Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Moslims VS moeten op John Kerry stemmen'

AboeAbdullah
25-10-2004, 00:11

Een koepel van moslimorganisaties roept Amerikaanse moslims op om op de Democratische presidentskandidaat John Kerry te stemmen. De oproep is niet van harte, omdat Kerry de laatste tijd weinig moeite zou hebben gedaan om tegemoet te komen aan de verlangens van de moslims. ''De Democraten hebben niet de moed gehad om uit te komen voor hun overtuiging'', aldus voorzitter Agha Saeed. Het gaat daarbij om het Irak-beleid, de Israëlisch/Palestijnse kwestie en de kwestie van de burgerrechten. Veel moslims in de VS voelen zich sinds 9/11 beknot in hun vrijheid. Uit peilingen blijkt dat 11 % van de moslimstemmers op de onafhankelijke presidentskandidaat Ralph Nader wil stemmen. Die stemmen kunnen echter net het verschil maken in de zogenaamde 'swing states', staten waar Kerry en Bush nek aan nek gaan en elke stem telt. Een stem op Nader is daar een 'weggegooide' stem, aldus de organisaties. Enkele van die 'swing states' zijn Ohio, Florida en Michigan. De moslimorganisaties roepen hun achterban op om op Kerry te stemmen omdat in hun optiek alles beter is dan Bush. http://images.fok.nl/upload/041024_82534_kerryamerikaansevlag.JPG

AboeAbdullah
25-10-2004, 00:17
http://www.clickpix.de/irak/muslim.jpg Is dit de president van de Islamitische Emiraten van Amerika?

FAITHLESS
25-10-2004, 06:18
Uit peilingen blijkt dat 11 % van de moslimstemmers op de onafhankelijke presidentskandidaat Ralph Nader wil stemmen. Die stemmen kunnen echter net het verschil maken in de zogenaamde 'swing states', staten waar Kerry en Bush nek aan nek gaan en elke stem telt. Een stem op Nader is daar een 'weggegooide' stem, aldus de organisaties. Enkele van die 'swing states' zijn Ohio, Florida en Michigan. De moslimorganisaties roepen hun achterban op om op Kerry te stemmen omdat in hun optiek alles beter is dan Bush. Hoe dom kun je dan zijn als je stemt op een kandidaat waarvan iedereen al weet dat ie kansloos is ? Een protest-stem misschien ?.......ja natuurlijk....het kan dus nog dommer . :rolleyes:http://seattlepi.nwsource.com/dayart/20040224/cartoon20040224.gif

batata112
25-10-2004, 07:56
sinds wanneer mag een moslim stemmen?

an3sdej
25-10-2004, 08:14

Clinton gaat nu ook Kerry helpen, leuk idee dat moslims nu samen met een vrijdenkenkende overspelplegende man, de presidentskandidaat gaat helpen :-)

Heiba
25-10-2004, 08:21
Ik vind Kerry stemwaardiger dan Bush. Half onder het motto van: "Alles beter dan Bush". En half omdat Kerry mij volwassener, berekender, kalm en verstaniger over komt. Ik vind het zo suf dat Clinton eindeloos wordt afgerekend op dat sigarenverhaal. Laat die vent toch, presidentschap draait om kwaliteiten, niet om wat je prive verkeerd doet.

an3sdej
25-10-2004, 08:23
Daar heb je gelijk in Heiba, ik verlang weer terug naar de Clinton tijd:-)

AboeAbdullah
25-10-2004, 08:31
presidentschap draait om kwaliteiten Niet in Amerika

