Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gaan jullie erop in?????

Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 11:18

ik vraag me af of iemand hier op de flirt acties ingaat van mensen op straat enz Iedereen weet vast wat ik bedoel daarmee

Toufik19
06-01-2003, 11:19
lees mijn topic hierover http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=39802

PerfectTangawia
06-01-2003, 11:22
Origineel gepost door Maryam Iglouzan ik vraag me af of iemand hier op de flirt acties ingaat van mensen op straat enz Iedereen weet vast wat ik bedoel daarmee NEE ABSOLUUT NIET.., WANT ALLEEN DE JONGENS DIE NIETS TE DOEN HEBBEN DIE SPREKEN DE MEISJES ZO AAN.. SCHOOIERS..........IN UTRECHT ZIE JE DAT VEEEEEEEEEEEEEEEEL.. TANGAWIA

stoeipoes
06-01-2003, 11:23
neejoh....in marokko deed ik dat weleens wel als ik wist dat die persoon uit Nederland kwam, maarja...toen was ik nog zo naief en onschuldig!! Nu weet ik wel beter!!! Ik ga er wel op in als het een belediging treft, dan akn die persoon meteen wegrennen want de gevolgen zijn dan neit te overzien!!!!!

PerfectTangawia
06-01-2003, 11:25

Origineel gepost door stoeipoes neejoh....in marokko deed ik dat weleens wel als ik wist dat die persoon uit Nederland kwam, maarja...toen was ik nog zo naief en onschuldig!! Nu weet ik wel beter!!! Ik ga er wel op in als het een belediging treft, dan akn die persoon meteen wegrennen want de gevolgen zijn dan neit te overzien!!!!! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA :goedzo: TANGAWIA

Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 11:26
Ja maar ik ben er dus nooit op ingegaan ik probeer dit altijd te vermijden ik was een keer zelfs met een vriendin naar de bios om 3 uur overdag en kreeg ik nog een auto achter mij aan met een groep jongens en toen ik weg probeerde te gaan blokkeeerde ze mij toen wouden ze uitstappen en ik had niet eens een woord met ze nou ik ben de eerste de beste tram ingegaan en ze waren 21 ofzo P.s ik vond je topic heel goed trouwens tenminste wat ik had gelezen

stoeipoes
06-01-2003, 11:28
Walalh...was in de zomervakantie ook het geval....we hadden giga ruzie met een groep Nederlanders op de markt in Nador...nou dat liep uit de hand!!! Ik nam afstand, wnat stel dat mijn rep. eraan gaat, maar mijn neef ging zowat op de vuist!!! Ik heb ooit een verkoper een knal voor zn bek gegeven omdat hij ana me zat....dat liep ook net goed af!!!!

Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 11:31
o ja in Marokko is t nog erger

Itsjustme
06-01-2003, 11:32
als een meisje daar op ingaat dat komt ze volgens mij echt zwaar aandacht te kort of er is iets mis een keer bv liepen er paar van die station jochies rond centje dus die gast hele tijd namen roepen fatima, gadisa enzz een normaal iemand geeft er geen eens aandacht aan ineens loopt er zo een zielige wijfie nee hoor ik heet ilham en ja hoor dat stonden ze dan te praten ik lachte me echt stuk ik dacht damnnzzz haha how low can u go girl!! waar is je respect, je waardigheid die gozer staat daar al waarschijnlijk vanaf 6.00 s ochtends en volgens mij heeft ie er zn werk van gemaakt haha maar ja ik bedoel maaaaarrrr anywayzz ieder voor zich i dont care!! ciaooo xxxxxxxxx ciaaao :zwaai: :giechel: :zwaai: :eek: :p

dzarra
06-01-2003, 11:32
jullie hebben gelijk het zijn gewoon van die hopeloze jongens die geen school of werk hebben en als dakloze op straat hangen ik heb er geen woorden voor maar ik vind het vreselijk ik geef ze nooit aandacht, ik heb wel beters te doen.

MevrNasiha
06-01-2003, 12:08
IK DOE NIETS AAN DIE OPMERKING, IK HEB ZOIETS VAN GA WAT BETERS DOEN MAN!!! BY THE WAY, IK STA STERK IN MIJN SCHOENEN EN BEN NIET IEMAND DIE NA EEN FLIRT IN DE 7DE HEMEL ZIT.................

Noerallain18
06-01-2003, 12:20
Ze hebben geen schaamte noch zelfrespect.Ik bedoel hoe kan je je zo verlagen, denken ze echt dat we terugreageren???...nou heel dom.Sommige meiden gaan er wel op in ja, maar dat kan je ook ''meestal'' vanuit hun uiterlijk zien, ik zeg niet dat dat altijd het geval is.

Ferdous_
06-01-2003, 12:21
Ik liep een keer met me vriendin in Rotterdam centrum, me vriendin was toen nog nooit eerder in Rotterdam geweest en ze wist niet hoe die mensen daar waren enzo.. In iedergeval ze was moe en gingen ff op een bankje zitten, kwamen twee jongens voorbij lopen ze zaten in het Arabisch tegen ons te praten.. Maar ik ben zo iemand die daar echt geen aandacht aan schenk.. Maar me vriendin wist niet beter ze zei van wat zeg je? Kwam die naar ons toe wilde hij me een had geven.. wajoow ik liep gewoon verder zonder niks te zeggen.. Sooo je moest die vriend zien hihi hij lachte hem helemaal uit en hij keek echt vel naar me.. Tja het zijn van die hopeloze jongeren/oudjes die niks te doen hebben in hun leven.. Maar ik geef ze nooit aandacht en ga er zeker niet op in... beslama :zwaai:

Noerallain18
06-01-2003, 12:30
Hahaha...YOU GO GIRL!!