Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe was jou eerste keer

Uitgeblust
06-01-2003, 09:26

Het is de eerste keer. Je legt je achterover en spant je spieren. Jij houd hem nog even op afstand terwijl je nog een excuus zoekt, maar hij weigert te luisteren en komt dichter naar je toe. Hij vraagt of je bang bent, en je schud moedig je hoofd. Hij heeft al ervaringen gehad, maar nu is het de eerste keer dat zijn vinger de juiste plaats vond. Hij stompt diep en jij huivert, je lichaam is gespannen; maar hij is zo zacht als hij zei te zijn. Hij kijkt diep in jouw ogen en zegt dat je hem moet vertrouwen hij heeft dit al vele keren gedaan. Zijn zachte lach relaxeert je, en je opent een beetje meer, zodat hij meer ruimte heeft om er makkelijker in te kunnen. Je begint te jammeren en smeekt hem om op te schieten, maar hij neemt langzaam zijn tijd,traag om jou zo weinig mogelijk pijn te doen... wanneer hij harder duwt, dieper gaat, voel je een pijn door je lichaam en voelt een lichte tinkel van bloed wanneer hij doorgaat. Hij kijkt bezorgt naar jou en vraagt of het te pijnlijk is. Jouw ogen zijn vervult van tranen, maar je schud je hoofd en knikt naar hem om door te gaan. Hij begint in en uit te bewegen, vol ervaring, maar je bent nu te verdoofd om hem in jou te voelen. Na enkele ogenblikken voel je iets in jou ontspruiten, en hij haalt hem eruit, jij ligt uitgedoofd, maar blij dat het achter de rug is. Hij kijkt jou aan met een warme lach; en zegt jou dat je zijn meest koppige maar meest belonende ervaring bent. Jij lacht en bedankt jouw tandarts. Want al bij al was het jouw eerste keer dat je een tand liet trekken... En al degene van jullie die al verkeerde gedachten kregen, SHAME ON YOU!!! :D

minora
06-01-2003, 09:29
hahahaha ik ken deze al, alleen die van jou is veel leuker :zwaai:

Ghizlanetje
06-01-2003, 09:30
Duuuuuh ik ook maar hij blijft goed.. :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Uitgeblust
06-01-2003, 09:37
Ik kreeg hem vanochtend ook toegestuurt van een wel heeeeeeeeeel ondeugend meisje :rolleyes: :Iluvu: T....r

Uitgeblust
06-01-2003, 13:16

:o :o :o :D

PerfectTangawia
06-01-2003, 13:19
Origineel gepost door Uitgeblust Het is de eerste keer. Je legt je achterover en spant je spieren. Jij houd hem nog even op afstand terwijl je nog een excuus zoekt, maar hij weigert te luisteren en komt dichter naar je toe. Hij vraagt of je bang bent, en je schud moedig je hoofd. Hij heeft al ervaringen gehad, maar nu is het de eerste keer dat zijn vinger de juiste plaats vond. Hij stompt diep en jij huivert, je lichaam is gespannen; maar hij is zo zacht als hij zei te zijn. Hij kijkt diep in jouw ogen en zegt dat je hem moet vertrouwen hij heeft dit al vele keren gedaan. Zijn zachte lach relaxeert je, en je opent een beetje meer, zodat hij meer ruimte heeft om er makkelijker in te kunnen. Je begint te jammeren en smeekt hem om op te schieten, maar hij neemt langzaam zijn tijd,traag om jou zo weinig mogelijk pijn te doen... wanneer hij harder duwt, dieper gaat, voel je een pijn door je lichaam en voelt een lichte tinkel van bloed wanneer hij doorgaat. Hij kijkt bezorgt naar jou en vraagt of het te pijnlijk is. Jouw ogen zijn vervult van tranen, maar je schud je hoofd en knikt naar hem om door te gaan. Hij begint in en uit te bewegen, vol ervaring, maar je bent nu te verdoofd om hem in jou te voelen. Na enkele ogenblikken voel je iets in jou ontspruiten, en hij haalt hem eruit, jij ligt uitgedoofd, maar blij dat het achter de rug is. Hij kijkt jou aan met een warme lach; en zegt jou dat je zijn meest koppige maar meest belonende ervaring bent. Jij lacht en bedankt jouw tandarts. Want al bij al was het jouw eerste keer dat je een tand liet trekken... En al degene van jullie die al verkeerde gedachten kregen, SHAME ON YOU!!! :D HIJ IS ECHT WREEDDDDDD..... TANGAWIA

