Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : blank is mooi??

Pagina's : [1] 2

syrai
06-01-2003, 10:19

waarom krijg k dat altijd te horen in marokko? K heb best wle een blanke huid en k wil dan bruin worden in marokko, maar dan krijg te horen dat k et niet moet doen en allemaal van dat soort onzin. Wat is er nou mis met bruin zijn>? :confused:

babyface
06-01-2003, 10:22
nah ik ben zelf ook wel wat blank maar ik ben wel tevreden zo omdat mijn haar heel donker is en mijn ogen groen dus dan is bruin weer wat raar maar ja meissie DE GROOTSTE VIJAND VAN EEN VROUW IS HAAR SPIEGELBEELD

syrai
06-01-2003, 10:30
Origineel gepost door TheReaper Eeuwen lang hebben die vieze blanken andere volkeren wijs gemaakt dat het blanke ras een superieur ras is. Kijk maar naar de geschiedenis. Elke keer dat de blanken een stuk land veroverden werden ze als goden vereerd. Denk maar aan de indianen in Noord- en Zuid Amerika. Kijk maar naar Hindoestaanse meiden die vage poeder op hun bek smeren om lichter te zijn. En natuurlijk de berbers. Hoe bleker je bent hoe mooier. Tfoeee. k ben zelf ook berber, maar k trek me daar niks van aan , maar jah dat kan ook niet als je in zo een land als nederland woont waar je moet opkomen voor je ras, snap je?

Maryam_Iglouzan
06-01-2003, 10:31
ik heb precies hetzelfde als babyface maar in marokko vinden ze dat denk ik gewoon mooier{misschien lopen ze achter ofzo en weten ze gewoon nog niet dat sommige een kleurtje wel mooi vinden

babyface
06-01-2003, 10:45

hihihihi yeah right in marokko lopen ze met alles achter joh.......wij roddelen nog over onze buren en in Amerika zijn ze al bezig met de nieuwste bommen

nurdin
06-01-2003, 10:45
Bruin is mooi... Zwart is mooi... Geel is mooi... Blank is mooi... Het minderwaardigheidsgevoel tegenover een andere ras dat maak je altijd onzeker. Ik ben zelf bruin en daar ben ik trots op. Ik kijk nooit tegen andere rassen op. De wereld wordt tegenwoordig gedomineerd door de westerse wereld (blank), reclames, films en videoclips. Een dikke PUNT voor de "The Reaper" ik word zelf ook kotsmisselijk van als ik naar de Hindostaanse meiden kijk, die worden teveel beïnvloed door Bollywood films. Ik vind iedereen moet trots zijn op zijn/haar kleur omdat we allemaal zijn geschapen door Allah. We zijn allemaal gelijk.

AnouarBlueEyes
06-01-2003, 10:51
Ik vind een getinte huid mooier dan een melkfles....dat ziet er echt niet uit....al moet je het natuurlijk niet overdrijven door een abonnement te nemen op de zonnebank ofzo want dat ziet er ook niet uit....

syrai
06-01-2003, 11:08
ik hou het erop , dat iedereen mooi is op zn eigen manier, wat voor kleur je ook hebt, je moet gewoon in jezelf geloven toch

Chatefemqemamu
06-01-2003, 13:08
Het ligt er maar net aan hoevatbaar je bent voor media-bullskit, zoals het meest achterlijke fenomeen ooit : het schoonheidsbeeld.

Riady
06-01-2003, 13:53
Ik heb een vriendin gehad in Maroc die een mooi getinte huid had Wallah echt heel mooi, maar ze vond het zelf niks. Toen ik haar vroeg waarom zei ze me dat als je als meisje in maroc een gebruinde huid hebt beschouwen ze je als plattelands en een modern stadsmeisje heeft een blanke huid. Wel heb haar gezegd dat het de grootste onzin is die ik ooit gehoord heb maar zo denkt men er daar over kan er ook niets aan doen. Ken sommige meiden die hun gezicht wit plamuren joh verschrikkelijk gewoon maarja........ Groet

syrai
06-01-2003, 13:57
Origineel gepost door Riady Ik heb een vriendin gehad in Maroc die een mooi getinte huid had Wallah echt heel mooi, maar ze vond het zelf niks. Toen ik haar vroeg waarom zei ze me dat als je als meisje in maroc een gebruinde huid hebt beschouwen ze je als plattelands en een modern stadsmeisje heeft een blanke huid. Wel heb haar gezegd dat het de grootste onzin is die ik ooit gehoord heb maar zo denkt men er daar over kan er ook niets aan doen. Ken sommige meiden die hun gezicht wit plamuren joh verschrikkelijk gewoon maarja........ Groet jah k weet et er is zelf al duizend keer am me gevraagd hoe k mn huid blank kreeg ! dat was echt belagelijk!~

Riady
06-01-2003, 14:14
Origineel gepost door syrai jah k weet et er is zelf al duizend keer am me gevraagd hoe k mn huid blank kreeg ! dat was echt belagelijk!~ Het zijn vooral de meiden in maroc die er zo over denken ;) :zwaai:

syrai
07-01-2003, 11:53
Origineel gepost door IamNumber1 elhamdoelilah heb ik een lekkere tintje .. The arabische look baby :cool: .. niet zo tering wit of je 24 uur per dag een spook heb gezien :D. zo erug is et nou ook weer niet hoor :p

syrai
07-01-2003, 11:54
Origineel gepost door Riady Het zijn vooral de meiden in maroc die er zo over denken ;) :zwaai: jah idd, maar k trek me er niks van aan.... ;)

Ghizlanetje
07-01-2003, 12:00

Origineel gepost door nurdin Bruin is mooi... Zwart is mooi... Geel is mooi... Blank is mooi... Het minderwaardigheidsgevoel tegenover een andere ras dat maak je altijd onzeker. Ik ben zelf bruin en daar ben ik trots op. Ik kijk nooit tegen andere rassen op. De wereld wordt tegenwoordig gedomineerd door de westerse wereld (blank), reclames, films en videoclips. Een dikke PUNT voor de "The Reaper" ik word zelf ook kotsmisselijk van als ik naar de Hindostaanse meiden kijk, die worden teveel beïnvloed door Bollywood films. Ik vind iedereen moet trots zijn op zijn/haar kleur omdat we allemaal zijn geschapen door Allah. We zijn allemaal gelijk. Ik ben het volkomen met je eens

Pagina's : [1] 2