Bekijk originele versie : Vriend in Marokko!?
lellaDina
06-01-2003, 15:09
he mijn vriend woont in Marokko en ik weet niet of zijn liefde voor mij echt is kan iemand me raad geven!!!
Waardoor ik het zeker weet.
JustAgirl
06-01-2003, 15:34
Origineel gepost door lellaDina
he mijn vriend woont in Marokko en ik weet niet of zijn liefde voor mij echt is kan iemand me raad geven!!!
Waardoor ik het zeker weet.
Ja zeg tegen hem dat je in Marokko wilt wonen, en samen met hem daar een toekomst wilt opbouwen...kijken hoe hij dan reageerd, dus echte liefde of....papiertjes A lá Hollanda!
Succes... :zwaai:
lellaDina
06-01-2003, 15:41
ja de meeste marokanen daar kennen dit smoesje al dus effe een andere aub.
Als je dat tegen ze zegt zeggen ze is goed ik wil hier ook blijven wonen en bla bla bla
JustAgirl
06-01-2003, 16:26
Origineel gepost door lellaDina
ja de meeste marokanen daar kennen dit smoesje al dus effe een andere aub.
Als je dat tegen ze zegt zeggen ze is goed ik wil hier ook blijven wonen en bla bla bla
Tja dan weet ik het ook niet...en het is moeilijk te achter halen, sommige blijven poes lief tegen hun vrouwtje, maar zodra ze hun papiertje (verblijfsvergunning) hebben, na 3 jaar dan is het..... :zwaai: Bye bye
trouw maar met iemand van hier
MissCasa
06-01-2003, 17:13
laat een vriendin bellen.. om te kijken hoe hij reageert als ze zegt dat zij hem leuk vind enzo..
ReaLFaatjuH
07-01-2003, 02:15
Origineel gepost door miss casablanca
laat een vriendin bellen.. om te kijken hoe hij reageert als ze zegt dat zij hem leuk vind enzo..
Wallahiela shliem :D
Origineel gepost door JustAgirl
Ja zeg tegen hem dat je in Marokko wilt wonen, en samen met hem daar een toekomst wilt opbouwen...kijken hoe hij dan reageerd, dus echte liefde of....papiertjes A lá Hollanda!
Succes... :zwaai:
precies, je bent een slimme meid :)
dan weet je hetgelijk en dan maar hopen dat hij niet te slim is
Disagreement
07-01-2003, 02:40
Salaam
Zeg hem dat je hem hebt bedrogen, als die jou nog steeds wil, dan weet je dat het om de PAPERS gaat ... En als hij dan beslist om je te verlaten, dan vertel je hem de waarheid (hopelijk begrijpt hij dat dan ...)
chouroek
07-01-2003, 09:45
Nou meid!
je weet het nooit zeker of een jongen van je houdt of hij doet alleen als of voor zijnb eigen belang! dus je kunt bij je vriend niet weten of hij echt om je geeft of niet en ook niet of hij papieren wilt, want bijna iedereen in marokko wilt naar europa en ook al heeft hij gevolens voor jou dan weet ik ook zeker dat hij ook een beetje gevoelens heeft voor je papieren maar dat is niet zo erg want in NL trouwen mensen ook niet allemaal alleen uit liefde ze kijken ook naar POSITIE van de meisje of de jongen dus het gaat tegenwoordig om BELANG!
veel succes en ALLAH EJJEBLEK CHEWELD ENASS
JustAgirl
07-01-2003, 19:17
Origineel gepost door AdamX
precies, je bent een slimme meid :)
dan weet je hetgelijk en dan maar hopen dat hij niet te slim is
Ja mijn tip doet het....Ikke heeel sliem :D
lellaDina
08-01-2003, 08:50
bedfank voor jullie adviezen
ik ga er zeker een paar gebruiken.
disagreement: dat vind ik een goei edie ga ik zeker uitproberen
miss casablanca: heb ik al geprobeert en hij trapte er niet in!
Delft: bedank: ik zal er wel een hier vinden
mna al jullie adviezen denk ik toch dat ik niet bij hem blijf
vooral amira 25 aan haar heb ik veel te danken.
bedankt allemaal voor jullie adviezen
beslama en veel sterkte amira25
Tasebhant
08-01-2003, 10:09
Origineel gepost door Amira25
Hoi Lelladina,
Je staat voor een echt dillema, maar je moet zo denken, het kan met iedereen mis lopen maaaaaaar, iemand uit Marokko halen heb je veel meer werk dan iemand van hier.
Je moet vrouw zijn en tegelijkertijd de man in huis zijn, en als ze op een gegeven moment alles zelf kunnen dan schuiven ze je naar achter.
Dan laten ze zien wie de baas is, ik heb het zelf meegemaakt, meisje ze beloven je gouden bergen maar als ze zelf over die berg zijn geklommen komt hun ware aard nar buiten.
En als je de pech hebt, hebben ze er meerdere vriendinnen op na dan je denkt.
Ik ben na 7 lange jaren van ellende gescheiden van hem,
Ik adviseer echt alle meiden die van plan zijn iemand uit Marokko te trouwen 100000 keer na te denken voordat je in het huwelijksbootje stapt.
Dit is maar slechts goedbedoelde advies van iemand die het zelf heeft meegemaakt, slaap er nog maar een nachtje over, succes meid.
grtjs, Amira25 :)
Amira Ik dacht dat je 2 jaar getrouwdt was niet 7 !! :confused:
Tasebhant
08-01-2003, 10:15
Schoonouders, in hoeverre bepalen ze je leven? (Bericht #)
Ik ben nu bijna 2 jaar getrouwd en in het begin van ons huwelijk leken mijn schoonouders niet echt te bemoeien met ons leven.
Maar hoe langer hoe meer lijkt het net of ik met hun getrouwd ben.
Soms geef ik mezelf de schuld, maar nu begint het voor de buitenwereld duidelijk te worden dat hun ook niet deugen.
Dus vraag ik mij af... moet je als vrouw altijd je hoofd laten zakken wat betreft je schoonouders of mag je ook een keer wat zeggen.
Ikzelf zeg waar het op staat als iets mij niet aanstaat, dat tegen hun zin in maar dat kan mij niks schelen.
Is er iemand met de zelfde ervaring of heeft iemand hier een mening op?
Alvast bedankt voor jullie opmerkingen.
Toch Amira????
Denk drie keer na voordat je met iemand van Marokko trouwt.Natuurlijk heb je mannen van daar die met jou willen trouwen uit liefde.Maar dat zul je nooit weten tot je samen onder één dak woont.
We weten nu onderhand wel dat de meeste meiden en jongens van daar naar hier willen komen.Om Europa te zien en ze denken dit is ons kans om naar hier te komen als ik trouw met een Europese.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.