Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kookboek OumYassine

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

marsepein
25-04-2012, 11:11

kijk bij marktplaats.. kan goedkoop :goedzo:

moslima18
30-07-2012, 13:15
Link van het kookboek doet het niet? Kan iemand de naam plaatsen??

farhana_farhana
30-07-2012, 18:38
Het zijn goede recepten had alleen wat meer verwacht. Zoals foto's bij de recepten. Er staan recepten in waarvan ik denk: 'hoe moet dat er nou weer uit komen te zien?'. Voor de rest goede uitleg van de recepten Ik had precies het zelfde meid. Oum Yassin, ik had ook veel foto's en bereidingsfoto's verwacht, daardoor viel hij bij mij tegen. Misschien zijn we verwend door je blog waar bij alles foto's staat

SgattigMeisje
30-07-2012, 19:01
toen ik het boek ontving dacht ik ook eerst zo'n klein boekje wat mij al beetje teleurstelde en toen ik er voor het eerst gewoon in bladerde zag ik wel weinig foto's staan er staat zo'n receptje in 'Ingemaakte Marokkaanse aubergines' wat moet ik mij daarbij voorstellen zonder foto?? ik zou niet weten hoe het eruitziet ik vind het echt jammer dat er zo weinig foto's instaan het staat mooi uitgelegd dat is zeker een pluspunt maar ik denk niet dat ik nog een tweede boek zou aanschaffen en ik keek er voor het eerst naar en die kaft staat al helemaal omhoog ik heb een boek gekocht Heerlijke gerechten voor de ramadan, feesten en andere gelegenheden http://www.google.be/imgres?q=heerlijke+gerechten+voor+de+ramadan&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=891&tbm=isch&tbnid=Sd_QpR0JlLARwM:&imgrefurl=http://www.islam-boeken.be/index.php%3Fmanufacturers_id%3D27&docid=P1Hb4pfLqonY8M&w=440&h=550&ei=YROITuPSDYaAOomH-NQB&zoom=1&iact=rc&dur=161&page=1&tbnh=160&tbnw=128&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=59&ty=52 ie heb ik voor 17.50euro gekocht met 230 pagina's en allemaal heeel duidelijk met foto's hoe die je moet maken ik had gedacht dat het ook zo'n boek ging zijn maar ik had gedacht dat het boek helemaal anders ging zijn toen ik je blog zag was het zo van waaaaw dit moet ik zeker hebben vind ik wel een beetje jammer Hoe heet dit boek, en waar kan ik deze kopen?!

JustA_Girl
20-08-2012, 11:41

Ik ben het echt met je eens.. Ik voelde me zo teleurgesteld..!! het boekje is best wel prijzig voor de grote en de inhoudt.. Daarnaast was ik helemaal verkocht door haar blog en door bepaalde recepten op marokko.nl.. Ik had verwacht dat haar boekje daardoor nog, of in ieder geval minimaal zulke goede recepten zou bevatten.. Ik ben echt teleurgesteld..!!!

BerberLaDy
20-08-2012, 13:28
Ik heb haar boek ook en ben er ook tevreden over. Ze kan echt heeeerlijk koken en haar recepten zijn duidelijk omschreven. Wat ook een aanrader is is dit boek!!! http://media.boeken-kopen.nl/cache/boekomslag/vrijdag-couscousdag-rachida-ahali-9789002240317-voorkant.jpg.280x0_q85_crop_upscale.jpg 1 nadeel aan het boek van Oum Yassine is dat het boekje echt dun is en het bevat niet zoveel recepten.. vergeleken met het boek hierboven van Rachida Ahali. Dat is echt een dik boek en er staat zoveel in!!! Wat kun je vinden in bovenstaande boek? Of is het allemaal couscous? En zijn de recepten echt marokkaans of is het weer zo'n westerse marokkaanse tintje keuken?

