannen, jongens die laatst op de dam (Amsterdam) gingen demonstreren? En met de politie problemen hadden? Ga lekker door met konten likken, daar zijn jullie namelijk goed in. Mensen (Moslims) over al ter wereld worden afgemaakt. En jullie zitten lekker veilig. Maar is cool, ik ben niet boos, wie ben ik, lees de koran, en weet en verwacht wat jou tewachten staat als je dood bent. Succes, Jullie zijn geen Land veraders? Maar mens veraders. Groetjes van Hamas_C!! PS. Dit past toch wel bij zelf kritiek?

Elberfeld
28-10-2004, 08:18
Jammer dat Hamas_C zo emotioneel reageert. Op deze manier snap ik wel de kwaadheid in zijn woorden, maar zijn woorden zelf niet. Dat discussieert niet makkelijk. Laten we maar hopen dat het schrijven ervan heeft gezorgd voor een enorme opluchting bij Hamas_C.

Tim76
28-10-2004, 10:20
Ik zie overal foto's van OBL ............. Inderdaad, wereldreligies rotten van binnenuit. Niet de media bepalen het beeld van de jihad, maar dit soort sites.

LadyBerkania
28-10-2004, 10:23
Jammer dat Hamas_C zo emotioneel reageert. Op deze manier snap ik wel de kwaadheid in zijn woorden, maar zijn woorden zelf niet. Dat discussieert niet makkelijk. Laten we maar hopen dat het schrijven ervan heeft gezorgd voor een enorme opluchting bij Hamas_C. Laten we dat maar hopen ja!!

Camalia17
28-10-2004, 12:57

die links doen het niet bij mij :s

Camalia17
28-10-2004, 13:47
je bedoeld dat moslims overal over de wereld mensen afmaken??? het lijkt mij verstandig dat jij je onmiddelijk in een inrichting laat opnemen :maf: het lijkt mij vertsandig, dat jij eerst goed gaat nadenken. misschien zul je dan besffen waar Hamas op doelt en kun je er vervolgens goed inhoudelijk op reageren. in de tussentijd kan je je gewoon ook laten opnemen.

Kaaz
28-10-2004, 14:38
Onderstaande geeft de haat liefde verhouding van moslims met de joden, christenen en ongelovigen in een notedop. Een parallel valt te trekken met keffende marokeesjes alhier in nederland die schelden op nederland, maar marokko te achterbleven vinden om in te wonen. Citaat; "Maar het toppunt is dat ik de enige toeschouwer schijn te zijn die doelgericht vragen stelt over het Arabisch-Israëlische conflict: als de leefomstandigheden voor de Arabieren in Israël zo slecht zijn, waarom neemt de Arabische bevolking dan zo enorm toe? Waarom blijven Arabieren massaal naar de kleine Joodse staat komen vanuit werkelijk ieder Arabisch en islamitisch land van de wereld? In 1949 bedroeg de Arabische bevolking van Israël zo'n 160.000. Nu zijn het er meer dan 1,2 miljoen. Dit kan men nauwelijks toeschrijven aan hogere geboortecijfers. De grootste groei van de Arabische bevolking wordt veroorzaakt door migratie. Met andere woorden, Arabieren breken 't kamp op in Arabische landen en kiezen ervoor om in Israël te leven. Bij deze ontwikkeling is natuurlijk de Joodse migratie vanuit Arabische landen naar Israël niet inbegrepen. Niemand heeft het over het onthutsende aantal Arabisch-Joodse vluchtelingen van wel 1 miljoen die in de afgelopen 50 jaar de moslimwereld ontvluchtten om veiligheid binnen de Joodse staat te vinden, terwijl ze nauwelijks meer bij zich droegen dan de kleren op hun rug. Men wil ons laten geloven, dat de Arabieren Israël haten en inderdaad, de waarheid is dat er een irrationele, onverklaarbare vorm van fel antisemitisme bestaat die in de Arabische wereld en moslimwereld aan het toenemen is. Maar als ze met hun voeten stemmen, dan lijken de Arabieren gek op Israël te zijn. Ze blijven er, net als in de afgelopen 50 jaar, de voorkeur aan geven om in dat land te wonen en niet in de landen waar ze geboren zijn. Hoe graag zou ik een van de Arabische nationalisten willen horen die dit fenomeen verklaart. Met toestemming van Jeannet van Duuren overgenomen."

Hamas_C
28-10-2004, 21:38
Onderstaande geeft de haat liefde verhouding van moslims met de joden, christenen en ongelovigen in een notedop. Een parallel valt te trekken met keffende marokeesjes alhier in nederland die schelden op nederland, maar marokko te achterbleven vinden om in te wonen. Citaat; "Maar het toppunt is dat ik de enige toeschouwer schijn te zijn die doelgericht vragen stelt over het Arabisch-Israëlische conflict: als de leefomstandigheden voor de Arabieren in Israël zo slecht zijn, waarom neemt de Arabische bevolking dan zo enorm toe? Waarom blijven Arabieren massaal naar de kleine Joodse staat komen vanuit werkelijk ieder Arabisch en islamitisch land van de wereld? In 1949 bedroeg de Arabische bevolking van Israël zo'n 160.000. Nu zijn het er meer dan 1,2 miljoen. Dit kan men nauwelijks toeschrijven aan hogere geboortecijfers. De grootste groei van de Arabische bevolking wordt veroorzaakt door migratie. Met andere woorden, Arabieren breken 't kamp op in Arabische landen en kiezen ervoor om in Israël te leven. Bij deze ontwikkeling is natuurlijk de Joodse migratie vanuit Arabische landen naar Israël niet inbegrepen. Niemand heeft het over het onthutsende aantal Arabisch-Joodse vluchtelingen van wel 1 miljoen die in de afgelopen 50 jaar de moslimwereld ontvluchtten om veiligheid binnen de Joodse staat te vinden, terwijl ze nauwelijks meer bij zich droegen dan de kleren op hun rug. Men wil ons laten geloven, dat de Arabieren Israël haten en inderdaad, de waarheid is dat er een irrationele, onverklaarbare vorm van fel antisemitisme bestaat die in de Arabische wereld en moslimwereld aan het toenemen is. Maar als ze met hun voeten stemmen, dan lijken de Arabieren gek op Israël te zijn. Ze blijven er, net als in de afgelopen 50 jaar, de voorkeur aan geven om in dat land te wonen en niet in de landen waar ze geboren zijn. Hoe graag zou ik een van de Arabische nationalisten willen horen die dit fenomeen verklaart. Met toestemming van Jeannet van Duuren overgenomen." Het kan inderdaad dommer. Kijk naar jou, ze zijn geen overlopers, ze nemen Israel beetje bij beetje over. Maar dat zie jij niet. Wij komen naar het westen dat wij over en paar jaar mee beslissen in de stand punten van het westen. Ik makkelijk Nederlands, we nemen jullie beetje bij beetje over. Of je dat ziet of niet, is jouw probleem. groetjes van Hamas_C!! PS en bedankt voor al jullie negatiefe punten. Maar ik sta lekker nog positief. Wat haat met de mens doet.