Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fikse straf voor bedreigen Hirsi Ali

Pagina's : [1] 2 3 4

Borz
26-10-2004, 14:34

Waarom mag die somalische kafira moslimvrouwen wel bedreigen? De 22-jarige inwoner van Den Haag die sinds september vastzit wegens het op internet bedreigen van VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali, is vandaag door de politierechter veroordeeld tot 9 maanden celstraf, waarvan 3 voorwaardelijk. De man plaatste de dreigementen op de groups.msn-internetsite 'Muwahhidin De Ware Moslims', die inmiddels niet meer bereikbaar is. Volgens de rechter bedreigde de man niet alleen zelf de politica, maar bood hij tevens anderen die kans. Hij publiceerde namelijk ook haar geheime adres op de internetpagina. Daar gaat meer dreiging van uit dan alleen van één persoon, concludeerde de rechter. De bedreigingen volgden indertijd op de uitzending van de film 'Submission', die Hirsi Ali samen met filmmaker Theo Van Gogh maakte. Bij de leden van het MSN-forum waarop de bedreigingen werden geuit bestaat volgens het landelijk parket interesse in informatie over de gewapende strijd van extremistische moslims tegen het westen. Tegen de rechter zei de man tot zijn dreigementen te zijn gekomen omdat hij woedend was over het filmpje van Hirsi Ali uit het VPRO-programma Zomergasten. Zo ga je niet met de heilige boodschap om, aldus de veroordeelde. De dreigementen noopten justitie tot het treffen van extra veiligheidsmaatregelen, om de politica haar werk als lid van de Tweede Kamer te kunnen laten doen. De verdachte werd opgepakt doordat in samenwerking met justitie in Amerika het e-mailadres van de 22-jarige man te achterhalen viel.

m0uslima_87
26-10-2004, 15:37
*zij is 0nzin...en t liefst zeg ik niets 0ver 0nzin*:moe: wassalaam

Pista
26-10-2004, 15:43
*zij is 0nzin...en t liefst zeg ik niets 0ver 0nzin*:moe: wassalaam Je zei er nochtans net iets over. En een mooi voorbeeld, bedreigingen uiten is een feit dat moet bestraft worden. Prima toch.

Kaaskopius
26-10-2004, 15:51
Noemen ze dat een fikse straf. Wauw wel 9 maanden waar hij er 6 van moet uitzitten, dat doet hij vast nooit meer. Waarschijnlijk omdat hij te slap ligt van het lachen om te typen.

klonbyz
26-10-2004, 16:00

Noemen ze dat een fikse straf. Wauw wel 9 maanden waar hij er 6 van moet uitzitten, dat doet hij vast nooit meer. Waarschijnlijk omdat hij te slap ligt van het lachen om te typen. Hij had beter 30 minderjarige kinderen kunnen misbruiken, dan was hij er zoals bijna alle Hollanders met een waarschuwing vanaf gekomen. Kleine meisjes misbruiken hebben ze hier in Nederland meer begrip voor......wie kan nu als Hollander een lekker klein 2-jarig peutertje weerstaan.

Borz
26-10-2004, 16:05
Deze reactie zag ik op fok.nl staan: Ja hoor, en als je Balkenende beledigt in een verplicht, propagandistisch homoblaadje dan krijg je daar subsidie voor?

Kaaskopius
26-10-2004, 16:08
Hij had beter 30 minderjarige kinderen kunnen misbruiken, dan was hij er zoals bijna alle Hollanders met een waarschuwing vanaf gekomen. Kleine meisjes misbruiken hebben ze hier in Nederland meer begrip voor......wie kan nu als Hollander een lekker klein 2-jarig peutertje weerstaan. Hebben we daar niet die man die wegkijkt als hij een blote vrouw ziet. Ga jij je eerst maar even bezinnen op je eigen sexualiteit, misschien geeft dat wat inzicht in je obsessie. Maaruh, wat heeft dat hier mee te maken. Maar toegegeven, ook dat word belachelijk laag bestraft.

Laila
26-10-2004, 16:23
Noemen ze dat een fikse straf. Wauw wel 9 maanden waar hij er 6 van moet uitzitten, dat doet hij vast nooit meer. Waarschijnlijk omdat hij te slap ligt van het lachen om te typen. jij weet echt neit wat je zegt he :jammer: je zegt datdit een lage straf is... voor verkrachting en aanranding krijgt men 4 maanden in nederland...ik kan best begrijpen dat men in nederland boor op Ayaantje is Ayaantje beledigd & discrimineerd aan de lopende band en zij krijgt GEEN straf dat noem ik pas fout. Ayaantje die ligt nu krom van het lachen. dat mens is gewoon echt dom en verward de somalische Cultuur met het islamitische geloof ik snap niet dat zo iemand in de 2e kamer terecht komt!

Hoogervorst
26-10-2004, 16:39
jij weet echt neit wat je zegt he :jammer: je zegt datdit een lage straf is... voor verkrachting en aanranding krijgt men 4 maanden in nederland...ik kan best begrijpen dat men in nederland boor op Ayaantje is Ayaantje beledigd & discrimineerd aan de lopende band en zij krijgt GEEN straf dat noem ik pas fout. Ayaantje die ligt nu krom van het lachen. dat mens is gewoon echt dom en verward de somalische Cultuur met het islamitische geloof ik snap niet dat zo iemand in de 2e kamer terecht komt! Er is een verschil tussen beledigen en bedreigen natuurlijk.

Laila
26-10-2004, 16:53
Er is een verschil tussen beledigen en bedreigen natuurlijk. jah dat verschil zie ik ook wel maar discrimineren is tpch strafbaar in nl....

Fares25
26-10-2004, 17:14
ik haat haar, maar dat bevredigt haar waarschijnlijk....

Fares25
26-10-2004, 17:16
ik denk dat ze moeite heeft met haar urine ophouden, gezien ze in haar jeugd haar ... hebben verwijderd hahahaha

Tim76
26-10-2004, 20:22
ik denk dat ze moeite heeft met haar urine ophouden, gezien ze in haar jeugd haar ... hebben verwijderd hahahaha Wat een humor, zeker Marokkaanse humor, lachuh hoor :maf: Dit is een juiste straf, het bedreigen van een parlementslid om hetgeen zij/hij zegt is een bedreiging voor de democratie. Hulde voor deze rechter, nu nog hopen dat de rechters die het hoger beroep zullen doen, dit vonnis zullen bevestigen.

d_amsterdammer
26-10-2004, 20:54
Wat een humor, zeker Marokkaanse humor, lachuh hoor :maf: Dit is een juiste straf, het bedreigen van een parlementslid om hetgeen zij/hij zegt is een bedreiging voor de democratie. Hulde voor deze rechter, nu nog hopen dat de rechters die het hoger beroep zullen doen, dit vonnis zullen bevestigen. Ook hier voltrekt zich weer de scheiding der geesten.

tmazightmeisje
27-10-2004, 09:07

ik denk dat ze moeite heeft met haar urine ophouden, gezien ze in haar jeugd haar ... hebben verwijderd hahahaha :confused:.......lieverd....zit je ergens mee :auw2: ?

Pagina's : [1] 2 3 4