Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ware gezicht van de kofhaars

Pagina's : [1] 2

LZN
05-01-2003, 20:23

Ga allemaal na http://www.polinco.net/forum/ en ervaar hetzelf..

tonk
05-01-2003, 21:29
Brrrr, eng forum. Mijn eerste reactie was 'iedereen daarheen om er flink tegenin te gaan.' Maar ik denk dat je dan dat hele forum over je heen krijgt. Misschien aanmelden als lid, nooit posten, maar wel alles wat al te erg is melden bij de beheerder van dat forum? Dat kan bij dat forum op dezelfde manier als hier. Of misschien melden bij het MDI?

masrawy
05-01-2003, 21:50
damn... m`n ip is geblokkeerd... kan niet eens naar binnen gaan :kwaad:

Moderator
05-01-2003, 21:57
Salaam, Het forum van Polinco (Politiek Incorrect) is al geruime tijd bekend bij het MDI. Maar aangezien de oprichters van dat forum zo sluw zijn geweest om de website in het buitenland te hosten, en geen *.nl extentie te nemen kan het MDI ze niks maken omdat het MDI enkel in Nederland opereert. Moderator

masrawy
05-01-2003, 22:01

Origineel gepost door Moderator Salaam, Het forum van Polinco (Politiek Incorrect) is al geruime tijd bekend bij het MDI. Maar aangezien de oprichters van dat forum zo sluw zijn geweest om de website in het buitenland te hosten, en geen *.nl extentie te nemen kan het MDI ze niks maken omdat het MDI enkel in Nederland opereert. Moderator misschien idee voor jullie ook???? :D

Moderator
05-01-2003, 22:13
Origineel gepost door AceChilla Q Ik vind die Bin Laden fans hiero ook best wel incorrect. beetje zelfkritiek kan ook geen kwaad. Wazzup :cool: En ik vind die paarse teletubbie een klootzak!

masrawy
05-01-2003, 22:17
Origineel gepost door Moderator En ik vind die paarse teletubbie een klootzak! ai gevaarlijk :D

Lady_moi
06-01-2003, 07:15
HWHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA :lol:

Laylainthahouse
06-01-2003, 08:06
Hahaha ik heb ook over gekeken, wat een idioten zeg, ik moest vooral erg lachen om de topic "Goudse kaas? uit: Over tien jaar zijn wij hier de baas," zeggen Marokkaanse jongeren uit Gouda." Hahahaha die staat in het hoekje Het haenenhok, echt dieptrieste mensen, gewoon nationalisten. Jammer dat er niks tegen gedaan kan worden.

Moonlight25
06-01-2003, 21:04
Discusting!

Moonlight25
06-01-2003, 21:14
Ik ga ze daar een lesje leren stelletje eikels.

delila16
06-01-2003, 21:29
Moest je deze topic nou plaatsen? Meteen een ***gevoel er aan overgehouden

Rajaa
07-01-2003, 14:34
Origineel gepost door Moderator En ik vind die paarse teletubbie een klootzak! :D humor!

Rajaa
07-01-2003, 14:36
Ondeugend hoor bezoeker ;)

Moderator
07-01-2003, 16:59

Origineel gepost door AceChilla Q Zelfkritiek is blijkbaar ook geen sterke eigenschap van onze moderator. Natuurlijk niet zou ik bijna zeggen. Ik vind racisten eigenlijk net zulke klootzakken als mensen die 11 september goedpraten. Wat mij betreft mogen ze hun mening uiten maar ik zal er tegenin blijven gaan. Wazzup :cool: Een goed milieu begint bij je zelf. En zoals met alles in het leven (zo ook de aanslagen overal, en door wie dan ook); actie=reactie. Ik praat verder niets goed, maar wijs je hier gewoon even op. Dus ga niet mijn woorden verdraaien (daar zijn jullie goed in). "Een goed geformuleerde probleemstelling (lees; kern van het probleem kennen) is de eerste helft van de oplossing" (Karl Max). Over zelfkritiek gesproken,... kijk eens een keer in de spiegel, spread the word to Bush en Blair (daar ben je toch dikke maatjes mee, lijkt het). Voor mij is deze discussie gesloten. Moderator

Pagina's : [1] 2