Bekijk originele versie : een buikje
Salaam alaikoum allemaal,
Ik ben niet dik, maa heb altijd al een buikje gehad, wat vaak echt génant is.
Weet iemand hier wat voor? (heb al buikspieoefeningen geprobeerd)
Thanx, and Djazzakoemoe Allahoe Gayran
Ja, dat zou best kunnen, maar het lijkt net of alle vet die ik bezit naar mijn buik gaat, als je begrijpt wat ik bedoel............
Thanx meid.......
samiratjee
23-10-2004, 15:11
K doe elke dag buikspieroefeningen...elke avond....enne bij mij zie je wel resultaat.
Heb een platte buikje, maar misschien komt et omdat je et niet volhoudt meid...want resultaat zie je niet in 1 x .. d8 eerst dat et ook niet helpte,..maar je ziet uiteindelijk wel resultaat..!;)
Liefs ~*~SouMy~*~
welke oefeningen doe je dan..en hoeveel per keer? :maf:
Kheb et namelijk nodig..beetje training daar :o
Miss_Krullebol
23-10-2004, 19:38
ik heb dat o0k gehoord van dat lauw water en et helpt egt volgens mij tantes en zussen enzo want door dat warme water krimpt je lege maag dus je kan dan nie zo veel eten dan zit je al heel snel vol maar m0et wel met een legen maag he want met een volle is et niet meer nodig ..!! hhahahaha
speldenprik
23-10-2004, 20:00
Ja, dat zou best kunnen, maar het lijkt net of alle vet die ik bezit naar mijn buik gaat, als je begrijpt wat ik bedoel............
Thanx meid.......
Ik ken het probleem.
Bovendien heb ik ook nog eens kleine borsten (cup A). Met grotere borsten lijkt je buikje toch kleiner. Of leiden grotere borsten alleen de aandacht af?
Maar ik ben veel te lui voor buikspieroefeningen. Dus ik accepteer het maar. Er zijn ergere dingen in het leven.
samiratjee
23-10-2004, 20:05
Ik ken het probleem.
Bovendien heb ik ook nog eens kleine borsten (cup A). Met grotere borsten lijkt je buikje toch kleiner. Of leiden grotere borsten alleen de aandacht af?
Maar ik ben veel te lui voor buikspieroefeningen. Dus ik accepteer het maar. Er zijn ergere dingen in het leven.
Volgens mij lijden ze de aand8 wel af ja..:maf:
MissGangsta
23-10-2004, 23:06
Jah meid...k begrijp wat je bedoeld! K ken een vriendin van me enne die drinkt echt gewoon nie normaal zoveel cola he!!! Kan ook daar aan liggen meid k weet nie:S
Liefs ~*~SouMy~*~
Ja ik drink ook heeeel veel cola. Iedereen zegt tegen mij dat het daardoor komt dat ik een buikje heb terwijl ik slank ben.
schapenherder
24-10-2004, 00:10
Salaam alaikoum allemaal,
Ik ben niet dik, maa heb altijd al een buikje gehad, wat vaak echt génant is.
Weet iemand hier wat voor? (heb al buikspieoefeningen geprobeerd)
Thanx, and Djazzakoemoe Allahoe Gayran
Salaam o aliekoem,
Laat me je raad geven beste broerder!
Je lichaam kan NIET van één plek afvallen! als jij dus je buikspieroefeningen gaat doen, krijg je misschien wel stevige buikspieren maar het vet om je buik blijft er wel zitten.
Je moet dus met je hele lichaam afvallen. Hardlopen is één van de meest effectieve sporten. Je kan gewoon rustig aan doen hoor!
Een ander punt is het eten van vet. Wanneer iemand te veel vet eet.. gaat het heel snel rondom de middel zitten.. De meiden om de billen heupen en dijen dr bij :o
Dus probeer minder vet te eten. Vooral frisdrank is echt een schadelijk iets!
Zit heel veel suiker in, en als er teveel suiker in het lichaam zit wordt het omgezet in vet!
Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd!
Schapenherder!
samiratjee
25-10-2004, 16:21
Hoi Samira!... :o
Zelf doe k 't elke dag voor 't slapen gaan ...buikspieroefening en dan gewoon tot k et egt niet meer kan ...dus wanneer je hevige pijn voelt in je onderbuik stoppen!
Liefs ~*~ SouMy~*~ :nijn:
p.s: 't Helpt wel echt!!
Hoi soum :D
Kga ze ook doen..dan voor dat ik ga slapen..
maarre heb je omtrek van je buik gemeten? kben wel benieuwd naar resultaten.. :nerd:
SoussiaN
27-10-2004, 11:43
stoppen met het drinken van prik bevattende drankjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.