Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wollah,ik heb me nog nooit zo geschaamd...

Marocca
05-01-2003, 19:34

echt waar,ik was daarstrak met mijn vader gaan shoppen...Klinkt misschien raar maar als ik geen geld heb,neem ik mijn pa mee :D Duzzz ik was aan het kijken voor nieuwe kleren,toen een marokkaan aan de andere kant van de winkel :rolleyes: aan het roepen was naar mij....Mijn vader heeft dat natuurlijk gezien en ik heb me nog nooit zo geschaamd..Wollah,sommige jongen kennen geen schaamte :kwaad: Ik kon mijn pa de hele avond niet meer aanzien.....tfoe! :( Gelukkig hebben niet veel mensen dit gemerkt... :rolleyes:

Marocca
05-01-2003, 19:37
Origineel gepost door Emshoom IK WEL ! :giechel: :giechel: owwww..........was jij die gast dan ofsow???? :kwaad: :D :D

Ferdous_
05-01-2003, 19:39
Origineel gepost door Marocca echt waar,ik was daarstrak met mijn vader gaan shoppen...Klinkt misschien raar maar als ik geen geld heb,neem ik mijn pa mee :D Duzzz ik was aan het kijken voor nieuwe kleren,toen een marokkaan aan de andere kant van de winkel :rolleyes: aan het roepen was naar mij....Mijn vader heeft dat natuurlijk gezien en ik heb me nog nooit zo geschaamd..Wollah,sommige jongen kennen geen schaamte :kwaad: Ik kon mijn pa de hele avond niet meer aanzien.....tfoe! :( Gelukkig hebben niet veel mensen dit gemerkt... :rolleyes: Wajoow dat probleem heb ik ook weleens, dan kan ik soms echt wel door de grond zakken :S Je schaamt je dan zo rot..

SweetRose
05-01-2003, 19:39
hahah meskina..jij bent niet de enige bij wie dit voorkomt ;) :zwaai:

Marocca
05-01-2003, 19:42

Origineel gepost door Ferdous_ Wajoow dat probleem heb ik ook weleens, dan kan ik soms echt wel door de grond zakken :S Je schaamt je dan zo rot.. ja,wollah,ik kon mijn vader niet meer aankijken :rolleyes:

Marocca
05-01-2003, 19:43
Origineel gepost door arabianprinces ja marokkanen zijn marokkanen sommige doen het andere niet maar in marokko even erg ik liep langs mijn opa nog wel en ze deden dat en mijn opa die zag dat ik wou gewoon dood vallen ik schaamde mij kapot en durfde mijn opa een aantal dagen niet meer aan te kijken In Marokko is het pas echt erg!!!!!!!!!!!!! :eek:

MariamaMslma
05-01-2003, 19:43
Weet je wat ik altijd doe................ik ga dan altijd heel druk in gesprek met mijn vader, en als ze mijn vader zien denken ze wel 2 x na voor ze iets roepen

chebhassan
05-01-2003, 19:46
ik hoef allen met mijn ouders te zijn en ik schaam me al als er een meisje langs loop die ik ken dan gewoon doen alsof je haar niet kent en ik jou geval gewoon doen als ik hem niet ken en lekker verder gaan waar mee ik bezig was en als ik hem zie dan spreek ik hem er op aan :)

Marocca
05-01-2003, 19:46
Origineel gepost door Mustapha AA jah 3la vieze mens als ik jou vader was geweest had ik het wel geweten niemand roept naar mijn dochter en al helemaal niet als ik erbij ben tfoe 3la mensen maarre als jij gewoon islaam kleding draagt hoef je je toch niet te schamen? tuurlijk draag ik enkel kledij dat toegestaan is maar toch.. :rolleyes: Ik ben niet zo van diegenen dat kledij gaan dragen om reactie's uit te lokken hoor... :o Sommige kennen gewoonweg geen schaamte.. :rolleyes:

Marocca
05-01-2003, 19:47
Origineel gepost door chebhassan ik hoef allen met mijn ouders te zijn en ik schaam me al als er een meisje langs loop die ik ken dan gewoon doen alsof je haar niet kent en ik jou geval gewoon doen als ik hem niet ken en lekker verder gaan waar mee ik bezig was en als ik hem zie dan spreek ik hem er op aan :) ja maar ik kende die jongen niet he!!! :( :( :( Gelukkig maar :rolleyes:

Marocca
05-01-2003, 19:51
Origineel gepost door zin 'n midar hahah meskina..jij bent niet de enige bij wie dit voorkomt ;) :zwaai: :D