BruidjeToBe
20-08-2012, 21:37
Ik ben het echt met je eens.. Ik voelde me zo teleurgesteld..!! het boekje is best wel prijzig voor de grote en de inhoudt.. Daarnaast was ik helemaal verkocht door haar blog en door bepaalde recepten op marokko.nl.. Ik had verwacht dat haar boekje daardoor nog, of in ieder geval minimaal zulke goede recepten zou bevatten.. Ik ben echt teleurgesteld..!!! :maf: wat zit je te janken, jij hebt het toch besteld? niemand anders heeft het voor je gedaan. en als je een dikke uitgebreide boek verwachtte dan betaalde je daar zeker minimum 30 euro voor. Zij moet haar recepten overal verwijderen want daardoor verwachten jullie méér dan normaal.

Ikram2201
20-08-2012, 22:03
Hij is heel heel handig Dankzj Oum Yassin ben ik een keukenprnsesje thuis hihi

JustA_Girl
09-09-2012, 20:55
:maf: wat zit je te janken, jij hebt het toch besteld? niemand anders heeft het voor je gedaan. en als je een dikke uitgebreide boek verwachtte dan betaalde je daar zeker minimum 30 euro voor. Zij moet haar recepten overal verwijderen want daardoor verwachten jullie méér dan normaal. gedraag je eens even.. Ik heb het terug gestuurd en mijn geld terug gekregen dus het laatste wat ik heb gedaan is ''janken''.. Het ging mij meer om de recepten die erin stonden.. Het waren simpele en oude recepten (er zat zelfs thee en koffie bij als recept), terwijl ik van haar hele andere recepten had verwacht.. Maar goed,, niet alleen de recepten vielen tegen.. Ik vond het ook geen duidelijk boekje.. het recept was 1 grote tekst zonder een overzicht en er miste voor mijn gevoel foto's.. Ik heb boekjes thuis Rachida Amhaouche thuis die super goedkoop zijn (3 euro ofzo) en daar zou je mij echt niet over horen klagen,, die bevatten veel foto's en zijn erg duidelijk..

Hetlicht
16-09-2012, 14:10
Foto's is een pré in een kookboek. NIet alleen van het eindresultaat maar ook van de stappen. 4 of 5 kleine stappenfoto's en 1 laatste rresultaatfoto is een vereiste. Dat mis ik in dit boek. Ik heb veel recepten uitgeprobeerd en ben wel tevreden. Ik had wel een recept (koek denk ik ) waar bij de ingredienten geen ei stond vermeld en ineens bij het recept wel (of een ander ingredient). Tip; laat het eens door iemand anders lezen, die vergelijkt of je niets vergeten bent. Een leuk boek om in huis te hebben. Misschien kan je verder bij speciale kookboekenuitgever kijken, want die zullen je echt geen beperking van foto's opleggen. Succes verder!!!

Rouwayda
16-09-2012, 18:04
Dit boek is echt superr! Ik heb em al een paar jaar staan super recepten in en ook met super veel foto's inclu. voorbereidingsfoto's ! Ik had em op de markt gehaald bij een marokkaantje voor 20,- was het toen.. Was mijn best bestede 20,- everrr ! Super super super en nog eens super:maf: En dit moest je ff melden op een topic Die over oumyassine's kookboek gaat? Jeetje zeg, als iemand dat bij jou topic had gedaan was je uit je vel gesprongen:moe:

1001Nuit
20-09-2012, 10:27
Ik vind het een super boek ik ben er echt supertevreden mee alles lukt wat er is die boek staat (behalve mijn lemsemen en begrir hihi lukt nooit) Wanneer komt er een 2de uit?? ik wil dolgraag nog een boek van jou

berkania_lovely
20-09-2012, 12:39

Shokran dames :sjans: Hij is via mij verkrijgbaar en via mijn uitgever ( gigaboek ) en momenteel ook bij verschilende boekhandels. salam meid. kun je mij ook laten weten bij welke boekhandels je boek te koop is? ik heb al wel andere kookboeken, maar wil er meer ( hoe meer, hoe beter)

Pagina's : 1 2 3 4 [5]