Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie van een relatie met eigen neef???

Pagina's : [1] 2

nadjjja
06-01-2003, 14:45

salaam allemaal ik heb een vraagje en ik verw8 serieuse antwoorden aub wat vinden jullie van een relatie met eigen neef een serieuse relatie ,, dat je zelfs plannen hebt om te trouwen???? meestal hoor je dat een meisje word uitgehuwelijkd met haar neef maar nu kiest ze er zelf voor wat vinden jullie daarvan????? kus nadia

beppie_truus
06-01-2003, 14:46
als ze het maar zelf leuk vindt wat maakt het uit wat de rest denkt

stardust
06-01-2003, 15:03
NIET KUNNEN!!

didi_1
06-01-2003, 15:07
INSEST......

Kenza
06-01-2003, 15:07

Ik zou eerlijk gezegd niet met mijn neef kunnen trouwen, ik beschouw hem als mijn broer, en daar zou ik geen leven mee kunnen delen. Het is je eigen bloed, niet om mee te trouwen. Ik zou het niet kunnen!

berbertje00
06-01-2003, 15:09
Origineel gepost door Mustapha AA waarom niet?? het is toch halaal alleen als er problemen zijn heeft de hele fam. problemen maar als je hem leuk vind moet je ervoor gaan ja precies dat is het nadeel als er ruzie is wordt de familie helemaal uit elkaar gerukt, dus liever niet, maar ja als het makteb is, dan is het niet anders, je kunt je lot niet ontlopen

didi_1
keep it in the family...........

Iszy
wie

berbertje00
06-01-2003, 15:12
Origineel gepost door Kadir Ik vind het ziek, omadt ik geen homo ben:p hahaha, hahaha, wijsneus :rolleyes:

oujdiameghrabia
06-01-2003, 15:17
mijn neef is net mijn broer ik kan echt niet

nadjjja
06-01-2003, 15:18
Origineel gepost door Kenza Ik zou eerlijk gezegd niet met mijn neef kunnen trouwen, ik beschouw hem als mijn broer, en daar zou ik geen leven mee kunnen delen. Het is je eigen bloed, niet om mee te trouwen. Ik zou het niet kunnen! maar met deze neef heeft ze nooit zo goed contact gehad je hebt neven die je beschouwt als broers maar je hebt vast ook neven die wat afstandelijker zijn,,niet????? zeg maar als je met hem in een kamer bent dan hangt er een rare sfeer snap je 'm

BerberseDame
06-01-2003, 15:18
Ik vind het wel kunnen dat een meisje met haar neef gaat trouwen, kijk als ze gelukkig zijn en ze vinden elkaar leuk waarom niet zou ik zeggen? en Mustapha AA, een man mag met meerdere vrouwen trouwen als hij ze allemaal kan verzorgen en gelijk behandeld, maar tegenwoordig gebeurt dat niet zoveel en de meeste meisje willen hun niet delen Mustapah daar gaat het om ze willen hem voor zichzelf. Ik persoonlijk zou het niet kunnen, maar voordat je gaat trouwen moet je er goed met je aanstaande partner over hebben hoe hij erover denkt.

nadjjja
06-01-2003, 15:19
[QUOTE]Origineel gepost door IamNumber1 [B]dit word leuk ...;). ik wed gewoon die lelijkerds die niemand kunnen krijgen zeggen met volle overtuiging JA .. want ze weten dat ze niemand anders kunnen krijgen dus Ali Illegali komt op sommige tijden wel goed van pas :D. maar hey wie ben ik .. ali ilegali is heel toevallig niet illegaal heeft al zijn papiertjes hoor dus daar heeft het niet te maken zo moet je niet meteen gaan denken!!!

nadjjja
06-01-2003, 15:21
Origineel gepost door Mustapha AA waarom niet?? het is toch halaal alleen als er problemen zijn heeft de hele fam. problemen maar als je hem leuk vind moet je ervoor gaan thnx

nadjjja
06-01-2003, 15:25

Origineel gepost door BerberseDame Ik vind het wel kunnen dat een meisje met haar neef gaat trouwen, kijk als ze gelukkig zijn en ze vinden elkaar leuk waarom niet zou ik zeggen? en Mustapha AA, een man mag met meerdere vrouwen trouwen als hij ze allemaal kan verzorgen en gelijk behandeld, maar tegenwoordig gebeurt dat niet zoveel en de meeste meisje willen hun niet delen Mustapah daar gaat het om ze willen hem voor zichzelf. Ik persoonlijk zou het niet kunnen, maar voordat je gaat trouwen moet je er goed met je aanstaande partner over hebben hoe hij erover denkt. thnx en je hebt helemaal gelijk je wilt je mannetje voor je zelf en niet met drie andere vrouwtjes delen kusje

Pagina's : [1] 2