Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belangrijk Of Onbelangrijk..!!!

PerfectTangawia
06-01-2003, 11:44

IS HET UITERLIJK WEL OF NIET BELANGRIJK..??? IK HEB EEN HELE GOEDE VRIENDIN.. ZE KENT EEN JONGEN AL 3 MAANDEN HIJ IS ECHT HEEL ERG LIEF ZE KAN GOED MET HEM OPSCHIETEN.. , MAAR ER IS EEN PROBLEEM.. HIJ IS NIET AANTREKKELIJK.. MIJN VRIENDIN ZEI ALTIJD VAN JA UITERLIJK HEEFT ER NIETS MEE TE MAKEN.. MAAR NU ZE WAT AAN DE SERIEUZE KANT ZIJN BEGINT ZE TE TWIJFELEN... HEBBEN MEER MENSEN DIT....GAAN DE MEESTE TOCH VOOR UITERLIJK??

Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 11:46
uiterlijk en aaantrekkelijk zijn niet altijd hetzelfde je kan iemand aantrekkelijk vinden door innerlijk en iemand die knap is gewoon niet aantrekkelijk vinden

PerfectTangawia
06-01-2003, 11:51
Origineel gepost door Maryam Iglouzan uiterlijk en aaantrekkelijk zijn niet altijd hetzelfde je kan iemand aantrekkelijk vinden door innerlijk en iemand die knap is gewoon niet aantrekkelijk vinden ZE VINDT HEM DUS HELEMAAL NIET KNAP.. ZE HEEFT HEM ECHT HEEL VAAK GEZIEN.. EN ZE ZEGT TEGEN MIJ IK VIND HELEMAAL NIETS MOOI AAN HEM DAT KAN TOCH??? TANGAWIA

Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 12:03
ja dat kan maar vind ze zijn innerlijk dan ook niet mooi is ie dan echt spuuglelijk waarom is ze dan bij m wat houd er nog bij m wat zij zo leuk vind en telt dat niet zwaarder dan uiterlijk

PerfectTangawia
06-01-2003, 12:04

Origineel gepost door Maryam Iglouzan ja dat kan maar vind ze zijn innerlijk dan ook niet mooi is ie dan echt spuuglelijk waarom is ze dan bij m wat houd er nog bij m wat zij zo leuk vind en telt dat niet zwaarder dan uiterlijk DAT VERTEL IK DUS.. HIJ IS ECHT HEEL LIEF.. HIJ HEEFT WEL EEN GOED INNERLIJK.. MAAR ZE TWIJFELD OM ZIJN UITERLIJK.. ????? TANGAWIA

PerfectTangawia
06-01-2003, 12:22
Origineel gepost door Kadir Jah maar Emshoom, je weet. Het oog wil ook wat;) NOU IK DENK DAT UITERLIJK ER NIETS MEE TE MAKEN HEEFT.. MAAR NU MIJN VRIENDIN ECHT HEEL ERG TWIJFELD WEET IK HET OOK NIET MEER.. HET WEET MAAR NOOIT HET KAN JEZELF OOK OVERKOMEN.. TANGAWIA

PerfectTangawia
06-01-2003, 12:24
Origineel gepost door Emshoom hmmm, goede vraag ....hahahaha je hebt een "rare" vriendin hoor :D die gozer is best ok, heeft een goede innerlijk en is echt lief????? en nog twijfelt ze ? hahahaha, wat wil ze dan ? -een k lootzak van een man, die niet lief is en met een mooi smoeltje ? pfffff, geloof me maar, dat "knappe koppie" blijft niet eeuwig mee gaan hoor........een goed innerlijk daarintegen..... :zwaai: EMSHOOM JE HEBT GELIJK.. IK WEET WEL DAT UITERLIJK NIET LANG MEE GAAT.. WAAR MIJN VRIENDIN OVER NADENKT IS DAT ZE MET HEM OVER STRAAT MOET ALS HAAR MAN EN DAT WIL ZE NIET... ZE DENK ECHT ZO DIEP.. DAT IK HAAR NIET EENS BEGRIJP.. ALS JE VAN IEMAND HOUDT HEEFT DAT ER TOCH NIETS MEE TE MAKEN..LAAT DE ANDERE MENSEN MAAR KIJKEN.. TANGAWIA

PerfectTangawia
06-01-2003, 12:28
Origineel gepost door Emshoom i know :D zeg ? wie weet kan jou vriendin die "lelijkerd" wat tips geven om wat "knapper " te worden, geloof me het kan hoor, zeker weten !!! ik heb het zelf meermaals gezien :D wat is "knap" trouwens? voor iedereen is dit wat anders right ? aan het uiterlijk kan men "bijschaven", het innerlijk lukt al wat minder :zwaai: HAHAHAHA DIE IS GOED........ DAT KUN JE TOCH NIET MAKEN!!! MAAR WAT KUN JE BIJVOORBEELD VERANDEREN DAN?? TANGAWIA

PerfectTangawia
06-01-2003, 12:36
Origineel gepost door Emshoom lees mijn topic "beauty-tips voor dames en heren" :zwaai: HEB JE ECHT ZO EEN TOPIC GEOPEND.......? JIJ BENT OOK ECHT NIET GOED WIJS HE...?? HAHAHA :giechel: TANGAWIA

Noerallain18
06-01-2003, 13:03
inderdaad Fatima18!!! Als iemand een mooi karakter heeft...wat wil je nog meer? Een mooi uiterlijk is altijd wel mooi meegenomen ja...true, maar dat is zeker niet belangrijk!!

M_ROCPOWER
06-01-2003, 13:15
Als je iets begint te voelen voor een persoon dan gebeurd dat gewoon. Je kan niet zomaar zeggen op die word ik wel verliedfd en op die niet, maar het is wel een feit dat je meer open staat tegenover knappe mensen, dat is het karakter van de mensheid

PerfectTangawia
06-01-2003, 13:21
Origineel gepost door Emshoom tell me something i don' t know :D IK BEN BLIJ DAT JE HET WEET.. HAHAHAA ;) BEN ZELF OOK NIET 100% HOOR... TANGAWIA

PerfectTangawia
06-01-2003, 13:22
Origineel gepost door fatima18 tfoe jullie moeten schamen wat lelijk of knap is niemand is 100% procent volmaakt DAT WETEN WE........... , MAAR HIJ MOET WEL WAT HEBBEN WAT JOU AANTERKT EN ALS DAT ER NIET IS WAT DAN?????????? TANGAWIA

bonbon
06-01-2003, 14:04
Als zij hem helemaal niet aantrekkelijk vind kwa uiterlijk dan is hij gewoon niet de ware voor haar want anders had het haar niets uitgemaakt.