Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wel 2 gewonden...!!

Pagina's : [1] 2

Moyra
25-10-2004, 15:59

Palestijnen gedood bij Israëlische aanval in Gaza Maandag 25 Oktober 2004 GAZA-STAD (ANP) - Israëlische militairen hebben bij gevechten in de Gazastrook zondagavond en maandag ten minste veertien Palestijnen doodgeschoten. Onder de doden zijn volgens getuigen ten minste een kind en tien gewapende mannen, onder wie drie leden van de politie. Circa zeventig Palestijnen raakten gewond. Aan Israëlische kant vielen volgens de krant Haaretz twee gewonden. De legereenheden vielen de zuidelijke stad Khan Yunis zondag binnen om een einde te maken aan tientallen mortieraanvallen op nabijgelegen joodse nederzettingen, maar stuitten op hevig verzet. Zondagavond kwamen twee Palestijnse agenten en zes burgers om door Israëlische raketaanvallen in de stad en het aangrenzende vluchtelingenkamp. Het leger vuurde met een onbemand vliegtuigje vier raketten af op onder meer een bureau van de Palestijnse veiligheidsdienst in Khan Yunis. Volgens een legerwoordvoerder ging het om gewapende Palestijnen die Israëlische soldaten hadden benaderd. Andere slachtoffers vielen toen Israëlische militairen het vuur openden op stenengooiende jongeren. Hierdoor kwamen zeker een 11-jarige jongen en twee jongen mannen om het leven. De luchtaanvallen gingen gelijk op met een grote inval over de grond, waarbij tientallen pantservoertuigen en tanks werden ingezet. Bron: ANP Zal wel weer aan de Palestijnen zelf liggen... Ofniet :)?

Danielle2
25-10-2004, 16:04
Dat weet ik niet, ik was er niet bij.

Moyra
25-10-2004, 16:08
Dat weet ik niet, ik was er niet bij. Ah joh, tuurlijk wel... Dan moet zo'n kind van 11 maar niet met steentjes gooien.. Toch :)?

HaninAEL
25-10-2004, 16:13
Dat weet ik niet, ik was er niet bij. Vindt jij met stenen gooien een reden om de kogel te krijgen?!

HaninAEL
25-10-2004, 16:15

De slachtingen onder palestijnse burgers door de zionistische entiteit gaan door en dat onze regering hieraan meewerkt mag de Hollanders niet bewegen massaal de straat op te gaan. Ernstig.

Moyra
25-10-2004, 16:17
Vindt jij met stenen gooien een reden om de kogel te krijgen?! Ligt eraan... Als het een Palestijn (Moslim) is die de steen werpt, dan heeft een Jood 't volste recht deze Palestijn van 't leven te beroven.. Andersom zou blijk van absolute barbaarsheid zijn :)

HaninAEL
25-10-2004, 16:44
Ligt eraan... Als het een Palestijn (Moslim) is die de steen werpt, dan heeft een Jood 't volste recht deze Palestijn van 't leven te beroven.. Andersom zou blijk van absolute barbaarsheid zijn :) Hmmm ja dat klinkt wel logisch als je de logica van zionisten en een groot deel van de Nederlanders hanteert. ;)

d_amsterdammer
25-10-2004, 21:24
Hmmm ja dat klinkt wel logisch als je de logica van zionisten en een groot deel van de Nederlanders hanteert. ;) Als soevereine staat heeft Isreal het volste recht zich te verdedigen tegen mortieraanvallen. Als er tijdens een tegenaanval 10 gewapende mannen omkomen, is dat het normale risico dat je loopt als je de IDF aanvalt. Weet je wat pas hypocriet is? Moord en brand schreeuwen als Israel een aantal van zijn vijanden omlegt, en zwijgen als l moslims in Darfour duidenden mensen vermoorden.

HaninAEL
25-10-2004, 22:38
Als soevereine staat heeft Isreal het volste recht zich te verdedigen tegen mortieraanvallen. Als er tijdens een tegenaanval 10 gewapende mannen omkomen, is dat het normale risico dat je loopt als je de IDF aanvalt. Israel is een illegale Apartheidsstaat, net als Zuid Afrika een tijdje terug. Jij behoort bij de Nederlanders waar ik naar verwijs en daarom praat jij de slachting onder palestijnse burgers inclusief vrouwen en kinderen goed. Jij bent een wannabe kolonist.

