Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is t waar dat je borsten kleiner worden

Bachelorette
23-10-2004, 02:23

nadat je borstvoeding hebt gegeven :eek:

tonk
23-10-2004, 13:32
Volgens mij verschilt het effect van borstvoeding op je borsten van vrouw tot vrouw. Bij de een maakt het niks uit, bij de ander worden ze juist wat groter en soms juist kleiner. Maar als je een cup DD ofzo hebt, lijkt mij dat laatste wel plezierig.

missy898
23-10-2004, 13:48
Jah volgens mij wel.. ten minste bij de mensn om me heen die borstvoeding hebben gegeven wel... :p

Bachelorette
23-10-2004, 14:21
en moet je dan borstvoeding blijven geven totdat er geen melk wordt gemaakt, of mag je eerder stoppen? wat moet je dan doen met t melk dat overblijft :D

samiratjee
23-10-2004, 15:04

en moet je dan borstvoeding blijven geven totdat er geen melk wordt gemaakt, of mag je eerder stoppen? wat moet je dan doen met t melk dat overblijft :D Je kan gewoon stoppen..je borsten worden dan pijnlijk en zwaar van de melk echt erg :maf:

Bachelorette
23-10-2004, 17:46
Je kan gewoon stoppen..je borsten worden dan pijnlijk en zwaar van de melk echt erg :maf: en wat doe je dan met rest van t melk. straks is het overdatum en klontert het :D

samiratjee
23-10-2004, 18:06
en wat doe je dan met rest van t melk. straks is het overdatum en klontert het :D Volgens mij word die gewoon afgebroken door lichaam... :o Als je precies wilt weten moet je doc25 vragen :D

ladyq
23-10-2004, 19:55
nee dit is niet waar alleen tijdens de borstvoeding geef je een tip als je het afbouwt het borstvoeding geven dan doe een te kleine bh aan want je borsten gaan anders hangen omdat het vel uitgerekt is geweest

C_warrior
24-10-2004, 00:36
Je kan gewoon stoppen..je borsten worden dan pijnlijk en zwaar van de melk echt erg :maf: hoe weet jij eigelijk dat het zo erg is :o

samiratjee
24-10-2004, 00:37
hoe weet jij eigelijk dat het zo erg is :o :haha: Ik ken een beetje het gevoel.. Vlak voor de menstruatie.. :maf: doen ze ook zeer..dus vandaar..

C_warrior
24-10-2004, 00:39
:haha: Ik ken een beetje het gevoel.. Vlak voor de menstruatie.. :maf: doen ze ook zeer..dus vandaar.. maar dat is toch niet hetzelfde als je gevuld bent met melk? en misschien voelen ze niet zwaar aan maar luchtig door de melkbellen :o, ben je zelf dan ooit zwanger geweest:o.

samiratjee
24-10-2004, 00:42
Neeheeee...maar als ze gevult zijn met melk is et nog erger..kheb et gezien bij me tante En nee ben nooit zwanger geweest:D gelukkig! Dan is de pijn namelijk erger :maf3:"

C_warrior
24-10-2004, 00:44
Neeheeee...maar als ze gevult zijn met melk is et nog erger..kheb et gezien bij me tante En nee ben nooit zwanger geweest:D gelukkig! Dan is de pijn namelijk erger :maf3:" Maar als je plat bent heb je dat probleem toch niet als ze een beetje bijvullen:o .

samiratjee
24-10-2004, 00:47
Maar als je plat bent heb je dat probleem toch niet als ze een beetje bijvullen:o . Kzou et nie weten..:maf: Dat zou je aan een plat iemand moeten vragen...

C_warrior
24-10-2004, 00:51

Kzou et nie weten..:maf: Dat zou je aan een plat iemand moeten vragen... ohwwww oke :o