Bekijk originele versie : verjaardagskado voor je beste vriend!
oO0HoNeY0Oo
23-10-2004, 21:11
Hallo allemaal,
Mijn beste vriend is binnenkort jarig.
Ik heb een hele tijd over een kado nagedacht.
Maar alles is zo standaard. Nu zag ik bij een vriendin van me van de week een hele mooie zilverkleurige pen, die had ze bij n keuken gehad ofzoiets.
Op die pen stond hun adres en alles afgedrukt.
Nu dacht ik aan een mooie pen met een speciale tekst erop.
En dan wilde ik ook nog een zelfgemaakt gedicht erbij doen.
En natuurlijk gaan we die dag iets leuks doen samen, en op mijn kosten.
Wat vinden jullie ervan?
Leuk??? of is het echt helemaal niks????
groetjes
:zwaai:
princess87
23-10-2004, 22:08
was dat neit voor je vriend die in april verjaarde?? jij had hier al een topic over geopend niet?
oO0HoNeY0Oo
23-10-2004, 23:27
was dat neit voor je vriend die in april verjaarde?? jij had hier al een topic over geopend niet?
hahaha neej dat was ik niet..ik heb geen vriend.
Mijn BESTe vriend verjaard volgende maand :D
princess87
23-10-2004, 23:45
ah oki :D sorry hé :D maar van dat pen ding lijkt me wel een goed idee :D
oO0HoNeY0Oo
23-10-2004, 23:50
ah oki :D sorry hé :D maar van dat pen ding lijkt me wel een goed idee :D
me3liesh..
ok, bedankt voor je reactie :D
oO0HoNeY0Oo
24-10-2004, 00:01
Een mooi herenhorloge zou hij denk ik ook kunnen waarderen.
Jaah daar zat ik eerst ook aan te denken, maar ik heb van hem een tijdje terug een mooi horloge gekregen.
Dus om hem nu ook een horloge te geven....
mimi3000
24-10-2004, 11:21
ik zou boos worden als ik een pen zou krijgen :D
oO0HoNeY0Oo
24-10-2004, 11:25
ik zou boos worden als ik een pen zou krijgen :D
Hahaha het gaat nite om de pen....het gaat om de TEKST die ik erop laat afdrukken.
En natuurlijk is dat niet het enige wat hij krijgt!
We gaan een dagje uit naar..parijs, londen,brussel moeten we nog kiezen.
En dat allemaal op mijn kosten :wow:
Dus een duur kado krijgt ie er echt niet bij :p
mimi3000
24-10-2004, 11:29
weet je wat een leuk idee is....een mooie brief aan hem geven....en een dagje wat leuks doen is idd een goed idee...maar ik zou naar brussel gaan...parijs is echt duur
oO0HoNeY0Oo
24-10-2004, 11:37
jaah ik had al een hele mooie brief geschreven, of ik hem ga geven is de tweede vraag.
We hebben even heel erge ruzie, maar dat komt wel weer goed zoals altijd :D
Jaah parijs is erg duur klopt, daarom wou ik hem ook geen duur kado erbij geven.
Maar weet je toevallig ook wat voor leuke dingen je kunt doen in brussel??
Ik ben daar 3 keer geweest met me zussen in rue de brabant..meer heb ik niet gezien daaro.
mimi3000
24-10-2004, 11:41
pfff....kweenie man ik ben jaren niet in brussel geweest...maar als je naar parijs zou gaan zou ik zegge ga naar disneyland....dat was ZOOO leuk!! :D :D
maar tis zo moeilijk om te bedenken wat je je beste vriend(in) moet geven....want de standaarddingen zoals parfum enzo is te standaard voor iemand die je zo goed kent...ik heb mijn beste vriendin ook nog niets gegeven omdat ik maar niets kan bedenken....:(
oO0HoNeY0Oo
24-10-2004, 11:47
Jaaah dat is heeel leuk disneyland maar ben er ook al achter gekomen dat die kaartjes 60 euro zijn per persoon...en dan nog de bus/touringcar moet je ook nog reis voor boeken..dan ben ik ongeveer 100 euro per persoon kwijt dus 200 euro samen.
En dan hebben we nog niks gegeten en gedronken :confused:
Hmmm das een beetje teveel van het goede voor mijn beste vriend.
Als het nou mijn aanstaande man was dan zou ik het doen :p
Ik weet het niet meer...en parfum heb k al een ker gegeven toen we elkaar pas leerden kennen ...en ik vind dat zoo standaard.
Er bestaan zoveel leuke dingen, maar nu ik iets leuks wil gaan doen kan ik niks leuks vinden. :(
mag7rabia
24-10-2004, 11:59
koop een pen van de rommerlmarkt en pak'm in. Maak daarbij een verhaal dat die pen een hele lange geschiedenis heeft en oorspronkelijk van je opa of oma is geweest die overigens de eerst persoon in jullie dynastie is die naar school is gegaan. Oja de pen heeft hij gekregen van de directeur van de school voor zijn goede prestatie.... (probeer dan tussen door een beetje te snikken, dat helpt meestal wel ;) ) de pen is natuurlijk doorgegeven aan de klein kinderen en is nu in jouw bezit..... en omdat hij zo belangrijk is in je leven wil je heb graag een van je waardevolle bezit schenken. dan...........moet je letten op zijn blik...is hij ontroerd...dan is het een goede vriend,zo niet....danne weet je wat je te doen staat
mimi3000
24-10-2004, 12:11
koop een pen van de rommerlmarkt en pak'm in. Maak daarbij een verhaal dat die pen een hele lange geschiedenis heeft en oorspronkelijk van je opa of oma is geweest die overigens de eerst persoon in jullie dynastie is die naar school is gegaan. Oja de pen heeft hij gekregen van de directeur van de school voor zijn goede prestatie.... (probeer dan tussen door een beetje te snikken, dat helpt meestal wel ;) ) de pen is natuurlijk doorgegeven aan de klein kinderen en is nu in jouw bezit..... en omdat hij zo belangrijk is in je leven wil je heb graag een van je waardevolle bezit schenken. dan...........moet je letten op zijn blik...is hij ontroerd...dan is het een goede vriend,zo niet....danne weet je wat je te doen staat
ik zou zegge gooi je pen in de sloot :D
Hallo allemaal,
Mijn beste vriend is binnenkort jarig.
Ik heb een hele tijd over een kado nagedacht.
Maar alles is zo standaard. Nu zag ik bij een vriendin van me van de week een hele mooie zilverkleurige pen, die had ze bij n keuken gehad ofzoiets.
Op die pen stond hun adres en alles afgedrukt.
Nu dacht ik aan een mooie pen met een speciale tekst erop.
En dan wilde ik ook nog een zelfgemaakt gedicht erbij doen.
En natuurlijk gaan we die dag iets leuks doen samen, en op mijn kosten.
Wat vinden jullie ervan?
Leuk??? of is het echt helemaal niks????
groetjes
:zwaai:Mooie ondertekening heb je.. Ik zou zeggen, kijk ernaar en denk er goed overna mbt je vraag...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.