Bekijk originele versie : marokaanse jongens
Karimadiesel
05-01-2003, 22:29
oke ZEHEM JONGENS
Ik hoor de laatste tijd alleen maar negatieve dingen over marokaanse meisjes voor al door marokaanse jongens.
Ik hoor constant die marokaanse meisjes zijn echt hoeren en schijnheilig,ze roken zijn ontmaagd!!!
Maar je hoort nooit van dat er ook meisjes zijn die normaal naar hius gaan en normale dingen doen,jongens die dat zeggen zijn meestal zelf al helemaal verkeerd in het leven ze zien niet wat voor haram dingen hun doen,enmeestal zijn het wel die jongens die met die meisjes rotzooien en uiteindelijk ook mee gaan trouwen,omdat ze verliefd zijn gewoorden.
Dus voor al die jongens hou toch a.u.b. je bek dicht oke
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Onslaught
05-01-2003, 22:31
ik heb niets gedaan:(
Hehe.. je bent pas nieuw zie ik..
Er zijn hier al heel veel topics over geopend. Men weet het al. Je boodschap is aangekomen.
Eey,
Weet je, marokkaanse meisjes zijn echt lieverdjes. Ze zien er lief uit, helpen hun moer met het huishouden en proberen je niet te versieren op straat. Veel denken aan hun toekomst en hebben respect voor hun ouders. Ze zijn niet zo scheinheilig, maar soms weer wel :D
En ze komen ver op school, verder dan de jongens. Echt goed die maroc-meiden. Ze zien er ook nog geweldig uit...hmmmm vooral die ogen, maar dat is een ander verhaal. En ze praten vaker marokkaans onder mekaar dan jongens..hmmm....dat is verleidelijk damn...wat een kanjers!!
(OKE IS WEL GENOEG GEWEEST...was het goed?)
Ali Z
DieselGirly
05-01-2003, 22:39
Origineel gepost door RaZer
Er zijn hier al heel veel topics over geopend. Men weet het al. Je boodschap is aangekomen.
:o ........waar over moeten we het dan hebben lieve Razer?!....
deze topic is voor de nieuwelingen gemaakt........ ;)
denk ik!
zoals razer al zei ik zie dat je nieuw bent en er zijn al genoeg van dit soort topics geopend dus ik denk dat de boodschap wel duidelijk was
wafa_armani
05-01-2003, 22:41
:D :D :D
xXxarmanixXx
DieselGirly
05-01-2003, 22:43
hahahahhahahahha......................JULLIE zijn GEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN .............tegen onze nieuweling!!!
Jullie moeten haar welkom heten!!!
Tenslotte is ze nieuw op mijn verjaaaaaaaaaaaaaardag!!
MEID WELKOM HIEROOOOOOOO!!!
je went wel aan deze te gekke mocro's!!
sugerbabe_18
05-01-2003, 22:46
Origineel gepost door Ali_Z
Eey,
Weet je, marokkaanse meisjes zijn echt lieverdjes. Ze zien er lief uit, helpen hun moer met het huishouden en proberen je niet te versieren op straat. Veel denken aan hun toekomst en hebben respect voor hun ouders. Ze zijn niet zo scheinheilig, maar soms weer wel :D
En ze komen ver op school, verder dan de jongens. Echt goed die maroc-meiden. Ze zien er ook nog geweldig uit...hmmmm vooral die ogen, maar dat is een ander verhaal. En ze praten vaker marokkaans onder mekaar dan jongens..hmmm....dat is verleidelijk damn...wat een kanjers!!
(OKE IS WEL GENOEG GEWEEST...was het goed?)
Ali Z
Goede instelling hoor :goedzo:
Love ya.............. :Iluvu:
PerfectTangawia
05-01-2003, 22:51
Origineel gepost door RaZer
DAT WIST ZE NOG NIET DUS KUN JE MISSCHIEN WAT VRIENDELIJKER ZIJN.. MAAR JE BENT HET WEL MET HAAR EENS.. ;) GOED ZO...
TANGAWIA
Origineel gepost door sugerbabe_18
Goede instelling hoor :goedzo:
Love ya.............. :Iluvu:
:o :o :Iluvu:
Chatefemqemamu
06-01-2003, 13:13
Karimadiesel...... WAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....
Wajoooww..... damn ik ga echt kapot hier van 't lachen .... hahahahah die naaammm..... :giechel: :melig: :hammer: :maf2: :lol: :lol: :haha: :hihi:
Nahjah zo kan 'ie wel weer eh.... *Lunatic gedraaggg je!!*
Origineel gepost door PerfectTangawia
DAT WIST ZE NOG NIET DUS KUN JE MISSCHIEN WAT VRIENDELIJKER ZIJN.. MAAR JE BENT HET WEL MET HAAR EENS.. ;) GOED ZO...
TANGAWIA
Ik zeg dat de boodschap al is overgekomen. Wil niet zeggen dat ik het met haar eens ben. Waar haal jij je conclusie's vandaan?
Origineel gepost door KissFouzia
:o ........waar over moeten we het dan hebben lieve Razer?!....
deze topic is voor de nieuwelingen gemaakt........ ;)
denk ik!
Over andere dingen dan marokkaansje jongens en meisjes. En zeg alleen dat men het er hier al vaak over heeft gehad. Heb niet gezegd dat ze haar topic moet weghalen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.