Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen verkiezen internet boven vriendin (vraagje aan de jongens)

Yougourthen
26-10-2004, 00:27

Mannen verkiezen internet boven vriendin Als mannen een vraag hebben of advies zoeken, zullen ze eerst een zoekmachine raadplegen, en zich pas daarna tot hun vriendin, familieleden of collega’s wenden. Vrouwen daarentegen gebruiken zoekmachines in de eerte plaats voor medische informatie. MSN Search voerde een online enquête uit naar de zoekpatronen van mannen en vrouwen. Volgens de resultaten van het onderzoek zijn zoekmachines de eerste keus bij mannen die een vraag hebben. Familieleden komen op de twee plaats, terwijl de partner maar in een kwart van de gevallen eerste keus is. Vrouwen verkiezen toch eerder het advies van vrienden en familie, behalve als het om gezondheidsproblemen gaat. Vrouwen surfen wel grondiger en slimmer: ze voeren gemiddeld drie zoekwoorden in en bekijken een achttal resultaten. Mannen komen toe met twee zoekwoorden en kijken zo’n twee tot drie resultaten na. Mannen zijn wel sneller klaar met hun zoekopdracht: maar drie minuten, vergeleken met de vijf minuten die vrouwen nodig hebben. Mannen zoeken ook vaak informatie over zichzelf op: een derde heeft als eens op zijn eigen naam ‘gegoogled’ terwijl maar één vijfde van de vrouwen al eens hetzelfde deed. Laatste nieuws 25/10/04 16u31 Vraagje aan de jongens: tot wie wend je je ALLEREERST voor hulp en advies?

Raihana
26-10-2004, 00:58
Eerst Allah sbt.. De Profeet Salalahoe 3aleehi wassalam zegt: Als je vraagt, vraag dan aan Allah en als je hulp zoekt, zoek deze dan bij bij Allah.. En dan familie, zusters.. Internet alleen voor informatie.. P.s: En nou niet meer weg halen.. :p P.s.s: Vraagje aan de jongens: tot wie wend je je ALLEREERST voor hulp en advies? Ik ben een zuster, is dat ook goed?

Yougourthen
26-10-2004, 01:05
Eerst Allah sbt.. De Profeet Salalahoe 3aleehi wassalam zegt: Als je vraagt, vraag dan aan Allah en als je hulp zoekt, zoek deze dan bij bij Allah.. En dan familie, zusters.. Internet alleen voor informatie.. P.s: En nou niet meer weg halen.. :p P.s.s: Ik ben een zuster, is dat ook goed? Ik wil een aparte poll voor de meisjes maar ik krijg hem er maar niet op. Er is iets aan de hand met deze site. Ik zal het nog eens proberen, dan kun je daar op reageren.

LadyBerkania
26-10-2004, 08:24
Me moeder/zusje en me boezemvriendin

TiBiA
26-10-2004, 09:46

Het gebeurt steeds vaker dat de VROUW online loopt te gamen en haar man vergeet vice versa natuurlijk.....ik heb mijn pc in een kast gestopt met een slot eromheen :D dus ik kom aan niets tekort :hihi:

Yougourthen
31-10-2004, 16:47
Me moeder/zusje en me boezemvriendin De vraag was ALLEREERST. Bovendien ben jij geen jongen, jij moet in een andere topic zijn. Ik heb er twee geopend voor de beide geslachten.

gEwE
31-10-2004, 17:01
Ik wend me in de eerste plaats tot gEwE.