Bekijk originele versie : donkere kringen!!
ik heb erg last van donkere kringen onder mijn ogen.
weet iemand hoe je dat weg kan halen?? :(
alvast bedankt :nijn:
Allure_80
24-10-2004, 14:48
Je kunt een camouflagestift gebruiken. Wel 1 tint lichter dan je eigen huid en dan op de kringen aanbrengen. En met aanbrengen bedoel ik niet uitgebreid gaan smeren, maar meer 'kloppen'. Zodat het natuurlijk oogt.
Succes!
sam_schatje
24-10-2004, 15:02
Hey meid volgens mij krijg je dat niet meer ooit weg,
heeft iets met hormonen ofzo temaken :maf:
_
Je kan het oa doordat je pil gebruikt krijgen en zoals Allure-80 al zei camoufleren
is volgens de enigste oplossing alhoewel je heb wel van die creme s die zeggen
dat het door gebruik lichter worden die kringen
Allure_80
24-10-2004, 15:34
obl2, het leggen van een komkommerschijf op je oog vermindert de zwellingen van wallen. En idd het hebben van donkere kringen kan erfelijk bepaald zijn. Daarnaast kan slaaptekort het probleem alleen maar verergeren. Dus ik zou zeggen, zorg voor genoeg slaap :)
Allure_80
24-10-2004, 16:36
Oke, en er zijn geen andere middeltjes voor je ogen? Behalve komkommers?
Maar heb je wallen of (donkere) kringen?
RkempoeLady
24-10-2004, 21:18
touche eclaite van yves saint laurent het helpt wel alleen is het wel duur 30 euro voor een tube je kunt t bij de douglas of ici paris halen.....
maar het helpt echt.....
S.samira
24-10-2004, 21:51
Oke, en er zijn geen andere middeltjes voor je ogen? Behalve komkommers?
meloen, of druiven :D :D of een beetje chocolade pasta smeren :D
miss__1984
24-10-2004, 22:03
goed slapen en komkommer op je ogen leggen doet wonderen... maar nu met ramadan ik zie er uit als een zombieeeee.. dus schrik niet als je me tegen komt, ik het te weinig slaap gekregen en geen vitaminen in genomen.dus ja vitaminnen helpt ook
miss__1984
24-10-2004, 22:04
touche eclaite van yves saint laurent het helpt wel alleen is het wel duur 30 euro voor een tube je kunt t bij de douglas of ici paris halen.....
maar het helpt echt.....
wat is dat presies, een camouflage, of werkt het die donkere kringen weg...
hey meid,
Touche eclaite werkt inderdaad zeer goed voor donkere kringen. Is wel een beetje prijzig maar ik ben zelf visagiste en ik en veel andere werken er zeer veel mee.
Trouwens ik hoore laatst van een kennis van mij dat zij in rotterdam in een kliniek zich daarvoor liet behandelen en dat het echt werkte. Ik heb haar echter nog niet gezien, maar ik laat het je weten.
irresistible_me
25-10-2004, 15:24
Hoi,
Ik raad je een camouflage stift aan die een oranje ondertoon heeft..ipv een tint lichter dan je eigenhuid. De huid onder je ogen ziet er hierdoor grauwer uit als je een tint lichter dan je eigen huidskleur neemt.
Verder raad ik jou touche eclat van YSLl af als je donkere kringen hebt. Dit is namelijk een highlighter en is alleen maar ideaal om je make-up te verfraaien om wallen iets minder opgezwollen te doen lijken maar doet niets tegen donkere kringen!
Zorg voor voldoende slaap, drink genoeg water en geef je huid onder je ogen eens in de week een massage door met kloppende bewegingen naar buiten toe te werken. Dit stimuleert namelijk de bloedcirculatie. Is het nog steeds erg zichtbaar…dan is camouflage hierbij de enige oplossing!! Succes!!
RkempoeLady
25-10-2004, 16:04
wat is dat presies, een camouflage, of werkt het die donkere kringen weg...
het werkt donkere kringen weg...
dank jullie wel voor jullie reacties ;)
ze waren zeer bruikbaar :D
gr.
supersoesje
26-10-2004, 00:50
:) haaay allemaal, ik heb helaas ook last van wat donkere kringen rondom mijn ogen....:(
Bij mij ontstond het al vanaf jongen leeftijd, kwam door medicijnen.
Ik gebruik ook die van YSL touche eclat.... Is best goed ej! hiervoor gebruikte ik van etos eigen merk camouflage stick, met een dun zacht kwastje op de donkere gedeelte uitsmeren en dan paar seconden.. dat zachtjes tikken op de kringen naar buiten toe... Zzag er :goedzo: uit..( :ego: ) Op zich niet veel verandert alleen dat ik die stick had gekocht omdat ik t een mooi ding vond :nerd:
:D:D:D:D:D ciaooXX
misstomatisch
26-10-2004, 19:47
Veel zonlicht is ook erg goed. Ook al loop je wel veel buiten. In de zonnetje zitten geeft je huis een natuurlijker en gezonder effect. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.