Bekijk originele versie : styl haar...
.__zina_dina__.
26-10-2004, 16:13
salaam,
ik wou ff iets vragen. stel je hebt krullen je wil graag styl haar is er een andere mogelijkheid dan je haar te stylen, want ik vind dat stylen maar een heel gedoe en het is namelijk slecht voor je haar :(
bij voorbaat dank :D
fóhnen ;) Dat is het beste om je haar stijl te krijgen met vollume.
Haar stijlen maakt je haar best wel plat en als je het niet goed doet krijg je een streep alsof je je haren hebt gestreken.
Ga geen troep gebruiken die 3weza gebruiken.
gr
.__zina_dina__.
26-10-2004, 17:21
fóhnen ;) Dat is het beste om je haar stijl te krijgen met vollume.
Haar stijlen maakt je haar best wel plat en als je het niet goed doet krijg je een streep alsof je je haren hebt gestreken.
Ga geen troep gebruiken die 3weza gebruiken.
gr
dus toch fóhnen, ik draag alhamdulilah gewoon hoodoek hoor, maar ik vroeg me af of er een betere mogelijkheid was dan fóhnen :( k vind het namelijk een heel gedoe
shoukran :blauwkus:
vlinderbuik
26-10-2004, 17:27
koop de Chi tang wel duur 180 euro en de silk 20 euro maar je hebt prachtig styl heel en het glanst ook nog eens..verkrijgbaar bij cosmo kappers en de platen zijn van keramic zodat je haar niet uitdroogt
ik zou je aanraden geen chemische dingen te beruiken. te vaak fohnen. tangen is ook slecht hoor voor je haar!!!
yeme_inoe
03-11-2004, 12:03
waar kan je de chi tang kopen
.__zina_dina__.
03-11-2004, 15:56
koop de Chi tang wel duur 180 euro en de silk 20 euro maar je hebt prachtig styl heel en het glanst ook nog eens..verkrijgbaar bij cosmo kappers en de platen zijn van keramic zodat je haar niet uitdroogt
shoukran :o
.__zina_dina__.
03-11-2004, 15:56
bedankt iedereen :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.