Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de dames...

Pagina's : [1] 2

MissBlaBla
05-01-2003, 17:44

He dames, nu zijn jullie aan de beurt... vertel mij eens effe wat jullie allemaal in jullie tas hebben zitten... Vaak is het een hoop troep... Dusseh... Tell me :D BlaBla

C_OUJDIA
05-01-2003, 17:45
Wil je het echt weten????? wahahaha :D

MissBlaBla
05-01-2003, 18:01
Origineel gepost door C_OUJDIA Wil je het echt weten????? wahahaha :D Ja Duhhh!!! Deze topic heb ik niet geopend voor de sier :p Kom op, vertel me wat voor spannends je allemaal in je tas hebt zitten :D BlaBla

PerfectTangawia
05-01-2003, 18:04
Origineel gepost door MissBlaBla He dames, nu zijn jullie aan de beurt... vertel mij eens effe wat jullie allemaal in jullie tas hebben zitten... Vaak is het een hoop troep... Dusseh... Tell me :D BlaBla NOU WE HEBBEN JE GEWAARSCHUWD... JIJ WIL HET WETEN.. IK HEB ER ECHT VAN ALLES IN ZITTEN.. :p DEO, PARFUM. LIPPGOLSE, LABELLO, HANDCREME.. NOEM MAAR OP.. O JA EN VANZELF SPREKEN MIJN PARAPLU...... TANGAWIA

PerfectTangawia
05-01-2003, 18:05

Origineel gepost door MissBlaBla Ja Duhhh!!! Deze topic heb ik niet geopend voor de sier :p Kom op, vertel me wat voor spannends je allemaal in je tas hebt zitten :D BlaBla NOU IK DENK NIET DAT ER SPANNENDE DINGEN IN ZITTEN.. WAT HEB JIJ ER DAN ALLEMAAL INZITTEN...? TANGAWIA

SweetRose
05-01-2003, 18:07
*een lege portefeuille :D *een klein spiegeltje *zakdoekjes *kleine paraplu *handschoenen *...... :maf2:

chebhassan
05-01-2003, 18:25
ik zal het je effe vertelen agenda telefoon maandverband(bij sommige) kouwgom sleutels zakdoek pen portomonee make up :Iluvu:

Ghizlanetje
05-01-2003, 18:31
Ik loop niet zo graag met een tas, maar als ik me tas mee neem zit het volgende erin: * m'n kindje (telefoon) * m'n OV * blistix en/of labello * sleutels * kouwgum/drop * spiegeltje * pincet * agenda Waar ik echt niet zonder kan is me telefoon.. Stel je voor dat ik onbereikbaar zal zijn pff...

C_OUJDIA
05-01-2003, 18:39
Origineel gepost door MissBlaBla Ja Duhhh!!! Deze topic heb ik niet geopend voor de sier :p Kom op, vertel me wat voor spannends je allemaal in je tas hebt zitten :D BlaBla hier komt ie dan. Spiegeltje paraplu zo'n tasding Kammetje papiertjes en zo(geen idee wat erop staat.) Portemonnee Zakdoekjes sleutels labello haarspeld lipgloss+ lipliner verstuiver pen 1maandverband losse munten agenda en natuurlijk me TELI :Iluvu: En als ik van Tas verander dan gooi ik alles over naar de andere tas. Ik ben een echte tasjes drager alleen jammer dat de laatste jaar de tassen aanzienlijk kleiner zijn geworden. :tranen: Pff dat was het zo'n beetje :D ----> C. <-----

MissBlaBla
05-01-2003, 19:08
Origineel gepost door C_OUJDIA hier komt ie dan. Spiegeltje paraplu zo'n tasding Kammetje papiertjes en zo(geen idee wat erop staat.) Portemonnee Zakdoekjes sleutels labello haarspeld lipgloss+ lipliner verstuiver pen 1maandverband losse munten agenda en natuurlijk me TELI :Iluvu: En als ik van Tas verander dan gooi ik alles over naar de andere tas. Ik ben een echte tasjes drager alleen jammer dat de laatste jaar de tassen aanzienlijk kleiner zijn geworden. :tranen: Pff dat was het zo'n beetje :D ----> C. <----- Ik vraag me echt af hoe groot jouw tas is... :giechel: BlaBla

shakina
05-01-2003, 19:16
ik draag geen tas ik vind het gewoon onhandigen al zou ik een tas hebben ik zou niet weten wat ik er in doe make up gebruik ik niet pincet ik epileer niet agenda gebruik ik allleen voor school maandverband ik tel de dagen telefoon neh niets voor mij waarom zou ik

narcis
05-01-2003, 19:25
agenda+ pen/abonnement/portemonee/parfum/kauwgom/sleutels/mobiel en thats it, geen make-up ofzo!! :zwaai:

Ghizlanetje
05-01-2003, 19:26
Origineel gepost door Ghizlanetje Ik loop niet zo graag met een tas, maar als ik me tas mee neem zit het volgende erin: * m'n kindje (telefoon) * m'n OV * blistix en/of labello * sleutels * kouwgum/drop * spiegeltje * pincet * agenda Waar ik echt niet zonder kan is me telefoon.. Stel je voor dat ik onbereikbaar zal zijn pff... Je zal je afvragen waarom geen portmenee heel simpel heb geen geld.. Heb daarom meestal me pinpas op zak...

LaZina
05-01-2003, 19:31
ik weet eigenlijk niet precies k ga meteen ff kijken...ok komt ie: - foto's - lipgloss - labello - telefoon - portemonnee - los geld - papiertjes (??) - spiegeltje - nagellak (??) - 2 proefmonstertjes - zakdoekjes - 1 maandverband - kauwgom - schuifspeldjes - een lolly (k wil niet weten hoe lang die daar al in zit...) :lol: damzzz heb echt veeel troep erin zitten.... :jammer: beslama x x x x

beppie_truus
05-01-2003, 19:34

telefoon kaugum 4 soorten lippenstift recept van de dokter sleutels briefjes agenda toegangspas van het bedrijf portomenee zak doekjes klein geld

Pagina's : [1] 2