Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vervloekte marokkanen?

Toufik19
06-01-2003, 11:01

waarom is heel de marokkaanse samenleving gebaseerd op cultuur en niet op geloof? waarom zit de marokkaanse samenleving vol racisme?(ik ben berber,en jij bent arabier.ik ben arabier en jij bent berber,etc..) waarom zit de marokkaanse samenleving aaneen met roddels,leugens,en laster? waarom is het enkel de marokkaanse samenleving die hier het meeste last van heeft?

Iszy
06-01-2003, 11:02
tis `n ziekte... Maar waarom ben ik niet besmet?

jihadz21
06-01-2003, 11:07
Allah oe Allam broeder , en trouwens je moet niet alleen marokkanen bij halen want deze verotte wereld is niet verot door de marokkanen maar door de mensen die in de wereld leven! en in elke ras en volk heb je dat van roddels,leugens, maar wat je zegt over cultuur sluit ik wel bij je aan want velen vinden dat belangrijker dan de cultuur zelf helaas. Moge Allah (Soubhanna oe Wa Ta`Allah) deze mensen leiden naar het juiste weg! AMIEN!!!!!!

Toufik19
06-01-2003, 11:13
Origineel gepost door jihadz21 Allah oe Allam broeder , en trouwens je moet niet alleen marokkanen bij halen want deze verotte wereld is niet verot door de marokkanen maar door de mensen die in de wereld leven! en in elke ras en volk heb je dat van roddels,leugens, maar wat je zegt over cultuur sluit ik wel bij je aan want velen vinden dat belangrijker dan de cultuur zelf helaas. Moge Allah (Soubhanna oe Wa Ta`Allah) deze mensen leiden naar het juiste weg! AMIEN!!!!!! maar het is vooral de marokkaanse samenleving bij wie het zo sterk is. je kunt het vergelijken met een rotte appel. eerst vertoont de appel enkele rotte plekken en na verloop van tijd "valt" die uiteen. het enige dat "wij" eraan kunnen doen is de cultuur tegenwerken en de islam volgen en niet jullie voorvaderen. "En wanneer er tot hen wordt gezegd: "Volgt hetgeen Allah heeft geopenbaard", zeggen zij: "Neen, wij zullen datgene volgen, wat wij onze vaderen zagen volgen". Zelfs al hadden hun vaderen in het geheel geen verstand en volgden zij ook de rechte weg niet?" (soerat al baqara)

RaZer
06-01-2003, 11:35

Origineel gepost door Toufik19 waarom is heel de marokkaanse samenleving gebaseerd op cultuur en niet op geloof? waarom zit de marokkaanse samenleving vol racisme?(ik ben berber,en jij bent arabier.ik ben arabier en jij bent berber,etc..) waarom zit de marokkaanse samenleving aaneen met roddels,leugens,en laster? waarom is het enkel de marokkaanse samenleving die hier het meeste last van heeft? Komt bij bijna alle volkeren voor. Kijk maar naar Algerije, Egypte en ga zo maar door. Daar vermoorden ze elkaar. Dat gebeurt in marokko nog net niet.

Toufik19
06-01-2003, 11:39
Origineel gepost door RaZer Komt bij bijna alle volkeren voor. Kijk maar naar Algerije, Egypte en ga zo maar door. Daar vermoorden ze elkaar. Dat gebeurt in marokko nog net niet. en wat denk je dat de reden hiervan is?er moet toch een reden voor zijn.

RaZer
06-01-2003, 11:40
Origineel gepost door Toufik19 en wat denk je dat de reden hiervan is?er moet toch een reden voor zijn. Dat is cultuur. Dat heb je al gezegd. Ik ben het ook met je eens, alleen zei je dat dit vooral bij marokkanen zo is. Daar was ik het niet helemaal mee eens.

Itsjustme
06-01-2003, 11:43
Origineel gepost door Iszy tis `n ziekte... Maar waarom ben ik niet besmet? :eek: :p

Toufik19
06-01-2003, 11:43
Origineel gepost door RaZer Dat is cultuur. Dat heb je al gezegd. Ik ben het ook met je eens, alleen zei je dat dit vooral bij marokkanen zo is. Daar was ik het niet helemaal mee eens. ok,thx

Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 11:44
Ja maar ik ben een beetje laat ik wist niet eens dat marokkanen dat onder elkaar deden mijn moeder heeft mij zo goed mogelijk opgevoed maar mijn vader is dus half berber en frans en getrouwd met mijn moeder die een riffia is en zijn familie zegt altijd als wij er nie zijn waarom ben je met een riffia getrouwd enz en waarom zeggen mensen dat riffies slecht zijn???????

Mysteryguest
06-01-2003, 12:33
Origineel gepost door Toufik19 en wat denk je dat de reden hiervan is?er moet toch een reden voor zijn. De reden moet je in de geschiedenis van het land zoeken, als je goed zoekt zul je de oorzaak vinden ..... het is eigenlijk niet zo moeilijk maar je moet het gewoon zien.....