Bekijk originele versie : Hoe voelen we ons nou...
BentDagilia
05-01-2003, 19:16
Salaammalikoum allemaal...
In verband met een profielwerkstuk van mijn zou ik wat reacties van jullie zeer op prijs stellen. het gaat over de gebeurtenissen van elf september...
heb je het gevoel dat je vies wordt aangekeken na 11 september?
heb je het gevoel dat de islamieten nu in een zondebok positie worden gezet???
En de belangrijkste vraag is: Heb je het gevoel dat jouw wereld na 11 september is veranderd???
Alvast bedankt... :blauwkus:
Bent Dagilia
Ik heb naar 11 september veel nederlandse vrienden bijgekregen..
(ze zijn namelijk allemaal bang voor me geworden)
Nog banger ;)
even serieus.. je kan zelf wel antwoord hierop geven..
beppie_truus
05-01-2003, 19:23
niet echt veel
ik heb wel heel vaak dat ik moet uitleggen dat niet alle moslims vlieglessen nemen en leren hoe ze een gebouw binnen vliegen, en dat het ook niet in de koran staat
BentDagilia
05-01-2003, 19:23
Razer... ik ben niet iemand die voor personen antwoord... Zoals je weet zijn er diverse moskees in brand gevlogen en vele meiden met hoofdoek zijn gewijgerd in bussen en dan is er niks veranderd... na 11 september??
Bent Dagilia
Missrapster
05-01-2003, 19:24
ik heb eht gevoel dat ze allemaal tegen ons zijn...ze zien ons meer als een vijand......voor hun zijn wij terroristen....maar wat ik niet begrijp is dat ze het geloof de Islam erbij betrekken....:confused:...want wat heeft het geloof nou gedaan....heeft de Islam zoveel mensen vermoord???? NEE!!!!...
Hebben ze wel bewijs dat het een moslim is geweest en als het een moslim was....was hij wel goed in zn hoofd want in ieder geloof heb je terroristen,daar kunnen wij echt niets aan doen....wel maatregelen nemen,maar dat helpt niet veel......en niet iedere moslim is een echt moslim,ieder interpreteert anders....zo zie je moslims die gesluierd zijn...en andere weer niet....
Een echte moslim is iemand die tegen geweld is en meer denkt,van hoe moeten wij dit aan pakken......echte moslims praten dit uit.....hebben geduld...en respect.....iemand die mensen vermoord is geen goed moslim.
Mn wereld is eigelijk wel veranderd,ik zie steeds meer haat.......maar wat hebben wij gedaan???
Ik hoop dat je hier aan genoeg hebt???
-xxx-
van een engeltje
BentDagilia
05-01-2003, 19:29
Dank je wel Lieverd :blauwkus: Ik heb hier echt veel aan!!! mischien zet ik het wel neer in me werkstuk ;)
Echt je bent een toppertje :goedzo:
Bent Dagilia
Missrapster
05-01-2003, 19:33
Origineel gepost door Bent Dagilia
Dank je wel Lieverd :blauwkus: Ik heb hier echt veel aan!!! mischien zet ik het wel neer in me werkstuk ;)
Echt je bent een toppertje :goedzo:
Bent Dagilia
hihih thnx......het kostte geen moeite...maar het was meer een opluchting......:D
SweetRose
05-01-2003, 19:35
nope alles is hetzelfde gebleven....
Military_Minded
05-01-2003, 20:17
Ik werd altijd gehaat....dus wat maakt het uit....maar kijk naar mijn foto in mijn avatar....ik ben gewoon thuggish
kan er ook niks aandoen....shiettttttttt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.