Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie gelooft er in boontje komt om zijn loontje of tewel what goes around comes around

Pagina's : [1] 2

venividivici
27-10-2004, 01:06

hallo allemaal ik zou wel een reactie willen over mijn topic. wie gelooft er in van boontje komt om zijn loontje en karma.Ik geloof er namelijk heel sterk in,het is mij ook een aantal keren overkomen.Dus ;) graag hoor ik jullie reacties :goedzo:

Miracel
27-10-2004, 01:26
[QUOTE=venividivici]hallo allemaal ik zou wel een reactie willen over mijn topic. wie gelooft er in van boontje komt om zijn loontje en karma.Ik geloof er namelijk heel sterk in,het is mij ook een aantal keren overkomen.Dus ;) graag hoor ik jullie reacties :goedzo: ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Hoi Venividivici!! Ja ik geloof ook zeker daarin, ieder die slecht doet zal slecht toekomen en wie goed doet , komt goed tegemoet. Dat is ook iets wat in vele religies en culturen bekend is... Xx Miracel

Miracel
27-10-2004, 01:31
Maar natuurlijk gaan we ook vragen wat is jou ervaring dan dat je hebt meegemaakt, Zijn we wel nieuwschirig naar,.. nou tenminste ik wel.. Ik wacht Venividivici... Groetjes XXX

venividivici
27-10-2004, 01:32
dank je wel miracel voor je snelle reactie gelukkig nog iemand die er zo over denkt ;)

Mr_innocent
27-10-2004, 01:51

Tot op een zekere hoogte wel ja...........behandel die persoon zoals jij behandeld wilt worden!!!!!!!!!! Dus ja wanneer je iemand iets flikt kun je het twee keer zo hard terug verwachten!!!!!!!!

OnvoorSpelBaaR
27-10-2004, 02:05
Niet altyd lieve mensen, soms denk je iemand te helpen enof geloof je in die persoon met heel je hart (dan doe jy dus het goede), totdat je onverwachts by wijze van spreken een klap in je gezicht terug krijgt zonder dat je het verdient. (dan heb je er als boontje niet om gevraagd maar krijg je toch het loontje);)

LadyBerkania
27-10-2004, 06:45
Ik geloof er zeker in dat als je een ander bewust of onbewust pijn doet.. Dat je 't terug krijgt... is 't nie meteen daarna krijg je 't jaren later op je dak bij wijze van spreken. Ik heb 't zelf mee gemaakt :o dus! Absoluut waar..

ewasafi
27-10-2004, 09:58
wat je zaait zal je oogsten, dat betekent niet dat je als je meer zaait altijd goed oogst kan verwachten dus vertrouw niemand zoals eerder iemand zei, zelfs een witte roos heeft een zwarte schaduw. die zwarte schaduw kom je wel tegen als je iemand zo erg hebt vertrouwt en er later achter komt dat het helemaal niet klopt, het beste wat je kan doen is bescherming zoeken bij Allah (swt) en alleen hem om hulp en raad vragen. Want hij kan ons het beste.

venividivici
27-10-2004, 11:05
Jullie hebben allemaal gelijk,zo geloof ik ook inderdaad dat krijg je je loontje niet vandaag dan krijg je die later,maar ik geloof ook er in dat krijg je die later niet dan krijgen je kinderen je loontje.Het is een soort vicieuze cirkel en dat noem ik KARMA,daar geloof ik heel sterk in want ik maak het nog iedere dag mee wat mijn voorouders en mijn vader hebben gedaan. Nu kan ik verbitterd raken en die cirkel afmaken maar dat doe ik niet ik blijf er positief over, daar geloof ik ook sterk in POSITIVITEIT :)

Miracel
27-10-2004, 11:27
ook al gelezen hier: boontje komt om zijn loontje "wie slecht doet slecht ontmoet" :nijn: wie wind zaaid zal storm oogsten en nog meer h erg toepasselijk allemaal maar alweer, alles te benaderen vanuit een bepaald standpunt. :maf: ______________________________ Salaam Mismuis!! Kan je daar meer over vertellen,... hoe je het bedoeld, ben nieuwschirig :) Soekran ;)

Miracel
27-10-2004, 11:33
Jullie hebben allemaal gelijk,zo geloof ik ook inderdaad dat krijg je je loontje niet vandaag dan krijg je die later,maar ik geloof ook er in dat krijg je die later niet dan krijgen je kinderen je loontje.Het is een soort vicieuze cirkel en dat noem ik KARMA,daar geloof ik heel sterk in want ik maak het nog iedere dag mee wat mijn voorouders en mijn vader hebben gedaan. Nu kan ik verbitterd raken en die cirkel afmaken maar dat doe ik niet ik blijf er positief over, daar geloof ik ook sterk in POSITIVITEIT :) _________________________________________________ Ik denk dat je dan wel goed bezig bent hoor venividivici!! Door positiev te blijven komt je op een gegeven moment positief naar je toe. Maare..... vertel mensen wat zijn jullie ervaringen dan?? :o :) Ik wacht..... XxxXX

venividivici
27-10-2004, 11:47
;) dank je wel miracel voor je reactie, ik wil graag nog meer reacties mensen van jullie eigen ervaringen

Miracel
27-10-2004, 22:27
______________________________ Salaam Mismuis!! Kan je daar meer over vertellen,... hoe je het bedoeld, ben nieuwschirig :) Soekran ;) ________________________________ Mismuis...... :nijn: Waar blijf je :D

Passion
30-10-2004, 19:00
hallo allemaal ik zou wel een reactie willen over mijn topic. wie gelooft er in van boontje komt om zijn loontje en karma.Ik geloof er namelijk heel sterk in,het is mij ook een aantal keren overkomen.Dus ;) graag hoor ik jullie reacties :goedzo: Ja ik geloof daar wel in,... maar vreemd dat het soms met goede mensen slecht gaat en slechte mensen goed :confused: Vandaar die ene gezegde ook...

venividivici
31-10-2004, 17:58

ja passion dat vind ik ook de vraag is inderdaad waarom :confused: is dat inderdaad,misschien dat wat mensen hier op aarde beleven niks te vergelijken met boven bij allah(swt) ik denk dan krijgen die mensen die "slecht"zijn hun loontje pas ;)

Pagina's : [1] 2