Pista
26-10-2004, 00:05
Ah joh, tuurlijk wel... Dan moet zo'n kind van 11 maar niet met steentjes gooien.. Toch :)? De ouders kunnen natuurlijk ook beter op hun kinderen letten, zou ik tenminste toch doen.

Moyra
26-10-2004, 01:33
Als soevereine staat heeft Isreal het volste recht zich te verdedigen tegen mortieraanvallen. Als er tijdens een tegenaanval 10 gewapende mannen omkomen, is dat het normale risico dat je loopt als je de IDF aanvalt. Gewapend inderdaad.. Lijkt me nogal logisch, werkende bij het politiekorps/veiligheidsdienst :).. Bovendien leven ze in tijden van oorlog tegen de grote tiran, ze moeten zich wel bewapenen. Hoe denk je dat alle Palestijnen vermoord worden? Met de blote hand soms :rolleyes:? Weet je wat pas hypocriet is? Moord en brand schreeuwen als Israel een aantal van zijn vijanden omlegt, en zwijgen als l moslims in Darfour duidenden mensen vermoorden. Vijanden? Weerloze kindjes zijn inderdaad erg gevaarlijk/moordlustig ;)

Moyra
26-10-2004, 01:34
De ouders kunnen natuurlijk ook beter op hun kinderen letten, zou ik tenminste toch doen. 24/7 thuis opsluiten :rolleyes: ?

Pista
26-10-2004, 07:06
24/7 thuis opsluiten :rolleyes: ? Je kan ze thuis houden, laten buitenspelen vlak bij huis en in geval van onlusten ze binnen halen. Als je ze zo maar wat laat lopen, nou ja, waar komen ze dan terecht en wat halen ze dan uit? Toezicht houden over je kinderen is echt niet zo moeilijk, en zeker niet met de gevaren die daar aanwezig zijn in het achterhoofd...ik zou één en al bezorgdheid zijn.

TiBiA
26-10-2004, 09:54
Je kan ze thuis houden, laten buitenspelen vlak bij huis en in geval van onlusten ze binnen halen. Als je ze zo maar wat laat lopen, nou ja, waar komen ze dan terecht en wat halen ze dan uit? Toezicht houden over je kinderen is echt niet zo moeilijk, en zeker niet met de gevaren die daar aanwezig zijn in het achterhoofd...ik zou één en al bezorgdheid zijn. Jullie praten wel allemaal makkelijk in je beschermde omgeving :rolleyes: en Moyra jij achterlijke dom wicht! wat ben je gedumpt door een arabier dat je zo reageert of ben je gewoon een domme zioniste? 1 ding is zeker....je hebt geen idee waar je over praat...domme koe :kwaad:

Moyra
26-10-2004, 23:48

Je kan ze thuis houden, laten buitenspelen vlak bij huis en in geval van onlusten ze binnen halen. Als je ze zo maar wat laat lopen, nou ja, waar komen ze dan terecht en wat halen ze dan uit? Toezicht houden over je kinderen is echt niet zo moeilijk, Denk je nou werkelijk dat een ouder in Palestina geen toezicht houdt?! Zeker onder die omstandigheden..!! Je probeert zelfs nu er slachtoffers zijn gevallen aan Palestijnse kant hen ook nog eens de schuld in de schoenen schuiven...?!? Hoe ziek..!! En hoe naief.. "vlak bij huis en in geval van onlusten".. !! Er is echt geen tijd/buurtschema waarop je kunt bijhouden waar en wanneer je wel/niet overhoop wordt geschoten.... Altijd en overal dreigt er gevaar, vlak bij huis of niet..!! en zeker niet met de gevaren die daar aanwezig zijn in het achterhoofd...ik zou één en al bezorgdheid zijn. Dank je, bevestigd louter dat de Israëliërs inderdaad inhumaan zijn jegens de Palestijnen ;)

Pagina's : [1] 2