Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan alle meiden.........

Pagina's : [1] 2 3

Souad24
24-10-2004, 19:20

Salaam moualaikoum. Kheb even een vraag aan jullie. Stel je voor, je wilt heeeel graag trouwen met een jongen. Hij is lief, aardig, verstandig, praktiserend etc. etc. Kortom hij is JOUW prins op het witte paard om het zomaar ff te stellen. En jullie willen graag trouwen. Alleen er is een ding... Hij woont nog alleen met zn moeder in huis en dat zou betekenen dat wanneer hij gaat trouwen zijn moeder helemaal alleen over blijft. (t is een oud vrouwtje mskiena). Dus hij zegt tegen je, ik wil heeel graag met je trouwen, maar ik wil graag dat we bij me moeder blijven wonen, want ik kan het niet over me hart krijgen om haar ziels alleen te laten..........wat doe je? Het kan trouwens ook zo zijn dat jullie al getrouwd zijn, en zijn moeder komt op een gegeven moment alleen te wonen (kan door verschillende redenen zijn). En hij wil haar graag in huis nemen.......wat doe jij?

tangerwijf1
24-10-2004, 19:28
tuurlijk is het leuker als je alleen bent met je man en ik denk dat de meeste vrouwen van tegenwoordig het niet zo snel zouden accepteren maar zelf zou ik zo een vrouwtje wel in huis nemen. tenminste dat ben ik

Lella_Roosje
24-10-2004, 19:42
Dat zou eraan liggen hoe de verhouding tussen mij en zijn moeder was. Pfff, dit zou een hele moeilijke besluit worden. Ik denk dat ik het uiteindelijk, als het ECHT NIET anders kan, wel zou accepteren (Als ik en zijn moeder heel goed met elkaar overweg kunnen). Veel succes bij je besluit, als je je in deze situatie bevindt! :goedzo:

Souad24
24-10-2004, 19:45
ja maar stel je bent nog niet met m getrouwd. Dus je kent zijn moeder of nog niet, of nog maar oppervlakkig.....wat zou je dan doen?

Souad24
24-10-2004, 19:46

ik bevind me trouwens niet in deze situatie....maar ben gewoon nieuwsgierig

minous21
24-10-2004, 20:00
Salaam zuster, Ik zou het wel doen, ouders zijn erg belangrijk binnen de islam! Ik zou het voor mijn mijn doen en voor Allah...... Maar het lijkt me toch een moeilijke keuze vooral als je haar niet kent of als je echt niet kan opschieten met haar..:eek: Maar ik zou het ook niet over mijn hart verkrijgen om haar alleen achter te laten..... Liefs Minous

Sardina
24-10-2004, 20:03
hoe je het wendt of keert, die moeder komt je op een gegeven moment toch je strot uit, en dan kun je wel janken om je privacy. ps. dat is niet alleen zo met zijn moeder maar iedereen die je in huis neemt, dat gaat nooit lang goed, want je gaat je aan diegene ergeren en diegene aan jou op den duur.

Souad24
24-10-2004, 20:17
Nou persoonlijk zou ik haar ook in huis nemen hoor. Want kijk maar of je het over je hart krijgt om je eigen moeder ziels alleen thuis te laten wonen. Je moeder die JAAAAAAAAAREN lang voor jou heeft gezorgd. L7ak djel loualiedien kun je nooit terug betalen. Je moeder al helemaal niet. Dus dit is dan alleen maar een heel klein beetje dat je terug kan doen voor dr. En zo heeft hij ook zijn moeder waar hij van houdt. En je schoonmoeder hoor je eigenlijk als je eigen moeder te beschouwen. En stel je voor dat je een schoonmoeder hebt die je niet zo lief vind. Dan nog zou ik het voor me man doen. Want ik begrijp het wel heel goed dat hij zich zorgen maakt over zn moeder dan. Dus ik zou het doen.

misstomatisch
24-10-2004, 20:18
Het is inderdaad wel heeeeeeeeeeeel moeilijk. Als je handelt volgens de ISLAM dan MOET je de ouder in huis nemen. Allah s.w.t zal je voor je geduld belonen. (Het zou natuurlijker makkelijker zijn als je goed met je schoonma kan opschieten) ;) Zulke zaken blijven moeilijk.................................... Je verliest toch wel een stuk privacy wanneer je iemand in huis neemt (maakt niet uit wie).........

misstomatisch
24-10-2004, 20:20
hoe je het wendt of keert, die moeder komt je op een gegeven moment toch je strot uit, en dan kun je wel janken om je privacy. ps. dat is niet alleen zo met zijn moeder maar iedereen die je in huis neemt, dat gaat nooit lang goed, want je gaat je aan diegene ergeren en diegene aan jou op den duur. Ben ik met je eens!!!!!!!!!!!!!!! Maar effe iets anders, hoe lang moet je nog :)

tangerwijf1
dat is waar helemaaaaal met je eens serdina :nerd:

Souad24
klopt dat je een stuk privacy verliest....maar ja....jammer dan. Dit leven houd toch ooit een keer op. En dan kun je maar beter en koffertje vol goede daden meenemen naar het hiernamaals. En geen koffertje vol privacy, hihihi

Sardina
24-10-2004, 20:29
souad24 ik wil jou graag opnieuw horen als je je al in deze situatie bevindt. als je nog niet getrouwd bent weet je niet hoe het huwelijkse leven is. je denkt als ik maar bij mn mannetje ben. maar die mannetje daar kijk je op een gegeven moment echt wel anders tegenaan hoor. dan zijn andere dingen ook zeker wel belangrijk, JE PRIVACY bijvoorbeeld. en als je nog niet getrouwd bent en je bent stapel op een jongen, dan ben je ergens ook 'verliefd' op zn ma omdat zij m op de wereld heeft gezet. maar believe me, dat gaat zeker over. op een gegeven moment kijk je heel normaal tegen je schoonma aan en niet meer als diegene die jou 'oh zo knappe vent' op de wereld heeft gezet. met alle respect voor schoonma's.

Sardina
24-10-2004, 20:31
Ben ik met je eens!!!!!!!!!!!!!!! Maar effe iets anders, hoe lang moet je nog :) ik ben nu 37 wkn, dus het kan elk moment gebeuren. maar in werkelijkheid moet ik nog 3 weekies dus. ;)

Souad24
24-10-2004, 20:33

hahahha, wie zegt dat ik nog nie getrouwd bent? Toevallig heb je gelijk, kben ook nie getrouwd. Maar goed het gaat mij er niet om dat me schoonma me knappe vent op de wereld heeft gezegd, want het is Allah swt die hem leven heeft gegeven. In de islam zijn ouders gewoon super belangrijk. Punt uit. En het is aan iemand hoe hij of zij daar mee omgaat.

Pagina's : [1] 2 3