Heiba
25-10-2004, 08:32
Daar heb je gelijk in Heiba, ik verlang weer terug naar de Clinton tijd:-) Clinton was prima. :( Ach ja, je kan natuurlijk niet altijd president blijven. Al Gore had hem moeten op volgen, Bush heb ik nooit wat aan gevonden. Met zn quasi vreselijk Christelijke gedoe (maak dat de kat wijs, en ja, zelfs mijn kat is te intellectueel om daar voor te vallen). Sinds die achterlijke actie's die Clinton en zn gevolg hebben bekonkeld en uitgevoerd heb ik geen greintje vertrouwen meer in die enge vent. Mijn wederhelft die is voor Bush, niet omdat ie een hoge pet van 'm op heeft... Maar omdat hij zeker weet dat het enorm gaat escaleren in Irak, en hij het Bush niet gunt om achteraf Kerry de schuld te kunnen geven dr van. En dat Bush dan met een zn uitgestreken smoel op de beeldbuis verschijnt en verklaart dat er niets aan de hand geweest zou zijn met Irak onder zijn regeren, terwijl hij de veroorzaker is van die bende. Kijk, een aparte manier van benaderen... Maar toch ben ik voor Kerry.

grendel
25-10-2004, 09:13
Niet in Amerika Dat klopt zeker voor het "geval" Bush :D

peterc
25-10-2004, 10:10
Al Gore had precies dezelfde problemen gehad en zou uiteindelijk in precies dezelfde situatie terecht zijn gekomen. Plannen om in Irak goedkope olie te halen waren er al onder Clinton, en Al Gore had dus ook Irak moeten binnenvallen. En daarnaast geloof ik niet dat de War Against Terrorism niet was begonnen als Al Gore aan het roer stond. De aanvallen zouden gewoon plaats hebben gevonden en Al Gore had dus ook op precies dezelfde manier moeten terugslaan als Bush. Kerry is geen haar beter, als ik Amerikaan was had ik onbeslist gestemd. Ze zijn er allebij niet de geschikte man.

grendel
25-10-2004, 10:23
Al Gore had precies dezelfde problemen gehad en zou uiteindelijk in precies dezelfde situatie terecht zijn gekomen. Plannen om in Irak goedkope olie te halen waren er al onder Clinton, en Al Gore had dus ook Irak moeten binnenvallen. En daarnaast geloof ik niet dat de War Against Terrorism niet was begonnen als Al Gore aan het roer stond. De aanvallen zouden gewoon plaats hebben gevonden en Al Gore had dus ook op precies dezelfde manier moeten terugslaan als Bush. Kerry is geen haar beter, als ik Amerikaan was had ik onbeslist gestemd. Ze zijn er allebij niet de geschikte man. Ik vindt dat je Al Gore behoorlijk aan het beledigen bent als je hem vergelijkt met die Texascowboy. En ik geloof er niks van dat Irak ook zou worden aangevallen en dezelfde idiote "war on terror" zou worden gevoerd onder presidentschap van Gore.

Reqrouz
25-10-2004, 10:55
Een koepel van moslimorganisaties roept Amerikaanse moslims op om op de Democratische presidentskandidaat John Kerry te stemmen. De oproep is niet van harte, omdat Kerry de laatste tijd weinig moeite zou hebben gedaan om tegemoet te komen aan de verlangens van de moslims. ''De Democraten hebben niet de moed gehad om uit te komen voor hun overtuiging'', aldus voorzitter Agha Saeed. Het gaat daarbij om het Irak-beleid, de Israëlisch/Palestijnse kwestie en de kwestie van de burgerrechten. Veel moslims in de VS voelen zich sinds 9/11 beknot in hun vrijheid. Uit peilingen blijkt dat 11 % van de moslimstemmers op de onafhankelijke presidentskandidaat Ralph Nader wil stemmen. Die stemmen kunnen echter net het verschil maken in de zogenaamde 'swing states', staten waar Kerry en Bush nek aan nek gaan en elke stem telt. Een stem op Nader is daar een 'weggegooide' stem, aldus de organisaties. Enkele van die 'swing states' zijn Ohio, Florida en Michigan. De moslimorganisaties roepen hun achterban op om op Kerry te stemmen omdat in hun optiek alles beter is dan Bush. http://images.fok.nl/upload/041024_82534_kerryamerikaansevlag.JPG Moslims in amerika hebben geen keus als ze willen dat hun moslimbroeders en zuster in irak en palestina niet meer worden afgeslacht. En bovendien zal de economie van amerika onder bush nog verder wegzakken en zullen er door hem weer nieuwe oorlogen ontstaan in het midden oosten. ' Iran is an enemy state' zei Bush dus........................