Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een eigen Islamtische staat

inakreb
24-10-2004, 16:41

een topic die hier geopend is http://www.ml75.nl/?page=2&id=69476 chech de argumenten en zet jouw argumenten eens hier.

an3sdej
24-10-2004, 18:25
Een Khalifaat waarin kafrs niet mogen komen, en waar homo's gedood worden en waar overspelige vrouwen opgehangen of gestenigd worden. Ja DAAR is echt behoefte aan :-)

IVAN
24-10-2004, 21:02
Ik voorzie een enorm aantal praktische problemen. Kijk eerst eens naar de aantallen waarom het gaat: De aantalen wereldwijd zouden ongeveer zijn: Moslims: 1.126 miljoen Joden: 13 miljoen (waarvan er op dit moment ruim 5 miljoen in Israel zouden wonen). Betreft de Joodse staat: Nadat in 1948 de staat Israel was opgelegd, kwamen er ongeveer 1,8 miljoen joden naar toe. Dit is nog enigszins te overzien. Als je EEN Islamitische staat wilt oprichten, dien je te bedenken dat het om 1.126 miljoen moslims gaat. Waar wil je deze staat vestigen? In Afrika? Europa? Azie? Wil je daartoe een aantal landen bij elkaar voegen onder een islamische regering? Dat zal niet zonder slag of stoot gaan lijkt me. Krijg je vervolgens een soort massale volksverhuizing vanuit de niet-islamische landen, zoals Nederland naar die ene Islamitische staat? Hoe had je dat gedacht? Groeten IVAN

inakreb
24-10-2004, 21:50
Een islamitische staat waar - zoals in Iran - oppositie structureel onmogelijk wordt gemaakt. Een maatschappij waarin andersdenkenden en andersgezinden worden getolereerd zolang het de moslims goeddunkt. Een maatschappij vol geassimileerden waarin voor individuele vrijheid geen ruimte is. Een maatschappij met lijfstraffen en onderdrukking van vrouwen. Een maatschappij die wordt geregeerd met als uitgangspunt een zeer conservatief geloof. Als zoiets hier zou gebeuren ga ik weg en als dat niet kan zou ik de dood verkiezen boven een leven in de hel. Laat de moslims het maar lekker uitzoeken in de landen waar ze nu aanrotzooien, zolang ze de veiligheid in het Westen niet bedreigen gaan ze hun moslimgang maar. Euh.. ik wil hier op reageren, maar in wat voor wereld leef jij? Je argumenten zijn totaal niet op de realiteit gebaseerd. Hetzelfde geldt voor die Ivan, dus ik laat jullie rusten.

IVAN
24-10-2004, 21:56

Euh.. ik wil hier op reageren, maar in wat voor wereld leef jij? Je argumenten zijn totaal niet op de realiteit gebaseerd. Hetzelfde geldt voor die Ivan, dus ik laat jullie rusten. Hier kan ik niks mee. Mijn vraag was: hoe had je dat gedacht? Verklaar je svp nader. IVAN

inakreb
24-10-2004, 22:14
Hier kan ik niks mee. Mijn vraag was: hoe had je dat gedacht? Verklaar je svp nader. IVAN Ik heb toch geen stelling genomen. Ik heb je een topic van een ander forum laten zien. Een Islamtische staat hoeft niet is mijn stelling, dus je kan je cijfertjes al weggooien.

inakreb
24-10-2004, 22:51
Als je je nieuwsgaring beperkt tot wat je via de haatschotel binnenkrijgt is het niet vreemd dat jij zo reageert. Ik heb mijn mening gegeven, mijn mening is altijd op realiteit gebaseerd. Doe ermee wat je wilt. Ik doe er niks mee. Ik laat jou met rust.

silhouet
24-10-2004, 23:10
Als je je nieuwsgaring beperkt tot wat je via de haatschotel binnenkrijgt is het niet vreemd dat jij zo reageert. De pot verwijt de ketel ... Oh ja, tussel haakjes, na de dood is er ook een hel...