Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vandaag op Ned1 !!

Zelfkritiek
05-01-2003, 12:41

Vanmorgen was er op Ned1 een uitzending van het programma 'Meeting Point'. Een discussieprogramma met vooral moslimjongeren. De discussieleider was de Zuid-Afrikaanse islamgeleerde Farid Esack. Ik heb hier met veel belangstelling en plezier naar gekeken. Wie heeft het nog meer gezien? Ik vond dat zowel Esack als de andere mensen in de discussie heel open over zaken praatten en goede inzichten deelden. Hebben jullie het ook gezien??

delila16
05-01-2003, 14:00
nee ik heb het niet gezien beter zo want als jij het goed vond dan weet ik al vanuit welk perspectief het verteld is

aad37
05-01-2003, 15:06
Yahya Lekker belangrijk allemaal.... winnen doe je met daden , nooit met woorden . Palesteinen: daad; blazen zich zelf op met bommen om zoveel mensen mee te sleuren. Joden: praten, maar de Palestijnen willen niet luisteren, omdat ze zijn gehersenspoeld door...........je weet wel wie; allah, arafat, etc. FOUTE BBBBBOOOOOOOEEEEEEEELLLLLLLL Yahya.

sahira
05-01-2003, 20:32
Schaanbaar hebben velen het niet gezien, de lompe reacties begrijp ik niet, dus ik zou zeggen: kijken naar de herhaling a.s. Vrijdag omstreeks 11.00 uur, neem het op want het was zeker een goede discussie, die islam-geleerde heb ik vaker gezien en hij zegt zinnige dingen, bovendien vind ik dat hij de Islam niet ver-romatiseerd maar een nuchtere kijk heeft op de zaken...kijken dus! beslama..Sahira.. :zwaai:

Zelfkritiek
05-01-2003, 21:06

Origineel gepost door sahira Schaanbaar hebben velen het niet gezien, de lompe reacties begrijp ik niet, dus ik zou zeggen: kijken naar de herhaling a.s. Vrijdag omstreeks 11.00 uur, neem het op want het was zeker een goede discussie, die islam-geleerde heb ik vaker gezien en hij zegt zinnige dingen, bovendien vind ik dat hij de Islam niet ver-romatiseerd maar een nuchtere kijk heeft op de zaken...kijken dus! beslama..Sahira.. :zwaai: Dat vond ik dus ook! Er waren zeer goede discussies over allerlei zaken die veel mensen momenteel bezighoudt. Zoals het conflict in het MO, de positie van vrouwen binnen de islam en nog enkele andere zaken. Als je het niet hebt gezien, zou ik zeker de herhaling kijken. Het was bijzonder om te zien hoe in een relatief kort discussie programma veel dingen beter werden besproken dan in een heel jaar op dit forum bij elkaar!

gooja
05-01-2003, 23:07
salam alaikom, ik heb dat programma niet gezien, maar ik geef je gelijk betreffende het het feit dat hier op dit forum veels te weing inhoudelijk goed wordt gediscussieerd..................... Het is echt jammer om te zien dat zelfs als er een zinnig en actueel onderwerp wordt aangesneden, dat mensen dan vaak inhoudelijk niet gaan reageren, maar de persoon zelf gaan bekritiseren en dan na een paar reacties herken ik helemaal het onderwerp van de topic niet meer.......... Ik vind dat we hier op het forum minder onze emoties moeten tonen als het gaat om discussies voeren en met helderen argumenten het standpunt verduidelijken............ Ik hoop dat het incha Allah beter zal gaan......... ma'salama

aad37
05-01-2003, 23:26
klopt en Bezoeker99182 is de hoofdschuldige mijn zijn populaire ego berichtjes.