Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als er één wilders over de dam is, volgen er meer

Raihana
25-10-2004, 20:19

Meer gezinnen weggepest door Marokkanen Het verhaal van Bert en Marja, die door een groep Marokkaanse hangjongeren uit hun huis zijn verjaagd, is niet een op zichzelfstaand verhaal. Zo zijn er de afgelopen jaren diverse gezinnen uit de Amsterdamse Diamantbuurt vetrokken vanwege de aanhoudende terreur door Marokkanen. Dat blijkt uit een uitzending van de Amsterdamse televisiezender AT 5. Een aantal van hen deden hun zegje in het programma AT 5 nieuws. Daaruit bleek dat men met name teleurgesteld is in de houding van de politie, omdat er met de aangiftes nagenoeg niets werd gedaan. Zo liet een voormalige buurtbewoner in het AT5 Nieuws weten: "Met de aangifte is niets gedaan. De agent zei blij te zijn dat hij niet in A'dam woonde en graag dagelijks 60 km naar huis aflegde. De maatregelen van nu zijn een doekje voor het bloeden. Het is zo complex. Ze moeten eens met die ouders gaan praten, die grijpen niet in." Burgemeester Job Cohen bestrijdt de aantijgingen. Volgens hem is er de afgelopen tijd juist alles aan gedaan om de overlast terug te dringen en heeft dat tot concrete resultaten geleid. Zo is het aantal probleemjongeren aanzienlijk teruggebracht. Hij bestudeert nu de mogelijkheden voor een straat- en pleinverbod in te voeren Plotseling is iedereen weggepest.. :rolleyes:

Pleeborstel
25-10-2004, 20:38
Het zal vast waar zijn dat er een paar jongens vervelend doen daar maar het lijkt me overdreven dat opeens iedereen last van ze heeft. En wie zegt dat het allemaal Marokkanen zijn? De gemiddelde Hollander ziet het verschil niet tussen een Marokkaan, Turk of Algerijn, voor hem zijn ze allemaal hetzelfde. Ik vind wel dat degenen die zich echt misdragen hard moeten worden aangepakt of het nou Marokkanen zijn of niet, dat is niet zo interessant. De houding van de politie snap ik ergens wel want ze mogen niks van de regering waardoor ze lijdzaam moeten toezien hoe bepaalde buurten afglijden...:(

an3sdej
25-10-2004, 21:01
Als er één wilders over de dam is, volgen er meer Waar slaat deze kop op Raihana?

rnaj
25-10-2004, 22:29
Nu ook, dit elfde onderwerp in NOVA......

Raihana
25-10-2004, 22:29

Waar slaat deze kop op Raihana? Het slaat er op dat iedereen tegenwoordig is weggepest door Marokkanen. Wilders, Bert, Marja...

an3sdej
25-10-2004, 22:44
Raihana Aboutaleb de van oorsprong Marokkaan wil de knoet eroverheen halen. Zal dat die jongens leren?

rnaj
25-10-2004, 22:46
Raihana Aboutaleb de van oorsprong Marokkaan wil de knoet eroverheen halen. Zal dat die jongens leren? Heb je toevallig ook naar NOVA gekeken, vond wel dat ie goed was..... Duidelijk maar wel rechtvaardig :cool:

an3sdej
25-10-2004, 22:54
Ja heb het gezien, vandaar dat ik erover begin. Ja hij klonk rechtvaardig. Ik hoop dat het hem lukt dat tuig aan te pakken.

rnaj
25-10-2004, 22:58
Ja heb het gezien, vandaar dat ik erover begin. Ja hij klonk rechtvaardig. Ik hoop dat het hem lukt dat tuig aan te pakken. Maar om eerlijk te zijn kreg ik niet de indruk dast de buurt echt last had van die jongeren, ze vonden wel vervelend dat wat er gebeurd is, maar zelf hadden ze geen last.

Cicatrice
25-10-2004, 23:56
Maar om eerlijk te zijn kreg ik niet de indruk dast de buurt echt last had van die jongeren, ze vonden wel vervelend dat wat er gebeurd is, maar zelf hadden ze geen last. ik zou een steen door mn ruit wel als vrij lastig ervaren al zeg ik het zelf:D

gEwE
26-10-2004, 00:04
Wat een prachtig gekozen titel, mademoiselle! :goedzo: Echt, respect... :hoedaf:

Raihana
26-10-2004, 00:18
Wat een prachtig gekozen titel, mademoiselle! :goedzo: Echt, respect... :hoedaf: Jazak allahoe ghairen.. :o

Moyra
26-10-2004, 01:53
Allen hopen net als de Tokkies een mooi groot huis, waar ze overigens een jaar lang niets voor hoeven te betalen, te krijgen...

rnaj
26-10-2004, 08:27
ik zou een steen door mn ruit wel als vrij lastig ervaren al zeg ik het zelf:D Ik bedoelde "de rest van de buurt" :rolleyes:

Raihana
26-10-2004, 14:01

Allen hopen net als de Tokkies een mooi groot huis, waar ze overigens een jaar lang niets voor hoeven te betalen, te krijgen... Ik denk het ook, dit gaan we geloof ik nog vaker horen de komende tijd..