Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vasten in Marokko

Pagina's : [1] 2

sneakynawal
24-10-2004, 23:21

Dag iedereen, Wat ben ik blij dat ik online ben :) Laat ik maar direct zijn. Vasten in Marokko is vreselijk!!! Het is hier 33 graden, kei warm en benauwd dus!!! Daarbij moet ik ook nog in een djelleba rondlopen (mijn zomerkleren kunnen echt niet), nog warmer, dus! Het is dat we hier wat dingen voor volgend jaar moeten regelen, anders was ik hier echt niet gekomen. Ik wil naar huis en moet nog een hele week. Dat was het. Moest ik even kwijt. Knorknor, ik heb geen tijd om je topic te lezen, maar hoop natuurlijk wel dat alles goed gaat met je Ramadan-project. Jongens tot gauw!

lilmizz
24-10-2004, 23:23
sterkte nog;)

sneakynawal
24-10-2004, 23:25
Het is helemaal niet lekker.

CitriC
25-10-2004, 00:04
In welke stad of dorp zit je nu?

oO0HoNeY0Oo
25-10-2004, 00:15

ik zei toevallig eergisteren nog tegen me vader. Als we over n paar jaar in de zomer moeten vasten gaan we naar maroko beter, daar is het vroeg donker om half 8 ofzo en hier pas om half 11. hij zo: ga maar in marokko vasten...je gaat daar kapot van de hitte, je raakt daar uitgedroogd! allah ja3tiek sbar voor degene die in maghreb vasten.

rustige_oujdia
25-10-2004, 09:03
mij lijkt het juist leuk om in marokko te vasten ondanks de hitte gezellig met famillie/vrienden en daar vast iedereen... en suikerfeest is daar te gek heb ik gehoord.

sneakynawal
28-10-2004, 16:45
Ik zit in Oujda. De stad is nu in de ban van de Koning. Straten zijn beschilderd, politieagenten overal etc. Hij is gister aangekomen. Anywayz ik heb ook altijd gezegd dat als de Ramadan in de zomer gaat vallen, dat ik dan in Marokko ga vasten. Na deze ervaring (honger en dorst) ga dus niet meer in Marokko vasten. Wel de Suikerfeest vieren :p

knaleiland
29-10-2004, 00:28
hahaa feshkel ik ga insha alah van de wintern anar NADOR

Mr_innocent
29-10-2004, 01:35
eyh sneakiert goodluck over there.......I thought it would be fun!!!!!!! Maar ja nog even en ge bent weer thuis in wolluk!!!!!!!

gaviel
29-10-2004, 11:16
We missen je sneaky :D nawal. Tja dat het overdag niet zoooo leuk is. ;) Maar daar krijg de avond toch voor terug. Dat vond ik altijd wel dubbel gesjellig hoor. Alleen wel druk. Dan bij de een eten dan bij de anderen en dannnn ben jezelf aan de beurt om de gehele familie uit te nodigen pffff. Nu als je uit eten ga moet je ook terug vragen...tis normaal zou ik zeggen. Wat ik wel irretant vond in de Ramadan daaro dat je eigenlijk niet normaal boodschappen kon gaan doen. Overal zo druk. Daar had ik wel een oplossing voor hoor. Ging altijd vroeg naar de markt. Maar daar zul jij wel geen last van hebben :) Ps hebben ze daar ook ef de straten en huizen schoongemaakt voor meneer? In Casablanca werden zelf hele straten overnacht geasfaltteerd, niet dat die goed bleven :eek: een half jaartje later kon je erop golven :maf:

sneakynawal
29-10-2004, 16:40
We missen je sneaky :D nawal. Tja dat het overdag niet zoooo leuk is. ;) Maar daar krijg de avond toch voor terug. Dat vond ik altijd wel dubbel gesjellig hoor. Alleen wel druk. Dan bij de een eten dan bij de anderen en dannnn ben jezelf aan de beurt om de gehele familie uit te nodigen pffff. Nu als je uit eten ga moet je ook terug vragen...tis normaal zou ik zeggen. Wat ik wel irretant vond in de Ramadan daaro dat je eigenlijk niet normaal boodschappen kon gaan doen. Overal zo druk. Daar had ik wel een oplossing voor hoor. Ging altijd vroeg naar de markt. Maar daar zul jij wel geen last van hebben :) Ps hebben ze daar ook ef de straten en huizen schoongemaakt voor meneer? In Casablanca werden zelf hele straten overnacht geasfaltteerd, niet dat die goed bleven :eek: een half jaartje later kon je erop golven :maf: Ik mis marokko.nl ook heel errug :o Trouwens, ik heb zojuist de Marokkaanse Koning gezien :D Hij kwam hier een ziekenhuis openen in Oujda. Dat was wel leuk om te zien. Heel de reutemeteut (politieagenten, gendarmie, weer andere mannen in groene pakken :D ). En ik stond daar wel dik 2 uur te wachten en hij bleef slechts 10 min :moe:

haddouti
31-10-2004, 18:42
ik zei toevallig eergisteren nog tegen me vader. Als we over n paar jaar in de zomer moeten vasten gaan we naar maroko beter, daar is het vroeg donker om half 8 ofzo en hier pas om half 11. hij zo: ga maar in marokko vasten...je gaat daar kapot van de hitte, je raakt daar uitgedroogd! allah ja3tiek sbar voor degene die in maghreb vasten. VAN DE HITTE KAPOT GAAN NEE??? HET LIJKT ME EEN LEUKE ERVARING . HET IS HEEL ANDERS DAN HIER ,ALLES IS OPEN TOT S-GOER DINGEN DIE JE DAAR KAN KOPEN ,ZIJN HIER NIET TEVERKRIJGEN OF IN MINDERE MATEN. DAAR IS HET OOK PAS OM 22:15 DONKER LATESTE DAG VAN DE RAMADAN. WAT ANDERS: TIJDENS DE RAMADAN WORDEN DE MENSEN GOUW OP HUN TEENTJES GETRAPT ,DAT VIND IK WEL JAMMER

Thaiboxer__Mo
31-10-2004, 19:14
Dag iedereen, Wat ben ik blij dat ik online ben :) Laat ik maar direct zijn. Vasten in Marokko is vreselijk!!! Het is hier 33 graden, kei warm en benauwd dus!!! Daarbij moet ik ook nog in een djelleba rondlopen (mijn zomerkleren kunnen echt niet), nog warmer, dus! Het is dat we hier wat dingen voor volgend jaar moeten regelen, anders was ik hier echt niet gekomen. Ik wil naar huis en moet nog een hele week. Dat was het. Moest ik even kwijt. Knorknor, ik heb geen tijd om je topic te lezen, maar hoop natuurlijk wel dat alles goed gaat met je Ramadan-project. Jongens tot gauw! ik zou best willen ruilen... je bent zwak :ego:

sneakynawal
01-11-2004, 16:03
ik zou best willen ruilen... je bent zwak :ego: Houd je toch niet vol :lekkerpuh Ik ben trouwens veilig aangekomen :o

AlHoceima_Leila
01-11-2004, 18:06

Zo man ik wil ook in Marokko zijn joh maja ik ga in de kerstvakantie inshallah Nawal ik wens je daar nog veel plezier en sterkte :goedzo: :blauwkus:

Pagina's : [1] 2