Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mooi of niet???

Pagina's : [1] 2 3

anouar_tetouan
06-01-2003, 03:26

hey mensen!!! ik vroeg me af wat vinden jullie mooi aan jullie zelf??? wat vinden jullie minder mooi aan jullie zelf??? zelf vind ik mooi aan mezelf m'n krulletjes en m'n groene ogen maar minder mooi vind ik dat ik best wel dun ben ik sport me helemaal te pletter maar die spieren komen maar niet maar ja ik ga verder! ewa wat vinden jullie de plus en min punten?? beslama anouar :kwaad:

zine_d_tetouan
06-01-2003, 04:00
hahaha mooie groene ogen yek??? ewa gataar hoor! ewa ik vind minpunt hmmm m'n iets te brede heupen tfoe krijg ik er ook niet af! 'pluspunt: hmm meshi kapsones ofzo maar m'n ogen...m'n lange krullen en tja ik heb ook een goed innerlijk hahahhah ewa ja de waarheid. tetouania

Lady_moi
06-01-2003, 06:50
teveel om op te noemen :D

Onslaught
07-01-2003, 01:38
iikw eet neit wat ik mooi vind, ze zeggen handen en ogen en lippen maar ik vind mezelf bah dat wel, maar ja:)

Saiyan
07-01-2003, 01:41

Ik heb hier niks te zeggen...

Saiyan
07-01-2003, 01:42
maar toch doe ik het want nu heb ik 400 berichten en is het tijd om te gaan slapen...

Onslaught
07-01-2003, 10:43
Origineel gepost door Saiyan maar toch doe ik het want nu heb ik 400 berichten en is het tijd om te gaan slapen... hahahah gierig a junk:)

Miss_Banana
07-01-2003, 10:45
Wat ik minder aan mezelf vind, is mijn portomonnaie. Die mag wel wat dikker zijn. :D

Angel
07-01-2003, 10:46
Origineel gepost door anouar_tetouan hey mensen!!! ik vroeg me af wat vinden jullie mooi aan jullie zelf??? wat vinden jullie minder mooi aan jullie zelf??? zelf vind ik mooi aan mezelf m'n krulletjes en m'n groene ogen maar minder mooi vind ik dat ik best wel dun ben ik sport me helemaal te pletter maar die spieren komen maar niet maar ja ik ga verder! ewa wat vinden jullie de plus en min punten?? beslama anouar :kwaad: ALLES!!! Maar mijn ogen mogen er wel wezen bruin met groen met een grijs randje en ze kunnen ook nog eens van kleur veranderen, de ene keer zijn ze bruin, dan weer groen of een mixje :Iluvu: Ik weet het, ben vreemd :p

Onslaught
07-01-2003, 10:47
Origineel gepost door Miss_Banana Wat ik minder aan mezelf vind, is mijn portomonnaie. Die mag wel wat dikker zijn. :D hahahahah gier:hihi: hard werke missie of harde w8 op die mister

Chaimaa
07-01-2003, 11:07
Origineel gepost door angel21 ALLES!!! Maar mijn ogen mogen er wel wezen bruin met groen met een grijs randje en ze kunnen ook nog eens van kleur veranderen, de ene keer zijn ze bruin, dan weer groen of een mixje :Iluvu: Ik weet het, ben vreemd :p een engeltje mag geen mensen jaloers maken :engel: :lekkerpuh :verdriet:

Ghizlanetje
07-01-2003, 11:09
aaaaaaaaaaaaaaaahh arme banana zeg!! (maar ben het wel met je eens) Ik ben wel tevreden over me kuiltjes in me wangen.. En waar ik minder tevreden over ben is uuuuuuh dat hou ik liever voor me zelf :stout: :stout:

Angel
07-01-2003, 11:09
Origineel gepost door Chaimaa een engeltje mag geen mensen jaloers maken :engel: :lekkerpuh :verdriet: :engel: wil geen mensen jaloers maken elk mens heeft iets moois en Allah heeft mij mooie ogen gegeven, hamdoelilah 3ala koelie hal :)

Chaimaa
07-01-2003, 11:11
Origineel gepost door angel21 :engel: wil geen mensen jaloers maken elk mens heeft iets moois en Allah heeft mij mooie ogen gegeven, hamdoelilah 3ala koelie hal :) se3detek :) ou tbarkellah 3liek je innerlijk is zelfs nog mooier :Iluvu:

Angel
07-01-2003, 11:15

Origineel gepost door Chaimaa se3detek :) ou tbarkellah 3liek je innerlijk is zelfs nog mooier :Iluvu: baraka allah oefiek Djaziekallah oe gaihran

Pagina's : [1] 2 3