Bekijk originele versie : waarom kijken ze me raar aan.
hoi ik ben een meisje van 18 en heb al 2 jaar een relatie met een Nederlandse jongen ik weet dat ik nooit van me ouders met hem zou mogen trouwen maar dat heb ik hem vertelt en hij wou er liever niet over praten. als ik met hem loop krijg ik heel vaak van marokkaanse jongens stomme opmerkingen ik wil het niet uit maken want ik vind het moeilijk om zo'n lieve persoon als hem pijn te doen. maar wat zouden jullie doen als je heel erg van zo'n persoon houdt soms denk ik was hij maar marokkaans en jammer genoeg heb je weinig marokkaanse jongens die lief zijn. :Iluvu:
stoeipoes
06-01-2003, 11:50
Tja meid...misschein simpelweg omdat hij geen moslim is!!!! Het kan en mag niet in ons geloof! Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar je weet dat je geen toekomst met hem hebt, dus maak er maar een eind aan!!
Er zijn trouwens ZAT!!!!! Marokkaanse jongens die top zijn, wallah!!!! Jammer dat je die over de hoofd ziet!!!!
No hard feelings hoor!!!!
Toufik19
06-01-2003, 11:51
Origineel gepost door dzarra
soms denk ik was hij maar marokkaans
je bedoelt: "was hij maar moslim"
het is niet omdat je marokkaans bent dat je automatisch moslim bent.
als hij zich tot de islam bekeert(met de goede intentie natuurlijk) dan mag je met hem trouwen.
lailaelmou
06-01-2003, 11:51
Hi,
Als je nu al weet dat je niet met hem mag trouwen, waarom begin je er dan aan????????
Marokkanen kijken je altijd aan ook al loop je met een Marokkaanse jongen.
Laila
Grappigste is.. dat mag niet van geloof zeggen ze dan.....
Mag een relatie wel dan?
Nee dacht het niet maar goed..
Ben weer weg hier Ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
P.s. Vraag hem eens wat hij van de Islam vind. Of laat hem in contact komen met de Islam.
AnouarBlueEyes
06-01-2003, 11:54
Dumpen die jongen.... niet omdat mensen je raar aankijken maar omdat je toch al weet dat je van je ouders niet met hem mag trouwen.....dus hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker het wordt om het uit te maken....
En als mensen je zien met een Nederlander krijg je een slechte naam....dan gaan mensen over je roddelen en dat is helemaal niet goed.....
hoi ik ben een meisje van 18 en heb al 2 jaar een relatie met een Nederlandse jongen ik weet dat ik nooit van me ouders met hem zou mogen trouwen maar dat heb ik hem vertelt en hij wou er liever niet over praten. als ik met hem loop krijg ik heel vaak van marokkaanse jongens stomme opmerkingen ik wil het niet uit maken want ik vind het moeilijk om zo'n lieve persoon als hem pijn te doen. maar wat zouden jullie doen als je heel erg van zo'n persoon houdt soms denk ik was hij maar marokkaans en jammer genoeg heb je weinig marokkaanse jongens die lief zijn. :Iluvu:
Ik zal jou niet veroordelen.
Ik zou zeggen doe wat je niet laten kan.
Maar ik voorspel je dat je de volgende reacties krijgt:
-hoe je het in je hoofd krijgt om met een kaaskop te gaan
-hoe je het in je hoofd krijgt om met een niet-Moslim c.q kofaar om te
gaan
-dat je in de hel zal branden enz enz
PEACE
Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 11:54
razer en toufik19 hebben gelijk maar wil ie geen moslim worden ofzo
ik bedoel je zegt daar niets over
Told you so :D
IK zou zeggen praat met mensen/familie die je vrienden noemt.
Heb je meer aan.
PEACE
MevrNasiha
06-01-2003, 11:58
Tja, het is de 1 of het ander.................
mimi3000
06-01-2003, 12:00
meissie....ik weet dat je in een moeilijke situatie zit maar ik begrijp niet waarom je ermee doorgaat als je weet dat je geen toekomst hebt met die jongen.....Kijk als hij zich nou tot de islam bekeert dan moeten je ouders hem wel accepteren.....want als ze hem dan niet accepteren zitten zij fout en niet jij.....dus tjaa ik zou zegge vraag em om zich te bekeren of anders kap er mee
Noerallain18
06-01-2003, 12:07
Ja lijkt me moeilijk om het in een klap uit te gaan maken.Ik wil niet hard tegen je zijn, maar je zou je niet zo klote voelen als je helemaal niet aan een relatie begon.Je bent jong, je zal ooit wel de ware vinden insha -Allah.
Mysteryguest
06-01-2003, 12:13
Meskiena,
2 jaar zelfs toe maar iwa waar wacht je dan nog op ???
Ik zou zeggen als je het al 2 jaar volgehouden hebt iwa waarom
blijf je dan niet bij hem! Is het nu pas bij je opgekomen dat je ouders hem niet zullen accepteren???? mooi optijd vind je niet???
Ik zou zeggen ga met zijn 2en in een leuk dorpje wonen ofzo daar heb je geen last van marokkanen ;)
:zwaai:
Bleu_Sky
06-01-2003, 12:19
Origineel gepost door grendel
Ik zal jou niet veroordelen.
Ik zou zeggen doe wat je niet laten kan.
Maar ik voorspel je dat je de volgende reacties krijgt:
-hoe je het in je hoofd krijgt om met een kaaskop te gaan
-hoe je het in je hoofd krijgt om met een niet-Moslim c.q kofaar om te
gaan
-dat je in de hel zal branden enz enz
PEACE
Er zijn zat kaaskoppen die moslim zijn geworden... dusse niet over een kam scheren aub!!!!!!!! (ik ben al 7 jaar Nederlandse Moslima..)
Meid, Ik hoop dat ie moslim is, anders kun je het echt beter uitmaken (sorry)
Origineel gepost door Bleu Sky
Er zijn zat kaaskoppen die moslim zijn geworden... dusse niet over een kam scheren aub!!!!!!!! (ik ben al 7 jaar Nederlandse Moslima..)
Meid, Ik hoop dat ie moslim is, anders kun je het echt beter uitmaken (sorry)
Niet over een kam scheren?. Noem ze dan gewoon nederlanders in plaats van Kaaskoppen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.