Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help ik ga dood van de......

Ilove_you
26-10-2004, 10:24

[B] menustratiepijn...ik heb het elke maand weleens...maar niet zo een extreme pijn als deze maand...wie heeft er last van...en wat kan je er aan doen...ik heb pijnstillers ingenomen...het verdoofd in het begin het pijn wel..maar na een uur begint het weer... :( wie heeft goeie tips voor me.....

Ilove_you
26-10-2004, 10:45
Ik heb dat ook altijd zo erg: - Lekkere warme kruiden thee en een lekker warm bed..... ;) Dat is alles wat ik nodig heb, pijnstillers gebruikte ik , alleen merkte dat ze na een tijdje niet meer werkte :confused: De pil helpt ook ( bij mij alleen in het begin en later niet meer ) Neem lekker een dag rust....... Ik wou dat ik dat kon doen...maar helaas moet k werken ik gebruikte een tijdje ook de Diane-35 pil...het had wel goed gelopen...maar ik omdat ik bijna ga trouwen...en een kinderwens heb...ben ik helaas ermee gestopt... :(...maar welke kruidenthee gebruik je...en waar is het verkrijgbaar.....want de pijn is echt vreselijk....

salina83
26-10-2004, 10:55
Ga naar de apotheek en vraag naar naproxen 275mg of femex. Das een pijnstiller tegen menstruatie pijn. Daarna kruip je lekker je bed in met een warme waterkruik. Probeer te slapen. Als je wakker wordt is de pijn meestal over. BIj mij althans wel:)

Ilove_you
26-10-2004, 10:56
Misschien vergis ik me, maar was jij niet getrouwd? :confused: Kruidenthee, kan je bij alle supermarkten en drogisten halen ;) Nee...ik ben alleen nog verloofd..maar wel wettelijk op papier (zjouzija)...moet alleen het feest geven....

Ilove_you
26-10-2004, 11:05

Ga naar de apotheek en vraag naar naproxen 275mg of femex. Das een pijnstiller tegen menstruatie pijn. Daarna kruip je lekker je bed in met een warme waterkruik. Probeer te slapen. Als je wakker wordt is de pijn meestal over. BIj mij althans wel:) Thanks meid...helpt het ook tegen misselijkheid...

Ilove_you
26-10-2004, 11:06
Insahallah Lay Kamal Koem B'Ghier ! Sokran zina djeli....

salina83
26-10-2004, 11:09
Thanks meid...helpt het ook tegen misselijkheid... Hmm de pijnstillers niet, nee. Maar de misselijkheid gaat meestal gepaard met pijn. Zodra de pijn over is, is de misselijkheid ook weg. Als je last van maagklacten hebt, raad ik het je niet aan en kun je beter paracetamol innemen. Dan neem je gewoon twee tegelijk in ofso. :) Beterschap, ik weet wat een hel het is!

Ilove_you
26-10-2004, 11:17
Hmm de pijnstillers niet, nee. Maar de misselijkheid gaat meestal gepaard met pijn. Zodra de pijn over is, is de misselijkheid ook weg. Als je last van maagklacten hebt, raad ik het je niet aan en kun je beter paracetamol innemen. Dan neem je gewoon twee tegelijk in ofso. :) Beterschap, ik weet wat een hel het is! Ja het is zeker een hel...en je wordt er niet vrolijk van...maar het klopt..de misselijkheid gaat gepaard met pijn in je onderbuik....maar aangzien...ik echt alles heb gebruikt...weet ik het niet meer...en de ergste van alles..de pijn houdt aan tot ik klaar ben met me menstruatie... :(

ambition
26-10-2004, 17:37
Ik voel met jullie mee :jammer: Die pijn is verschrikkelijk :huil: Sterkte

Ilove_you
27-10-2004, 11:02
Ik voel met jullie mee :jammer: Die pijn is verschrikkelijk :huil: Sterkte Dankje voor je medeleven......meid... :)

zohrazina
27-10-2004, 11:13
hoi meid en gaat het al wat beter, ik heb ook altijd last ervan, ik verga bijna van de pijn. ik heb het afgelopen week. en het was vroeg in de ochtend.ik ben toen naar de keukengegaan en heb koffie gezet helemaal zwart zonder suiker en heb ik het gedronken. daarna zat ik tv te kijken en ik voelde me niet goed dus besloot ik naar mijn bedje te gaan , nou halverwege de trap moest ik kotsen ik rende gelijk naar de wc en al dat koffie heb ik eruit gekots het was geen pretje , terwijl ik nooit hebt gekotst.en toen ging ik maar slapen , je moet gewoon uboprofen innemen die helpt ook of zoals ik zei zwarte koffie of paracetamol . nou hoop dat het goed komt. liefs zohrazina

hafsaaaatje
27-10-2004, 11:42
[B] menustratiepijn...ik heb het elke maand weleens...maar niet zo een extreme pijn als deze maand...wie heeft er last van...en wat kan je er aan doen...ik heb pijnstillers ingenomen...het verdoofd in het begin het pijn wel..maar na een uur begint het weer... :( wie heeft goeie tips voor me..... meskiena ik heb er hamdoelilah helemaal geen last van dus kan ik je jammer genoeg geen tips van mezelf geven maar ik heb wel gehoord dat deze goed zijn zorg voor rust en onspanning dus bv een lekker lang bad véél water drinken zo weinig mogelijk cafeine innemen massage van de onderrug

hafsaaaatje
27-10-2004, 11:44
anders kun je ook pijnstiller innemen bv paracetamol