Bekijk originele versie : afvallen met joging- pak of plastic:D
miss_kaftan
27-10-2004, 15:27
Dit schijnt ook te helpen althans bij mij wel:D joging-pak (die kun je overal verkrijen) of plastic om je buik,billen/lichaam heen doen en joggen!! 3 keer per week! en gezond eten geen extreme dieten. Maar bewegen mensen, bewegen:D dat helpt! ik ben in 3 weken 11 kilo afgevallen! :eek: Ben der blij om en niet op geven zodra je die kilos kwijt bent.. (wat de meeste meiden wel doen) :maf:
FrEaKoFnAtUrE
27-10-2004, 15:57
Ja, het is echt heel goed!
ik doe het namelijk ook en je verliest veel sneller gewicht.
Keep up the good work.
Thallay,
Freak of nature
Hoe kom ik aan die joggingpakken..:confused:..
K wil Ze Ook :nijn:
FrEaKoFnAtUrE
27-10-2004, 16:13
Je kan plasticfolie gebruiken maar ook , Een beetje raar maar vuilniszakken.
En om het helemaal makkelijk te maken kan je dat pak aanschaven...
Succes
Thallaw,
Freak of nature
missy_magrebia
27-10-2004, 16:30
Plastic :confused:
LaLa_SoFiA
27-10-2004, 19:36
Huh...Hoe doen jullie dat dan?? Plastic??
minous21
27-10-2004, 19:43
Plasticfolie om je lichaam heen wikkelen...het blijft van zelf plakken hier door ga je meer zweten ;)
tatouzient
27-10-2004, 20:24
idd plastiek laat gn lucht door waardoor je meer gaat zweten en dit leidt weer nr meer afvalle :hihi:
levensgevaarlijk je lichaam kan oververhit raken omdat het de warmte niet kwijt kan raken.
wat je verliest is alleen maar vocht ipv vet
m0cRo_suGaR
27-10-2004, 22:09
dus is het n0u g0ed 0f slecht :maf:
Heb ook gehoord dat plastic goed helpt. Ik ga het ook doen. :D
miss_kaftan
28-10-2004, 10:10
Ze noemen het ook wel eens een ''Sauna-pak''.. Maar wat ik ook wilde zeggen is dat je inderdaad veel vocht verliest+VET... maar VOCHT,dat kun je weer terug krijgen door veeeeeeeeeel water te drinken!!:D En GEEN vuilniszak gebruiken omdat daar gemische stoffen in zitten. Maar plastic-folie of het liefst een Sauna-pak!!
marocloubna
28-10-2004, 10:45
Ze noemen het ook wel eens een ''Sauna-pak''.. Maar wat ik ook wilde zeggen is dat je inderdaad veel vocht verliest+VET... maar VOCHT,dat kun je weer terug krijgen door veeeeeeeeeel water te drinken!!:D En GEEN vuilniszak gebruiken omdat daar gemische stoffen in zitten. Maar plastic-folie of het liefst een Sauna-pak!!
Waar koop je zo'n Sauna-pak??????
Laat 't me ff weten......
miss_kaftan
28-10-2004, 17:48
Waar koop je zo'n Sauna-pak??????
Laat 't me ff weten......
Ik woon zelf in rdam.. en je kan ze krijgen op west-kruiskade.. Bij een coolie die sportkleding verkoopt..de naam weet ik niet uit mijn hoofd, maar het is dus een zaak waar ze sportkleren verkopen :)
Zinagirl21
28-10-2004, 17:50
Dit schijnt ook te helpen althans bij mij wel:D joging-pak (die kun je overal verkrijen) of plastic om je buik,billen/lichaam heen doen en joggen!! 3 keer per week! en gezond eten geen extreme dieten. Maar bewegen mensen, bewegen:D dat helpt! ik ben in 3 weken 11 kilo afgevallen! :eek: Ben der blij om en niet op geven zodra je die kilos kwijt bent.. (wat de meeste meiden wel doen) :maf:
Goed zo wel volhouden he :goedzo:
Ik ben binnen 3 weken 8 kilo afgevallen wegens stress, maar das weer wat anders ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.