Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verbannen

LZN
05-01-2003, 17:36

Wegens persoonlijk omstandigheden heb ik sinds een jaar geen contact meer met mijn familie. Ik vind dit heel erg. Ik lijd hier enorm om. Ik ben depressief en voel me alleen. Waarom is dit toch zo normaal in onze cultuur? Waarom houden ouders niet onvoorwaardelijk van hun kinderen? Vinden wij het zo normaal om een familielid zomaar uit ons leven te bannen? Iedereen verdient toch een tweede kans? Ik heb meerdere pogingen gedaan om contact te krijgen, maar mijn familie reageert niet. Ze negeren me gewoon. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil graag gewoon kunnen omgaan met mijn familie. Ze willen niet met me praten. Dat is toch het minste wat ze kunnen doen. Het is toch normaal dat mensen met elkaar praten als er een probleem is, anders komt er toch geen oplossing! Zijn er meer meiden met een dergelijk probleem? Heeft iemand tips voor me om weer contact te krijgen met mijn familie? Ik hoop wat troost te kunnen vinden in de nieuwe generatie. Veel liefs, incognito.

Merjem
05-01-2003, 18:08
Je bent verbannen uit de familie zeg je er moet toch een reden voor zijn.Of hebben ze je zomaar verbannen uit het huis ...

aad37
05-01-2003, 21:58
wat is allah toch streng!

Bleu_Sky
06-01-2003, 12:10
dit heeft niets te maken met allah, Sukkel

aad37
06-01-2003, 14:41

oh ja wel, echt wel. allah is stout ;)

Chatefemqemamu
06-01-2003, 19:13
Als je niemand kan vinden die met je mee wilt ... dan ga ik wel mee horr! Desnoods ga ik zonder jou .. ook goed... maaknie uit.. cuz I know what it's like!

Dayna22
07-01-2003, 10:47
Bleu Sky heeft toch nix gezegdt!

Bleu_Sky
07-01-2003, 12:34
Ik heb alleen gezegd dat verbanning niets te maken heeft met Allah en de islam. ik denk dat daar niets verkeerds aan is... misschien bedoelde je Aad37,,, Groetjes Bleu Sky