Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nmo

Asri
05-01-2003, 12:08

Waarom houden ze discussie in het engels? :confused: Sommige kunnen niet zo hun mening in het Engels uitdrukken -Y-

Najib26
05-01-2003, 12:21
De AIVD verzorgd de uitzendingen. Ze proberen het voor elkaar te krijgen dat moslims westers worden.

DePaRaBier
05-01-2003, 12:24
Origineel gepost door Najib26 De AIVD verzorgd de uitzendingen. Ze proberen het voor elkaar te krijgen dat moslims westers worden. Nee de Mossad verzorgt ze, en traint de mensen die komen praten, tis een zorgvuldig proces..... `kheb nog `n recruteringsbrief voor je liggen......:rolleyes:

Asri
05-01-2003, 12:30
Origineel gepost door Najib26 De AIVD verzorgd de uitzendingen. Ze proberen het voor elkaar te krijgen dat moslims westers worden. Ik moest die vorige keer walgen toen ze de hond Theo van Gogh uitnodigde voor een "dialoog". Ongeveer een half uur kreeg hij de aandacht om de Islam zwart te maken....en die domme Turkse vrouw die domme vragen stelde werd zelfs in het hoekje gedreven door die hond door haar de vragen te stellen. Vorige week was het een ander verhaal...Hele uitzending over een Turkse muzikant :confused: -Y-

MevrNasiha
05-01-2003, 12:35

Origineel gepost door Asri Ik moest die vorige keer walgen toen ze de hond Theo van Gogh uitnodigde voor een "dialoog". Ongeveer een half uur kreeg hij de aandacht om de Islam zwart te maken....en die domme Turkse vrouw die domme vragen stelde werd zelfs in het hoekje gedreven door die hond door haar de vragen te stellen. Vorige week was het een ander verhaal...Hele uitzending over een Turkse muzikant :confused: -Y- Ja, daar ben ik het ook mee eens, maar we moeten wel tegen kritiek kunnen. Ach ja, die turkse zette zichzelf voor schut!

Asri
05-01-2003, 12:37
Origineel gepost door MevrNasiha Ja, daar ben ik het ook mee eens, maar we moeten wel tegen kritiek kunnen. Ach ja, die turkse zette zichzelf voor schut! Islam is een achterlijke cultuur...Vind je dat een terechte kritiek? -Y-

MevrNasiha
05-01-2003, 12:40
Tzzzz, nee eerder een kinderachtig en slecht onderbouwde kritiek!!!

MevrNasiha
05-01-2003, 12:42
Origineel gepost door Asri Waarom houden ze discussie in het engels? :confused: Sommige kunnen niet zo hun mening in het Engels uitdrukken -Y- Ga je toch een cursus Engels volgen??? :zwaai:

Itsjustme
07-01-2003, 09:21
dat komt denk ik om dat die presentator geen ned spreekt ???????

Amira1980
07-01-2003, 10:05
Dat engels lijkt me niet het probleem, als ze nou wat betere onderwerpen vonden...ja daar hebben we wat aan maar net als dat gedeelte dat arabesc heet ook zo'n onzin.....als dat komt doe ik hem uit....