Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is het ergste?

Pagina's : [1] 2

merjemke
25-10-2004, 19:58

De marokkaan die stiekem toch eet tijdens de heilige maand ramadan. Of de turk die het openlijk doet en er zich niet eens voor schaamt?

an3sdej
25-10-2004, 19:59
Lijkt mij de stiekeme Marokkaan :-) Menselijk gesproeken, maar hoe Allah erover denkt durf ik niet te zeggen:-)

merjemke
25-10-2004, 20:11
nou... ik vin ze allebei erg! sowieso... maar idd dat ze de ramadan schenden is niet relevant. ik vind eigenlijk de turk erger... omdat die zich er niet voor schaamt. hij is zich van geen kwaad bewust... voor hem is het normaal. de marokkaan weet dat hij iets verkeerd doet! en hij schaamt zich er ook voor. het feit is natuurlijk dat hij idd de ramadan schendt, maar de kans is groter dat hij er zich uiteindelijk schuldig voor gaat voelen en gaat proberen het goed te maken...

KoRnOnTheCops
25-10-2004, 20:21
nou... ik vin ze allebei erg! sowieso... maar idd dat ze de ramadan schenden is niet relevant. ik vind eigenlijk de turk erger... omdat die zich er niet voor schaamt. hij is zich van geen kwaad bewust... voor hem is het normaal. de marokkaan weet dat hij iets verkeerd doet! en hij schaamt zich er ook voor. het feit is natuurlijk dat hij idd de ramadan schendt, maar de kans is groter dat hij er zich uiteindelijk schuldig voor gaat voelen en gaat proberen het goed te maken... Als iemand bewust iets verkeerd doet, dan is hij toch slechter dan iemand die dat niet weet? Bovendien is stiekem zoiets doen behoorlijk hypocriet

tonk
25-10-2004, 20:25

Laten we ons eerst eens afvragen of Marokkaan en Turk moslim zijn, en zo ja, of zij moslims zijn die vinden dat je aan ramadan moet doen. Dan praten we verder.

merjemke
25-10-2004, 20:27
Als iemand bewust iets verkeerd doet, dan is hij toch slechter dan iemand die dat niet weet? Bovendien is stiekem zoiets doen behoorlijk hypocriet ja.... ik moet je gelijk geven

KoRnOnTheCops
25-10-2004, 20:35
ja.... ik moet je gelijk geven jij bent een van de weinige mensen die hun ongelijk (als dat het al is, misschien heb ik het wel bij het verkeerde einde) toegeven. Respect!

gaviel
25-10-2004, 20:47
Wat ik erg vind dat de marokkaan niet eens de keus krijgt om wel of niet met de Ramadaan mee te doen. Maar gewoon geacht wordt het te doen! Die turkse meneer/mevrouw kan wel een christelijke zijn!!!! Maar stiekum iets doen is altijd fout. Want zo bezorg je jezelf een schuld gevoel. Terwijl als je er openlijk vooruit komt waarom je niet meedoet aan de Ramadaan je tenminste een standpunt vertegenwoordig. Tja als je dan denkt dat je voor je landslieden niet acceptabel bent :traan1: en daarom "stiekum" eet. :traan1: :traan1: triest hoor.

merjemke
25-10-2004, 20:51
jij bent een van de weinige mensen die hun ongelijk (als dat het al is, misschien heb ik het wel bij het verkeerde einde) toegeven. Respect! no prob, man...

Saartje20
25-10-2004, 20:56
Het gaat er toch niet om wie er niet of wel stiekem doet voor het oog van hun naasten of voor hun eigen reputatie? Uiteindelijk is er maar 1 die weet wat er echt in je hart schuilt. toch? :bril:

KRINGLOPER
25-10-2004, 20:59
De marokkaan die stiekem toch eet tijdens de heilige maand ramadan. Of de turk die het openlijk doet en er zich niet eens voor schaamt? Allebei even erg. Het gaat erom dat ze allebei eten. Of je het dan stiekum of openlijk doet, dat maakt dan niets uit.

merjemke
25-10-2004, 21:02
Allebei even erg. Het gaat erom dat ze allebei eten. Of je het dan stiekum of openlijk doet, dat maakt dan niets uit. ja... maar dat vinden we allemaal! maar daar gaat het niet om... het gaat om wat het ergste is... het stiekem doen en je ervoor schamen of het openlijk doen, en denken, who gives a shit... snappie?

justice21
25-10-2004, 21:09
De marokkaan die stiekem toch eet tijdens de heilige maand ramadan. Of de turk die het openlijk doet en er zich niet eens voor schaamt?niet alle turken en marokkanen zijn islamitisch!!!

d_amsterdammer
25-10-2004, 21:10
ja... maar dat vinden we allemaal! maar daar gaat het niet om... het gaat om wat het ergste is... het stiekem doen en je ervoor schamen of het openlijk doen, en denken, who gives a shit... snappie? Stiekem en achterbaks is altijd erger dan openlijk iets doen. Maar dat zal wel een Westerse manier van redeneren zijn.

canim_habibti
25-10-2004, 21:11

De marokkaan die stiekem toch eet tijdens de heilige maand ramadan. Of de turk die het openlijk doet en er zich niet eens voor schaamt? huh? ewa je bent raar waarom zou alle marokkanen t zo doen en alle turke zo?

Pagina's : [1] 2