Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : GROOT probleem

Pagina's : [1] 2 3

CaNo
23-10-2004, 21:18

ik HAD 3 jaar lang met een marokaanse jonge, er was wel een grote leeftijdsverschil ik was 18 hij was toen 26, ja ja ik weet het :confused: erg erg erg erg!!! maar ja voor de zomervakantie kwam hij met de vraag: WIL JE MET MIJ TROUWEN, ik wist niet hoe ik moest reageren, ja eigenlijk wel, ik zei sorry ik wil me opleiding afmaken en wil niet zo vroeg trouwen! hij zei ja maar me ouders vinden dat ik moet trouwen! Tja Sorry, maar ik stond vast bij me besluit, we hadden nog verkering, hij ging naar marokko en ja hoor kwam getrouwt terug! En het ergste is hij geeft mij de schuld, het is nu paar maanden later, maar hij belt me nog steeds en zegt nog steeds dat hij van mij houdt!!! Mijn gevoelens zijn heeeeel wat verminderd voor hem, maar je eerste liefde blijft anders, toch? En nu het probleem, hij laat mij niet met rust, ik mag geen vriendjes mag niet met jongens praten enz enz, ik zeg ook tege hem dat hij mij met rust moet laten maar nee hoor! enige wat hij zegt is: JE BLIJFT VAN MIJ OOKAL BEN IK GETROUWD!!! :( :( :( :( :traan1: :traan1: :traan1: :traan1:

TandjesFee
23-10-2004, 21:22
Dit slaat ECHT nergens op.........Wat voor Debiel is dat joh?:loser: :stout:

CaNo
23-10-2004, 21:29
nee helemaal niet, 3 weken terug liep ik met me neef in de centrum, die klootzak sloeg hem bijnna in elkaar omdat hij dacht dat ik wat hem had! Zeg me dan wat ik moet doen? ik zei ook tegen hem dat ik naar zijn vrouw zou gaan als hij mij niet met rust ging laten, hij ging alleen maar lachen...

TandjesFee
.. jij laat hem voor jou bepalen wat wel en niet mag .. :D .. .. :rolleyes: .. Oooh Hell No Nigaa!!!!... Mij niet gezien!!!!!! :loser:

CaNo

TAndjesFee, Je hebt gelijk is cker een LOOSER!!!!!

V_Marrakech
23-10-2004, 21:31
Waarom heb je in de eerste instantie met hem genomen, als je toch niet wou trouwen :rolleyes: En ten tweede wat zoekt een getrouwde man bij je, zorg maar dat je van hem afkomt.

CaNo
23-10-2004, 21:35
ik ga niet op me 18de leeftijd trouwen sorry, en dat wist hij, want ik wil me opleiding afmaken. Wij hadden het er vaak over, en tja hoe kom ik van hem af, er is een oplossing of hij of ik moet hier verhuizen!

tetouan_angel
23-10-2004, 21:36
Meid neem een nieuwe leuke vriend waar je helemaal gek op word en loop langs je ex hand in hand. Wat denkt hij wel niet hij zit wel lekker met zijn vrouwtje doen wat hij wil he en jij moet in zijn bezit blijven kom op zeg. p.s Huur een grote Dobberman (hele enge hond) bij het asiel en stuur hem op hem af dan weet ik wel zeker dat hij jou niet meer wil. hahahaha ciao en succes

Ouidath
23-10-2004, 21:38
Hij moet naar dr Phil toe.

CaNo
23-10-2004, 21:39
hahahah, ja daar heb ik niet aan gedacht Tetouan_angel ahahahh die is wel goed, ik heb sinds 4 dagen een andere, maaaaaaaaaaaar het is heeel stiekem en egt niemand niemand niemand weet het:) zo gaat het wel goed, ik heb me vriend ook alles verteld maar heb niet de naam van me ex genoemd voor het geval dat...wil geen bloed zien snappie:)

TandjesFee
23-10-2004, 21:39
ik ga niet op me 18de leeftijd trouwen sorry, en dat wist hij, want ik wil me opleiding afmaken. Wij hadden het er vaak over, en tja hoe kom ik van hem af, er is een oplossing of hij of ik moet hier verhuizen! Hey, mag ik je wat vragen? Zo jah: Van wat voor afkomst ben jij schatje??...

CaNo
23-10-2004, 21:40
Hij moet naar dr Phil toe. Dr.Phill? Ikzelf zou hem meteen naar een gekkehuis sturen en voor altijd achter de tralies zetten?!? maar ja wie ben ik om dat te doen?

V_Marrakech
23-10-2004, 21:40
ik ga niet op me 18de leeftijd trouwen sorry, en dat wist hij, want ik wil me opleiding afmaken. Wij hadden het er vaak over, en tja hoe kom ik van hem af, er is een oplossing of hij of ik moet hier verhuizen! Je wou niet trouwen op je 18 dan moest je maar ook niet aan vriendjes beginnen op die leeftijd. Je kon weten dat hij wou trouwen die man is 26. HIj gaat heus niet jaren wachten.

CaNo
23-10-2004, 21:41
Hey, mag ik je wat vragen? Zo jah: Van wat voor afkomst ben jij schatje??... Ik ben Turks... :D

CaNo
23-10-2004, 21:42

Je wou niet trouwen op je 18 dan moest je maar ook niet aan vriendjes beginnen op die leeftijd. Je kon weten dat hij wou trouwen die man is 26. HIj gaat heus niet jaren wachten. Daar ben ik het totaal niet mee eens eerst maand dat ik met hem had zei ik, ik maak me opleiding af, ik wil geen huisvrouw worden! Hij had er begrip voor en zei ik zal op je wachten?!?!

Pagina's : [1] 2 3