Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Knesset stemt vóór...

Moyra
26-10-2004, 22:45

Knesset stemt vóór opheffen nederzettingen Gaza Het Israëlische parlement, de Knesset, heeft voor het omstreden plan van premier Sharon gestemd om alle nederzettingen in de Gazastrook op te heffen. 8000 kolonisten In de Knesset stemden 67 leden voor het voorstel, 45 stemden tegen. De terugtrekking uit het Palestijnse gebied moet voor september volgend jaar zijn voltooid. Het gaat om 8000 joodse kolonisten uit 21 nederzettingen. Jordaanoever In ruil voor de opheffing wil Sharon de toekomst van 120 nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever zeker stellen. Hier wonen meer dan 200.000 joodse kolonisten. Het is voor het eerst dat Israël land opgeeft dat door de Palestijnen wordt geclaimd als deel van een eigen staat. Israel veroverde Gaza tijdens de Zesdaagse Oorlog in 1967. Jeej :) !! Hoe lief..

Moyra
26-10-2004, 22:52
Eens kijken hoe lang het duurt voor ze alle Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever hebben uitgeroeid :).

Moyra
26-10-2004, 22:54
Of zullen we eens kijken hoe lang het duurt voor er wéér een "gevaarlijk" Palestijns kindje wordt overhoop geschoten :)?

Moyra
26-10-2004, 22:54
Is dat om te lachen? Lach me kapot :rolleyes:

doremifasola
26-10-2004, 22:55

Wat zal er achter zitten?

Moyra
26-10-2004, 23:02
Als je er niets van meent, waar om gebruik je dan een smiley? Nee, ben ondanks alles gewoon nog erg optimistisch :) Sarcasme komt zeker niet voor in jouw woordenboek ofwel :rolleyes: ? beetjuh dommmmmm ben je wel.... Zei de man met de zelf-vervalste citaten :)

Moyra
26-10-2004, 23:03
Wat zal er achter zitten? "In ruil voor de opheffing wil Sharon de toekomst van 120 nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever zeker stellen."

doremifasola
26-10-2004, 23:15
"In ruil voor de opheffing wil Sharon de toekomst van 120 nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever zeker stellen." Ik geloof gewoon niet dat dat alles is.

Moyra
26-10-2004, 23:42
Fijn dat je optimistisch bent. Als ik hier echt sarcastisch zou zijn vinden de moderatoren mij niet aardig en word ik gebannen. Oh ben zó optimistisch..Wie weet worden er de volgende keer geen 30 maar 25 onschuldige Palestijnen vermoord..!! D´r is altijd nog een verschil tussen sarcasme en cynisme ;) Vertel eens? Lees en huiver :) http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=383430&page=13&pp=15

d_amsterdammer
27-10-2004, 08:05
Ik geloof gewoon niet dat dat alles is. Al het land hoort aan de Joden, inclusief de zg. Westbank (Judea en Samaria). Het is bijv. heel vreemd dat notabene Bethlehem niet in Israel ligt. Op Gods tijd zal dat ook worden gerealiseerd.

Moyra
27-10-2004, 13:38
Ah, je bedoelt die citaten uit de koran? Denk je dat ik die zelf geschreven heb of zo? Die heb ik ergens van het net geplukt. Ik heb daarna jouw aanwijzingen gevolgd en op jouw aangeven een andere vertaling gelezen en vastgesteld dat er nog steeds stond wat er stond maar dat jij er een vreedzame interpretatie op na houdt. Viergho hoeft niets te vervalsen. ~Jouw Citaat: Sura 9.5 "When the sacred months have passed, kill the idolaters whereever you find them." Mijn Citaat: 9.4 "Met uitzondering van diegenen der afgodendienaren met wie gij een verbond hebt gesloten en die in niets hebben gefaald, noch iemand tegen u hebben geholpen. Vervult daarom aan dezen het verbond tot hun bepaalde termijn. Voorzeker, Allah heeft de godvruchtigen lief." 9.5 "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol."~ ~Jouw Citaat: Sura 47.4 "When you encounter the unbelievers, Strike off their heads. Untill you have made a wide slaughter among them tie up the remaining captives." Mijn citaat: 47.4 "Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken." Kortom, d´r stond dus niet wat er stond ;) Keej, on-topic dan maar weer :)

Moyra
27-10-2004, 13:51
Al het land hoort aan de Joden, inclusief de zg. Westbank (Judea en Samaria). Het is bijv. heel vreemd dat notabene Bethlehem niet in Israel ligt. Op Gods tijd zal dat ook worden gerealiseerd. Het feit dat dit van jou komt, zegt genoeg..............:)

Danielle2
27-10-2004, 13:53
Eens kijken hoe lang het duurt voor ze alle Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever hebben uitgeroeid :). Als ze doorgaan in dit tempo? 3.500.000 (levende palestijnen) : 3.000 (gedode palestijnen op de Westbank) = 1.166 1.166 x 4 (jaar) = 4.664 Nog vierduizend zeshonderdvierenzestig jaar.