Bekijk volle/desktop versie : vraagje voor de lady's!!!!



Pagina's : [1] 2 3

25-10-2004, 19:21
Salem,

Mijn vraag luifdt als het volgende hoe vinden of denken jullie over jongens die met een ned meisjes gaan,

Graag jullie mening hier over.

alvast bedankt.

Rmadan mubarek iedereen!!!

25-10-2004, 19:25

Hoi Achraf

Mijn vraag is weer: zijn marokaanse meisjes niet goed genoeg voor marokaanse jongens?

Ik heb liever dat een marokaanse jongen met een marokaanse meisje gaat, maar dat is weer MIJN mening. Het kan ook klikken met een Nederlandse of ander nationaliteit en dan hoop je wel dat ze bekeert tot de islam, want dan heb je elhasanaat.

25-10-2004, 19:34
ik vind dat iedereen dat allemaal voor zichzelf moet kiezen

25-10-2004, 19:47

Citaat door achraf:
Salem,

Mijn vraag luifdt als het volgende hoe vinden of denken jullie over jongens die met een ned meisjes gaan,

Graag jullie mening hier over.

alvast bedankt.

Rmadan mubarek iedereen!!!
walgelijk!!
ik haat zulke jongens. maar goed dat is mijn mening.
en wat vind jij ervan achraf??

25-10-2004, 19:50

nouwjah waarom walg je van die jongens..?

25-10-2004, 20:32

Citaat door achraf:
Salem,

Mijn vraag luifdt als het volgende hoe vinden of denken jullie over jongens die met een ned meisjes gaan,

Graag jullie mening hier over.

alvast bedankt.

Rmadan mubarek iedereen!!!
Als ze moslima is waarom niet, en als ze kafir is ieuwww..

25-10-2004, 20:34
k heb liever dat ze de nederlandsers pakken dan de marokkaanse
die zijn dan meteen de l.ul omdat ze geen maagd meer zijn en bla

maar aan de andere kant vin dik t wel triest
moeten ze persé dat ene hebben... pfff

25-10-2004, 21:15
Doe wat je niet laten kan, als je maar weet dat het verkeerd is.

25-10-2004, 21:20
Ik zie ze alleen maar de laatste tijd.
Dat is de normaalste zaak van de wereld.
Maar als het een meisje was dat was het zeker wel een heel ander verhaal he..(voor de meeste)
Ik val gelukkig op 100% marokkaans.Ik kan echt niet met nederlanders praten.
Ze zijn zo anders.

26-10-2004, 14:03
nou sorry maar waarom vind je dat ze liever nederlanders kunnen pakken waar slaat dat nou op..ik ben zelf ook half nederlands en ze3ma hun hecten daar geen waarde aan ofsjow..misgien omdat het bij de meeste marokkanen een heel groot probleem is denk je bij nederlanders niet ofsjow

26-10-2004, 14:09

Citaat door canim_habibti:
k heb liever dat ze de nederlandsers pakken dan de marokkaanse
die zijn dan meteen de l.ul omdat ze geen maagd meer zijn en bla

maar aan de andere kant vin dik t wel triest
moeten ze persé dat ene hebben... pfff
Dat slaat nergens op..Want je hebt ook nederlanders die daar waarde aan hecten..Niet alle nederlanders zijn hetzelfde....



PS: Ik zou zeggen doe wat je niet laten kunt..

26-10-2004, 15:31
ik ken veel marokaanse jongens die met belgse of nederlandse meisjes gingen en ik vroeg hun altijd waarom ze zeiden altijd omdat ze met niet marok. meisjes meer mogen doen
harame dingen

26-10-2004, 22:28

ik zelf ken jongens die met nederlamdse meiden gaan en ik ken er zelf een die een kindt met haar heeft maar hij walgt nu van haar maar toch zit hij er aan vast want hij heeft ten slote een kindt met haar..... ze zijn nu uitelkaar ze zijn nooit getrouwd geweest en dat meisje is zelfs moslim geworden om hem daar mee te rug te krijgen maar als nog wilt hij haar niet dan denk ik zelf eigen schuld dikke buld............. want nu zit hij vast aan een kindt en ik denk niet dat er een meid is die dat gaat acspteren want ze zal altijd te maken krijg met de moeder van dat kind en dat is toch niet zo prettig of nietttt........

26-10-2004, 23:11
ik vind het wel kunnen maar alleen als ze is bekeert tot de islam....anders is het maar een achterbakse gozer

26-10-2004, 23:15
eigenlijk maakt het niets uit met wie je gaat..turk/paki/suri/enz. als het maar een moslim is ....je hebt van die sommige mensen die dat niet vinden kunne zegmaar met een turk of een pakistaan trouwen...maar dan denk ik bij mezelf waarom niet ik bedoel het is niet haram waarom vinden mensen het dan zo raar....heb het echt vaak meegemaakt van mensen die echt gaan zitten vooroordelen terwijl het eigenlijk hun broeders zijn..

Pagina's : [1] 2 3