Bekijk originele versie : k ben bang dat echt niemand bij me past
:o :o k denk dat als et er op aan komt niemand bij me apst omdat mn karakters zo verschillend zijn en k raak meestal snel op mensen uitgekeken en dat haat ik!
ik kan ook best grillig zijn en k weet zelf ook wle dat k niet makkelijk ben :eek:
babyface
06-01-2003, 09:47
meid je bent nog jong komop dan jij moet jouw karakter nog ontwikkelen.
HalfBlood
06-01-2003, 09:49
ai ewa fok op voor jou dan .. :p
babyface
06-01-2003, 09:52
was dat voor mij bedoeld halfie?
HalfBlood
06-01-2003, 09:54
Origineel gepost door babyface
was dat voor mij bedoeld halfie?
Wie's topic is dit ?
trouwens waar uit den haag kom je ? ;).
lekker aardig ben jij, maar k ben dan ook niet erug uuuuuh aardig of zo dus, nou jah laat maar, k ga op mn eerste dag niet ruzie maken weet je ;:
HalfBlood
06-01-2003, 10:02
Origineel gepost door syrai
lekker aardig ben jij, maar k ben dan ook niet erug uuuuuh aardig of zo dus, nou jah laat maar, k ga op mn eerste dag niet ruzie maken weet je ;:
ik ben niet aardig heb me koffie nog niet op... give me some time ;).
trouwens ruzie op t net ? :D..
dat wordt gewoon te veel typwerk met geen inhoud :p
Syrai, ik kan heel goed begrijpen wat je bedoelt en ik denk met mij een heleboel andere meiden.... vrouwen zijn nou eenmaal heel anders dan mannnen, maar ja dat weet je natuurlijk al. Maar toch denk ik dat voor iedereen er iemand is
Liefs safia
Ben namelijk zelf ook niet de makkelijkste... vraag m'n man maar, maar als je net die ene hebt die perfect bij je past, dan valt het allemaal reuze mee en ga je leren om anders met je geliefde om te gaan
Origineel gepost door Half Blood
ik ben niet aardig heb me koffie nog niet op... give me some time ;).
trouwens ruzie op t net ? :D..
dat wordt gewoon te veel typwerk met geen inhoud :p
t was een geintje maf kees!
k hou op zich niet van ruzien ;)
Origineel gepost door Safia21
Syrai, ik kan heel goed begrijpen wat je bedoelt en ik denk met mij een heleboel andere meiden.... vrouwen zijn nou eenmaal heel anders dan mannnen, maar ja dat weet je natuurlijk al. Maar toch denk ik dat voor iedereen er iemand is
Liefs safia
Ben namelijk zelf ook niet de makkelijkste... vraag m'n man maar, maar als je net die ene hebt die perfect bij je past, dan valt het allemaal reuze mee en ga je leren om anders met je geliefde om te gaan
ik hoop et, maar k denk et niet. Of k moet wle heel erg verliefd zijn of zo en dat ben bijna nooit :eek:
dus jah.......
meid, er is zeker iemand die bij je past.
ik dacht ook dat ik nooit iemand zou ontmoeten die bij mij past.
een jongen die ik ruim 2 jaar kende zei zo vaak tegen mij dat een jongen het nooit met mij zou volhouden omdat ik koppig ben en een beetje arrogant (?) overkom.
en ik raak ook heel snel op mensen uitgekeken. maar geloof me dat veranderd zodra je echt verliefd bent
:zwaai:
Origineel gepost door minora
meid, er is zeker iemand die bij je past.
ik dacht ook dat ik nooit iemand zou ontmoeten die bij mij past.
een jongen die ik ruim 2 jaar kende zei zo vaak tegen mij dat een jongen het nooit met mij zou volhouden omdat ik koppig ben en een beetje arrogant (?) overkom.
en ik raak ook heel snel op mensen uitgekeken. maar geloof me dat veranderd zodra je echt verliefd bent
dat is et probleem, k ben tog nooit verliefd en k raak snel op mensen uitgekeken ook al ben k dan verliefd, dsu jah makkelijk kan jet niet noemen. Ik kom arogant stil en te gelijkertijd wild over, raar toch :confused:
Origineel gepost door syrai
dat is et probleem, k ben tog nooit verliefd en k raak snel op mensen uitgekeken ook al ben k dan verliefd, dsu jah makkelijk kan jet niet noemen. Ik kom arogant stil en te gelijkertijd wild over, raar toch :confused:
zeg nooit nooit. wallah ik herken mezelf in jouw woorden.
maar blijkbaar ben je toch niet echt verliefd geweest.
geloof me, zodra een jongen graag iets wilde beginnen was ik al afgeknapt, maar ik ben nu echt verliefd.
had dat nooit verwacht.
Origineel gepost door minora
zeg nooit nooit. wallah ik herken mezelf in jouw woorden.
maar blijkbaar ben je toch niet echt verliefd geweest.
geloof me, zodra een jongen graag iets wilde beginnen was ik al afgeknapt, maar ik ben nu echt verliefd.
had dat nooit verwacht.
k hoop et!
k krijg wel aandacht hoor, dat is et niet alleen kep er geen zin in enz.
maar in de toekomst misschien.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.