Bekijk volle/desktop versie : Belangrijk!!



06-01-2003, 13:29
Eind van het jaar zal het eindelijk worden gepubliceerd.Begin 2004 zal er een grote wedstrijd worden gehouden tussen vier kandidaten waarover:Marokkaanse dame,2 nederlandse jongens en 1 nederlandse dame.Het gaat erom wie een geweldige optreden kan geven,goed kan zingen en dansen.Hoofdprijs is een groot geld bedrag.De kijkers thuis mogen beslissen wie meest getalenteerd is.

Mocht het marokkaanse dame winnen, dan zal het gehele bedrag naar Palestina worden gestuurd.


Is dit wedstrijd een goed idee of niet???

06-01-2003, 13:32



Citaat:
Origineel gepost door Noerallain18
Eind van het jaar zal het eindelijk worden gepubliceerd.Begin 2004 zal er een grote wedstrijd worden gehouden tussen vier kandidaten waarover:Marokkaanse dame,2 nederlandse jongens en 1 nederlandse dame.Het gaat erom wie een geweldige optreden kan geven,goed kan zingen en dansen.Hoofdprijs is een groot geld bedrag.De kijkers thuis mogen beslissen wie meest getalenteerd is.

Mocht het marokkaanse dame winnen, dan zal het gehele bedrag naar Palestina worden gestuurd.


Is dit wedstrijd een goed idee of niet???
WOWWWWWWWWWWWWW HET SI NATUURLIJK ERG GOED DAT HET GELD NAAR PALESTINA GAAT HEBBEN ZE WEL NODIG, MAAR ZE MAG NIET ZINGEN...
DUS IK WEET NIET OF HAAR GASANET TELLEN DAT ZE HET GELD HEEFT GEWONNEN MET ZINGEN EN DAT AAN PASTINA GEEFT.................!!!!?




TANGAWIA

06-01-2003, 13:35
ja inderdaad...daar zat ik ook aan te denken.

06-01-2003, 13:36

Citaat:
Origineel gepost door Noerallain18
ja inderdaad...daar zat ik ook aan te denken.
OOOOOOOOOOOO GELUKKIG..........IK DENK NIET DAT HET TELT NAAR MIJN EIGEN MENING HOOR.. NIET DAT IK HET HEB GEHOORD OF ZO...JE MAG ZOIEZO AL NIET ZINGEN DUS VANDAAR..




TANGAWIA

06-01-2003, 13:37


"O, gij die gelooft, geeft van de goede dingen weg, die gij hebt verdiend en van hetgeen Wij voor u uit de aarde voortbrengen en zoekt niet hetgeen slecht is, om er van weg te geven, wanneer gij het zelf niet zoudt nemen, tenzij oogluikend; en weet, dat Allah Zichzelf-genoeg, Geprezen is. "

06-01-2003, 13:45
hahahahaha relax!!! AA
Ik vond het ook raar om te horen.Ik moet eerlijk zeggen weinig mensen sturen geld of nemen de intiatief om Palestina uberhaupt te helpen.(ik doe namelijk een onderzoek voor school i.v.m Palestina), maar dit lijkt mij ook geen goed uitweg.

06-01-2003, 13:50

Citaat:
Origineel gepost door Noerallain18
hahahahaha relax!!! AA
Ik vond het ook raar om te horen.Ik moet eerlijk zeggen weinig mensen sturen geld of nemen de intiatief om Palestina uberhaupt te helpen.(ik doe namelijk een onderzoek voor school i.v.m Palestina), maar dit lijkt mij ook geen goed uitweg.
NOU IK HELP FINANCIEEL EEN KLEIN MEISJE UIT PALESTINA.. IS WEL HEEL ERG LEUK OM TE DOEN..!!




TANGAWIA

PS: ZEG NIET DAT NIEMAND ER WAT AAN DOET...

06-01-2003, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
yah sorry
het zat al een tijdje opgekropt en nu moest ik even ontluchten
O DAT GEEFT NIET HOOR.., WANT JE HEBT HELEMAAL GELIJK...




TANGAWIA