PerfectTangawia
06-01-2003, 13:37
Origineel gepost door Tissar hey Uitgeblust, Welke ondeugend meisje????? :wow: IK DENKK DAT IEDEREEN HET NU WEL WEET......... HAHAHAHA ;) TANGAWIA

beppie_truus
06-01-2003, 13:45
die kende ik al

cheetah
06-01-2003, 13:50
Origineel gepost door Uitgeblust Het is de eerste keer. Je legt je achterover en spant je spieren. Jij houd hem nog even op afstand terwijl je nog een excuus zoekt, maar hij weigert te luisteren en komt dichter naar je toe. Hij vraagt of je bang bent, en je schud moedig je hoofd. Hij heeft al ervaringen gehad, maar nu is het de eerste keer dat zijn vinger de juiste plaats vond. Hij stompt diep en jij huivert, je lichaam is gespannen; maar hij is zo zacht als hij zei te zijn. Hij kijkt diep in jouw ogen en zegt dat je hem moet vertrouwen hij heeft dit al vele keren gedaan. Zijn zachte lach relaxeert je, en je opent een beetje meer, zodat hij meer ruimte heeft om er makkelijker in te kunnen. Je begint te jammeren en smeekt hem om op te schieten, maar hij neemt langzaam zijn tijd,traag om jou zo weinig mogelijk pijn te doen... wanneer hij harder duwt, dieper gaat, voel je een pijn door je lichaam en voelt een lichte tinkel van bloed wanneer hij doorgaat. Hij kijkt bezorgt naar jou en vraagt of het te pijnlijk is. Jouw ogen zijn vervult van tranen, maar je schud je hoofd en knikt naar hem om door te gaan. Hij begint in en uit te bewegen, vol ervaring, maar je bent nu te verdoofd om hem in jou te voelen. Na enkele ogenblikken voel je iets in jou ontspruiten, en hij haalt hem eruit, jij ligt uitgedoofd, maar blij dat het achter de rug is. Hij kijkt jou aan met een warme lach; en zegt jou dat je zijn meest koppige maar meest belonende ervaring bent. Jij lacht en bedankt jouw tandarts. Want al bij al was het jouw eerste keer dat je een tand liet trekken... En al degene van jullie die al verkeerde gedachten kregen, SHAME ON YOU!!! :D :D

Uitgeblust
06-01-2003, 14:00
Origineel gepost door Tissar hey Uitgeblust, Welke ondeugend meisje????? :wow: Ik durf het bijna niet te zeggen :rolleyes: Alles goed lieveling :Iluvu:

Uitgeblust
06-01-2003, 14:05
Origineel gepost door beppie_truus die kende ik al JA jij zal het niet kennen :( Als het gek, crazy of ondeugend is weet Beppie het wel als eerste :D

pannenkoek
06-01-2003, 14:21
HAHAHA...................nou in dat geval ben ik nog maagd :eek:

soussy
06-01-2003, 14:25
HIJ IS ZEKER GOED, ALLEEN DAN MOET DE LAATSTE STUKJE WEG. WANT DAT DOET ZEER, HEB LIEVER WAT HET EERSTE IN ME OPKWAM TOEN IK AAN HET LEZEN WAS, DAT IS PAS GENIETEN MAAR DE ANDERE GA JE KRIMPEN........SEXXXXXXX FOR LIFEE

Uitgeblust
06-01-2003, 14:34
Origineel gepost door Tissar Prima lieverd en met jou? Algoed we hebben geen last van wateroverloop ,alhamdolialh. En alles kits daar in Amsterdam? Het was toch wel fijn vorig weekend hé Hier ook Al Hamdoelillah Ik ben blij dat jullie geen last hebben van het hoge water, Al Hamdoelillah. Ja, het weekend was geweldig samen, we moeten het maar een keer overdoen, hopelijk heb je dan meer tijd en niet weer zo lang wachten met naar de mooiste stad van de wereld te komen he ;) :Iluvu: