Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag ik masturberen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

LZN
23-10-2004, 15:00

Ik heb een klein probleempje, het is nu ramadan en ik hou me dus ook aan het vasten, en dat gaat verder goed. Alleen masturbeer ik me nu al een paar jaartjes, en op dit moment sta ik op knappen omdat ik niet weet of dat het mijn vasten zou verbreken.......... Kan iemand mij dit vertellen?????????? Dit is echt een serieuze vraag... ik zou graag ook alleen serieuze antwoorden willen hebben. Alvast bedankt!.

Doc255
23-10-2004, 15:09
Ik heb een klein probleempje, het is nu ramadan en ik hou me dus ook aan het vasten, en dat gaat verder goed. Alleen masturbeer ik me nu al een paar jaartjes, en op dit moment sta ik op knappen omdat ik niet weet of dat het mijn vasten zou verbreken.......... Kan iemand mij dit vertellen?????????? Dit is echt een serieuze vraag... ik zou graag ook alleen serieuze antwoorden willen hebben. Alvast bedankt! ja ----

Doc255
23-10-2004, 15:17
ForeverMore, dank je wel voor je reactie...... dat dacht ik ook al hoor........... maar ikvind het echt moeilijk........... zal wel sjaitaan zijn Doc255: hoezo ja?????????????????????????? ja, het verbreekt je vasten :D is het zooooooo moeilijk om je in te houden ?

Doc255
23-10-2004, 15:20
het klinkt misschien zwak... maar ik vind het echt heel erg moeilijk... maar het zal wel moeten :( ik wil mijn vasten echt niet verbreken ja, het zal wel moeten luister naar koran (is ook te vinden op internet, als je boxen of een oortelefoon hebt op je pc), dat maakt het makkelijker ik hou het ook makkelijk vol (andere dingen dan :D)

hamaswaalqaeda
23-10-2004, 15:28

maar masturberen is toch geen sex. By the way he als het dan niet op ramadan mag, dan mag het dus nooit niet. want het is dan overspel. of zie ik het nou verkeerd. een mening van mij he, en dus geen feit. masturberen is geen sex hebben met iemand. maar ja daar ben ik zelf niet over uit.. wel vind ik dan dat deze vraag moet gesteld worden. mag ik uberhaupt wel masturberen.. (weet dat als je masturbeert zekewr wel aan iemand denkt, zou dat geen geestelijk zina zijn? nou ik weet het niet. ik hou me aan alle regels en althans ik doe zo veel mogelijk mijn best. maar dit onderwerp ben ik nooit over uit gekomen. ik heb de koran gelezen, maar tot nu zoe heb ik geen aanwijzing kunnen vinden. behalve dan van dit zina. Ik vind dan dus dat wij allen een betere research moeten doen voor onze vragen steller. want ik denk dat hij nog steeds twijfelt

Doc255
23-10-2004, 15:31
normaal hou ik het ook vol........ alleen vandaag weet ik niet wat ik heb........ oh alleen vandaag is het extra moeilijk ? denk er niet aan, leid jezelf af met andere dingen hamas, ook buiten ramadan mag het niet inderdaad.

maria2004
23-10-2004, 15:55
iwa chitan dit kun je niet maken overdag aan sex denken alleen is al haram laten staan mastruburen, maar als je k.u.t heet is dan koel hem dan af met een ijsblokje dan matbakchi sgoena

R0osje
23-10-2004, 15:56
Hoe kom je erop.. :( safi het woordje schaamte kunnen we uit de woordenboeken verwijderen.

R0osje
23-10-2004, 15:59
iwa chitan dit kun je niet maken overdag aan sex denken alleen is al haram laten staan mastruburen, maar als je k.u.t heet is dan koel hem dan af met een ijsblokje dan matbakchi sgoena Ja dat zal goed zijn...not!!! Onvruchtbaar for life!!! Middel hier voor is... SCHAAM JE ALFDI7AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ghiezzoe
23-10-2004, 16:01
Narrated 'Aisha The Prophet used to kiss and embrace (his wives) while he was fasting,and he had more power to control his desires than any of you. Said Jabir, "The person who gets discharge after casting a look (on his wife) should complete his fast." dit gaat wel over per ongeluk en niet door het een handje te helpen :o ...

zina_sohela
23-10-2004, 20:53
wat is mastruberen

zina_sohela
23-10-2004, 20:54
grapje ik weet het wel

hamaswaalqaeda
23-10-2004, 21:53
hallo. ja ik weet het allemaal niet hey. is toch wel para eigenlijk. maar ja als je masturnbeert dan denk je aan iemand dus moet het wel 7aram zijn maar is wel echt erg,,,,, daarom ga ik ook trouwen... ik had allang kunnen vrijen maar, ik doe het niet maar het vergt wel veel moed. ik vind het soms zelfs zielig voor mijn zelf en dat is echt moehim beslama...... conclusie is 7aram

R0osje
24-10-2004, 01:00
wat is mastruberen Dat betekent na sesamstraat gelijk slapen. ;)

Spreker
24-10-2004, 01:02

mag wel hoor.....na het eten dan...ik wil je daarbij wel een handje helpen hoor :D:D:D:D:D:D :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10