Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik was zo bang...

Pagina's : [1] 2

Samiratoen
05-01-2003, 21:05

Ik zat laatst in de trein..onderweg naar huis. Samenmet 3 andere vriendinnen hadden we eten gekocht en alles uitgepakt in de trein. Er liep een zwerver rond in ons coupé en hij kwam naar ons en vroeg om geld. Toen wij hem eten aanboden werd hij boos, want hij wilde alleen geld. Uiteindelijk gaven we hem paar centen. Maar een andere zwerver kwam er bij staan, en begon hem te slaan en weg te sturen omdat dit zijn gedeelte zou zijn. Op dat moment werd ik bang..en wist ik neit wat te doen. Wat zou je kunnen doen op een moment dat iemand ruzie krijgt en voor je neus gaat vechten.. en met iemand bedoel ik dan iemand die niet 100% is.. juunkie/zwerver etc. en zou jij aalmoes geven aan zo iemand?!?! xx

Onslaught
05-01-2003, 21:06
HMMMMMMM LET ME THINK ABOUT THAT

Samiratoen
05-01-2003, 21:07
think fast....

SweetRose
05-01-2003, 21:07
euhm..ongemerkt weggaan...maar ja ik maak zoiets nooit mee :ego:

Samiratoen
05-01-2003, 21:08

Origineel gepost door zin 'n midar euhm..ongemerkt weggaan...maar ja ik maak zoiets nooit mee :ego: ja..gaat moeilijk als je in de trein zit...

Laetitia
05-01-2003, 21:09
Ewa in 1e instantie,je maakt grappen over "verkracht worden".Althans je vind het grappig.No need 2 denie that. Denk je dat nu mensen je serieus gaan nemen>? maar okee.ik speel het spelletje mee. nee tuurlijk moet je ze niet gaan slaan,tenzij zij beginnen.je weet,zelfverdediging.Want tja,als je tijd gekomen is ,is je tijd gekomen.

Guadaloupe
05-01-2003, 21:10
hoe was het afgelopen dan?

Asri
Je broer effe bellen... -Y-

chebhassan
hmmmmmmmmmmmmm ik zou ze allebei klappen geven en dan beroven en dan naar de condactour gaan

Samiratoen
05-01-2003, 21:11
Origineel gepost door Laetitia Ewa in 1e instantie,je maakt grappen over "verkracht worden".Althans je vind het grappig.No need 2 denie that. Denk je dat nu mensen je serieus gaan nemen>? maar okee.ik speel het spelletje mee. nee tuurlijk moet je ze niet gaan slaan,tenzij zij beginnen.je weet,zelfverdediging.Want tja,als je tijd gekomen is ,is je tijd gekomen. ik heb niks gedaan hoor die topic was van Chaimaa.. dus..:rolleyes: dus no spelletjes for me !! :kwaad: Maar ik bedoel niet zelf slaan. Maar zij begonnen ruzie te krijgen.. en te slaan. en ze stonden bij onze bankjes.. :(

Asri
05-01-2003, 21:11
Origineel gepost door Laetitia Ewa in 1e instantie,je maakt grappen over "verkracht worden".Althans je vind het grappig.No need 2 denie that. Denk je dat nu mensen je serieus gaan nemen>? maar okee.ik speel het spelletje mee. nee tuurlijk moet je ze niet gaan slaan,tenzij zij beginnen.je weet,zelfverdediging.Want tja,als je tijd gekomen is ,is je tijd gekomen. Tazz...3la droge reactie... die ander was een grap...Can't you see that with your dumb face! -Y-

Laetitia
05-01-2003, 21:12
Ja zin 'n midar.Het is al de zoveelste keer dat ik merk wat voor een domme opmerkingen je maakt.Lijkt me logisch toch?Als je in een trein zit.Damn.Is maar goed dat je erbij gezet hebt waar je vandaan komt.Zo krijg je toch nog een beetje medelijden...

Samiratoen
05-01-2003, 21:13
Origineel gepost door Guadaloupe hoe was het afgelopen dan? Nou..ze begonnen te schreeuwen. en wij schreeuwden van ga weg uit ons buurt. en bla bla.. en uiteindelijk was die ene weg gegaan.. en de ander bleef daar.. peukjes verzamelen.. tot hij eruit werd gezet..

Laetitia
05-01-2003, 21:15
Origineel gepost door Asri Tazz...3la droge reactie... die ander was een grap...Can't you see that with your dumb face! -Y- Ik zei ( respectievelijk) daarom dus ook "Asri" dat ik het vreemd vind dat ze er grappig over doet.Ik zei niet dat ik niet had opgemerkt dat het een grap was.Damn...

Samiratoen
05-01-2003, 21:17

die andere topic... was gewoon een joke van haar!! maar wat heeft dat met mij te maken.. en emt deze topic.. totaal ander onderwerp..en totaal andere auteur!!!

Pagina's : [1] 2