Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagdenvlies operatie

LZN
25-10-2004, 09:21

Ik vind een maagdenvlieshersteloperatie(of zoiets) wél kunnen..... ik heb het gelukkig niet nodig maar als iemand zwak is geweest en heeft toegegeven aan de verleidingen van de sjaitaan, vervolgens OPRECHT spijt heeft en vergiffenis vraagt aan allah, kan ik het wel begrijpen. Want stel diegene komt de jongen van haar dromen tegen, ook op het gebied van geloof, alles zal goed gaan tenzij ze hem over haar zonde's vertelt (in de islam is het sowiezo niet geoorloofd om over je zonde's te praten als dit deel uit maakt van je verleden en je het natuurlijk niet meer doet) hij zal haar op een andere manier bekijken, heel misschien zal hij wél met haar trouwen als hij al gevoelens voor haar heeft gecrieerd, maar toch zal het in de meeste gevallen tussen hen beiden in blijven staan, vooral als zijzelf verder is gegaan dan de desbetreffende jongen....... In mijn ogen is in dergelijk situatie een maagdenvliesoperatie niet laf/hypocriet, maar een manier om een nieuw leven te beginnen. (uiteraard maakt 80% hier misbruik van, maar ik heb het even over ongeveer de situatie die ik opgenoemd heb) :zwaai:.

snoopie
25-10-2004, 14:18
Liever niet. je kan gewoon eerlijk zijn tegenover je partner. Als hij echt van je houdt dan neemt hij je zoals je bent en inclusief je verleden. Je houdt je aanstaande voor de gek maar Allah swt niet. Ik vind dat zo een operatie verboden moet zijn. XXX Snoopie

snoopie
25-10-2004, 16:46
Ik ben benieuwd hoe andere er over denken.

benladina
25-10-2004, 16:57
bla kussie bennie

snoopie
25-10-2004, 17:07

bla kussie bennie Ben je er weer.

benladina
25-10-2004, 17:09
ik volg je overal :P

Habibinur
28-10-2004, 16:23
Als je oprecht spijt heb van het feit dat je het hebt gedaan moet je erna dus niet schijnheilig gaan worden maar je aanstaande het eerlijk vertellen.

um_kaltoum
28-10-2004, 20:07
Ik vind een maagdenvlieshersteloperatie(of zoiets) wél kunnen..... ik heb het gelukkig niet nodig maar als iemand zwak is geweest en heeft toegegeven aan de verleidingen van de sjaitaan, vervolgens OPRECHT spijt heeft en vergiffenis vraagt aan allah, kan ik het wel begrijpen. Want stel diegene komt de jongen van haar dromen tegen, ook op het gebied van geloof, alles zal goed gaan tenzij ze hem over haar zonde's vertelt (in de islam is het sowiezo niet geoorloofd om over je zonde's te praten als dit deel uit maakt van je verleden en je het natuurlijk niet meer doet) hij zal haar op een andere manier bekijken, heel misschien zal hij wél met haar trouwen als hij al gevoelens voor haar heeft gecrieerd, maar toch zal het in de meeste gevallen tussen hen beiden in blijven staan, vooral als zijzelf verder is gegaan dan de desbetreffende jongen....... In mijn ogen is in dergelijk situatie een maagdenvliesoperatie niet laf/hypocriet, maar een manier om een nieuw leven te beginnen. (uiteraard maakt 80% hier misbruik van, maar ik heb het even over ongeveer de situatie die ik opgenoemd heb) :zwaai: ik ben er niet mee eens wie niet kan blijven moet het maar onder ogen zien lekker is dat je hele leven liegen tegen je familie en partner tegen dat soort meiden wil ik zeggen, had je benen maar bij elkaar gehouden

Mr_AnouAr
28-10-2004, 21:37
salaam aleykoum wr wb, ik wil graag op dit stukje reageren; (in de islam is het sowiezo niet geoorloofd om over je zonde's te praten als dit deel uit maakt van je verleden en je het natuurlijk niet meer doet) waar heb je dit vandaan? Het is juist geoorloofd om over je zondes te praten geef mij AUB bewijzen el hadith dat het niet mag! Als je over je zondes praat is de kans groter dat je vergeven wordt. de Profeet heeft gezegd; 'Allah nhel kedibien wela kena mazieg" (Allah straft de leugenaars ookal maken zij een grap) Dus bij een maagdenvliesoperatie lieg je tegen je hele buitenwereld. Dames die een fout hebben gemaakt kunnen ALTIJD een touwba galisa maken (zich bekeren tot de islam) want Allah is immers de Vergevingsgezinde! En als je partner of familie je niet vergeeft dan maken zij een grote fout want Allah swt heeft je vegeven wie zijn zij dan om je niet te vergeven???? salaam aleykoum wr wb Anouar