Bekijk originele versie : POSITIEVE huwelijksnachtverhalen
Hoi,
Het leek me zinvol om al de meisjes hier die enorm opzien tegen de huwelijksnacht te laten zien dat het geen hel hoeft te zijn. Er zijn hier vast wel getrouwde meisjes die niet gillend, stuiptrekkend en bloedend de nacht door zijn gekomen.
TS begint uiteraard:
Hier wel bloed maar geen pijn omdat manlief mij het tempo liet bepalen en niet als een gorilla op me dook. Veel gegiecheld ook.
samira1979
25-10-2004, 19:29
Hai meid
Wel goed dat je met zo een topic komt, want inderdaad, je hoort alleen maar negatieve dingen. Ik ga volgend jaar trouwen en ik zie er helemaal niet tegenop, tenminste niet meer, want mijn man heeft me gerustgesteld door er open over te praten alhamdollah. En dat gegiechel is alleen maar leuk meid, hahaha!!!! Ik moet er nu ook wel om lachen,hahah!!
Grietjes
flirtyflirt
28-10-2004, 13:59
geen pijn, wel veel bloed,maar heel aangenaam, zorg voor sfeerlicht, en een lieve man, het was een nacht om nooit te vergeten
YassinMono
28-10-2004, 14:14
Mag ik jullie wat vragen?
Hoe kan ik mijn vrouw in de toekomst het best behandelen met deze belangerijke nacht
flirtyflirt
28-10-2004, 14:16
heel voorzichtig zijn, haar tijd geven eraan te wennen (zeker de gedachte naakt te zijn), en veel liefde tonen, veel zoenen, haar op haar gemak stellen, en als je in haar gaat, haar zeker waarschuwen, dat geen pijnscheut voelt, en dat ze zich kan voorbereiden
Krik_Fit
28-10-2004, 20:31
Hoi,
Het leek me zinvol om al de meisjes hier die enorm opzien tegen de huwelijksnacht te laten zien dat het geen hel hoeft te zijn. Er zijn hier vast wel getrouwde meisjes die niet gillend, stuiptrekkend en bloedend de nacht door zijn gekomen.
TS begint uiteraard:
Hier wel bloed maar geen pijn omdat manlief mij het tempo liet bepalen en niet als een gorilla op me dook. Veel gegiecheld ook.
je keek je poes ook zo raar als je avatar?
Ps, ja ik weet flauw!!
Romeisa18
28-10-2004, 20:35
Ik kan niet wachten tot ik iemand mag verkrachten.
Krik_Fit
28-10-2004, 20:36
vraagje: de man hoort toch te beginnen op de huwelijks nacht maar als dat niet gebeurd wat dan...???? :confused: [
dan is het een poot....
vraagje: de man hoort toch te beginnen op de huwelijks nacht maar als dat niet gebeurd wat dan...???? :confused: [
(homo)
Hij mag dan lekker lang wachten tot ik ga beginnen.Ik draai me gewoon om en ga lekker slapen.Welke gezonde man laat me nou slapen? :D
miss__1984
28-10-2004, 21:22
wayooow, ik vind dat gedeeld wel een eng idee hoor, gewoon dat 'dat' de bedoeling is van die nacht.. ik wil gewoon geen pijn, thats all... maar dat zal vast wel. hahah. ik val altijd juist onder de uitzonderingen enz.. duss ja.. iwa gair inshallah. en wie vertrouwd op allah, hoeft nooit bang te zijn ... dus die nacht eigenlijk ook niet:D
CatherinaZjones
29-10-2004, 00:12
Salaam a3leikoum,
het lijkt mij ook vreselijk, ik kijk er vreselijk tegenop aan de ene kant..
En aan de andere kant kan ik niet w8en maja..
Is het waar dat hoe ouder een meisje wordt hoe pijnlijker, omdat haar 'vagina' nou ja de ingang waar Mnr. mag binnen komen smaller wordt?
Mohiem ben benieuwd maar inderdaad ik denk dat als je vertrouwen in Allah swt hebt, en je man die speciale duaa doet voor hij binnen treedt dan moet het lukken incha'Allah..
Ben benieuwd heb namelijk wel vaker gehoord dat het echt als een mes voelt... :s en dan hebben we het nog niet eens over de bevalling.. :S
The_MoCro_JoB
29-10-2004, 00:15
dan ben je Zwaar geflesht! :D hij is met je getrouwd zodat het niet opvalt dat ie Gay is :p
The_MoCro_JoB
29-10-2004, 00:16
(homo)
Hij mag dan lekker lang wachten tot ik ga beginnen.Ik draai me gewoon om en ga lekker slapen.Welke gezonde man laat me nou slapen? :D
ikke :moe: ben nl. Lui voordat je gaat denken dat ik..... :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.