Bekijk originele versie : Waar zijn de Ruige Marokkanen???
Military_Minded
05-01-2003, 17:37
Ik zie hier allemaal softe mocro's...die zich gedragen als Players!!!!
Jullie moeten nog veel leren...want damn als je niet eens een Beatch op het internet kan versieren...dan ben je gewoon een zielige!!!
Ik geef jullie een tip.....niet TE veel slijmen....en probeer tegen het meisje te praten in plaats van mee te praten...verder mag je best je stoere kant laten zien!!!
Ik geloof nog in jullie...ik geloof dat er nog ruige Marokkanen hier zijn...alleen jullie moeten jezelf zijn!!!
OK???
Onslaught
05-01-2003, 17:40
weet je ik denk dat je kinky-boy bet hahahahaha:D
fawaka snoop doggy dogg,
dus eh ik moet wat ruiger zij?
ha ha aha ah
nee nee alle gekheid op een stokje,
je hebt in zekere zin wel gelijk, al die softies!!!
no more hate feelings,
peace
Lady_Cazawia
05-01-2003, 17:51
Origineel gepost door Military Minded
Jullie moeten nog veel leren...want damn als je niet eens een Beatch op het internet kan versieren...dan ben je gewoon een zielige!!!
Ik geef jullie een tip.....niet TE veel slijmen....en probeer tegen het meisje te praten in plaats van mee te praten...verder mag je best je stoere kant laten zien!!!
Ik geloof nog in jullie...ik geloof dat er nog ruige Marokkanen hier zijn...alleen jullie moeten jezelf zijn!!!
OK???
ze3ma jij bent een ruige mocro he????? :rolleyes:
p.s.:zal ik jou eens een tip meegeven jongeman wat betreft meisjes, meiden houden niet van jongens die zich anders willen voordoen dan ze zijn ze3ma ruig doen weet je uuh uuuh werkt bij ons niet be yourself that's all :D
oujdia20
05-01-2003, 17:57
OK???
:giechel: haha, je bent echt gestoord jongen!!!!!!!!!!
Military_Minded
05-01-2003, 18:04
Ik ben niet gestoord...en nee ik ben niet kinky boy...en nee ik ben niet mustapha AA....en nee ik doe me niet anders voor...en nee dat is niet Bone Bone...maar dat ben IK in mijn avatar....shietttttttt
Military_Minded
05-01-2003, 18:06
Origineel gepost door Mustapha AA
blaaaa dat is bizzy
niet lklullen man dan niet...dat ben ik shiettttttttt
oujdia20
05-01-2003, 18:06
Ik ben niet gestoord...en nee ik ben niet kinky boy...en nee ik ben niet mustapha AA....en nee ik doe me niet anders voor...en nee dat is niet Bone Bone...maar dat ben IK in mijn avatar....shietttttttt
dan ben je echt superbe lelijk als dat jou foto is!!!!!!!!! ugghh!!
Military_Minded
05-01-2003, 18:07
Maar jij moet ook eens wat ruiger doen...er zijn mensen die denken dat jij mij bent
dus wees ook zoals ik....OK???
Origineel gepost door Kadir
****in *****es moeten jullie je kaolo bek s dicht houden
SENDEN NEFRET EDIYORUM
:D :D :D
SEN LAZMISIN
special 4 you TURK
greetzz Jay
SweetRose
05-01-2003, 18:21
http://www.clubs.nl/ClubsData/113630/incoming/rij%20dansende%20smileys.gif
oujdia20
05-01-2003, 18:24
dan niet...dat ben ik shiettttttttt
Is de kapper bij jou in de buurt dood ofzo? Beetje teveel haar vindt je ook niet??
Haaaa, een Mokro die turx kan :rolleyes:
Ja het had een keer moeten komen vind je niet
Je bent een Laz of niet
Ik ben gelukkig geen Laz nee, dank je, ik kom uit het zuiden dus;)
okay dang
Military_Minded
05-01-2003, 20:14
Origineel gepost door rizzie20
dan ben je echt superbe lelijk als dat jou foto is!!!!!!!!! ugghh!!
dat is jouw mening....ik vind mezelf wel lekker....dussssssss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.